You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 00:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #111699 Wysłany: 04 Kwi 2008, 18:49; 
 Temat postu: wyciek płynu
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Irlandia
Rejestracja: 04 Kwi 2008,
Posty: 3
Z racji że jestem nowy witam wszystkich forumowiczów.
Mam mały problem z znikajacym płynem chłodzącym i z temperaturą silnika. Jak jadę pod górę a w Irlandi sporo wzniesień, to temperatura rośnie do 3/4 wskaźnika a jak jadę w dół to spada do 1/2, potem znów na 3/4 i tak zostaje. Boje się że przegrzeje silnik.
Pokrywa od rozrządu jest mokra więc jak wyczytałem na forum że to wina pompy wodnej, ponadto cieknie mi z wejścia rury do silnika znajdującej się nad filtrem oleju która idzie z chłodnicy do silnika i dalej do nagrzewnicy i nie bardzo wiem co tu oprócz pompy wymienic.

_________________
Szacunek dla wytrwałych


Góra
 Profil  
 

 
 Post #111937 Wysłany: 05 Kwi 2008, 10:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 31 Gru 2007,
Posty: 160
ja mam tez problem z ta rurą, jest strasznie skorodowana i cieknie dosc intensywnie przy wejsciu do silnika, nawaliłem narazie silikonu, ale dalej leci...

_________________
Pierwsza i najlepsza: 1.2 8v LPG


Góra
 Profil  
 
 
 Post #112060 Wysłany: 05 Kwi 2008, 17:35; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Irlandia
Rejestracja: 04 Kwi 2008,
Posty: 3
Nie wiem czy ją całą wymienic, wyczytałem też, że przy wymianie pompy można wymienic oring od tej rury, ale mechanikiem to ja nie jestem i nie jestem pewny tej diagnozy :?:

_________________
Szacunek dla wytrwałych


Góra
 Profil  
 
 
 Post #113688 Wysłany: 09 Kwi 2008, 22:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Imię: Daniel
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 11 Sie 2007,
Posty: 91
odwieczny problem tego chorego patentu. Wymienić oring. Ale u mnie jak poruszam nią to znajdę takie położenie że nie cieknie.

Huśtawka temperatur? No to norma - pilnuj tylko poziomu płynu.

Jedziesz pod gorę to zazwyczaj silnik ma obroty a wielkiej prędkości raczej nie.. Z góry to raczej nie dodajesz gazu wiec silnik chodzi jak kompresor i chłodzi się powietrzem + tym że go owiewa pęd powietrza.

Zostaw go na postoju na wolnych obrotach na 15 min i zobacz czy ci się Wentylator włącza i kiedy...

_________________
Punto MK2 2000r 1,2 8V ELX... wszytsko co instalowali wtedy...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #119747 Wysłany: 28 Kwi 2008, 12:01; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Irlandia
Rejestracja: 04 Kwi 2008,
Posty: 3
Z poziomem płynu też dziwnie co doleję to spada do min. poziomu. Na dodatek masełko na bagnecie :cry: A ten oring to tylko w serwisie :?:

_________________
Szacunek dla wytrwałych


Góra
 Profil  
 
 
 Post #119756 Wysłany: 28 Kwi 2008, 12:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 31 Gru 2007,
Posty: 160
oring w ASO kupilem w ten weekend 5,75zl

_________________
Pierwsza i najlepsza: 1.2 8v LPG


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO