|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 00:24
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
emtecki |
#111699 Wysłany:
04 Kwi 2008, 18:49; Temat postu: wyciek płynu |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Irlandia Rejestracja: 04 Kwi 2008, Posty: 3
|
Z racji że jestem nowy witam wszystkich forumowiczów.
Mam mały problem z znikajacym płynem chłodzącym i z temperaturą silnika. Jak jadę pod górę a w Irlandi sporo wzniesień, to temperatura rośnie do 3/4 wskaźnika a jak jadę w dół to spada do 1/2, potem znów na 3/4 i tak zostaje. Boje się że przegrzeje silnik.
Pokrywa od rozrządu jest mokra więc jak wyczytałem na forum że to wina pompy wodnej, ponadto cieknie mi z wejścia rury do silnika znajdującej się nad filtrem oleju która idzie z chłodnicy do silnika i dalej do nagrzewnicy i nie bardzo wiem co tu oprócz pompy wymienic.
_________________ Szacunek dla wytrwałych
|
|
Góra |
|
 |
|
|
sławu |
#111937 Wysłany:
05 Kwi 2008, 10:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 31 Gru 2007, Posty: 160
|
ja mam tez problem z ta rurą, jest strasznie skorodowana i cieknie dosc intensywnie przy wejsciu do silnika, nawaliłem narazie silikonu, ale dalej leci...
_________________ Pierwsza i najlepsza: 1.2 8v LPG
|
|
Góra |
|
 |
emtecki |
#112060 Wysłany:
05 Kwi 2008, 17:35; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Irlandia Rejestracja: 04 Kwi 2008, Posty: 3
|
Nie wiem czy ją całą wymienic, wyczytałem też, że przy wymianie pompy można wymienic oring od tej rury, ale mechanikiem to ja nie jestem i nie jestem pewny tej diagnozy 
_________________ Szacunek dla wytrwałych
|
|
Góra |
|
 |
HIPER |
#113688 Wysłany:
09 Kwi 2008, 22:34; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Imię: Daniel
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 11 Sie 2007, Posty: 91
|
odwieczny problem tego chorego patentu. Wymienić oring. Ale u mnie jak poruszam nią to znajdę takie położenie że nie cieknie.
Huśtawka temperatur? No to norma - pilnuj tylko poziomu płynu.
Jedziesz pod gorę to zazwyczaj silnik ma obroty a wielkiej prędkości raczej nie.. Z góry to raczej nie dodajesz gazu wiec silnik chodzi jak kompresor i chłodzi się powietrzem + tym że go owiewa pęd powietrza.
Zostaw go na postoju na wolnych obrotach na 15 min i zobacz czy ci się Wentylator włącza i kiedy...
_________________ Punto MK2 2000r 1,2 8V ELX... wszytsko co instalowali wtedy...
|
|
Góra |
|
 |
emtecki |
#119747 Wysłany:
28 Kwi 2008, 12:01; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Irlandia Rejestracja: 04 Kwi 2008, Posty: 3
|
Z poziomem płynu też dziwnie co doleję to spada do min. poziomu. Na dodatek masełko na bagnecie  A ten oring to tylko w serwisie 
_________________ Szacunek dla wytrwałych
|
|
Góra |
|
 |
sławu |
#119756 Wysłany:
28 Kwi 2008, 12:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 31 Gru 2007, Posty: 160
|
oring w ASO kupilem w ten weekend 5,75zl
_________________ Pierwsza i najlepsza: 1.2 8v LPG
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|