|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 23:15
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
wlodek373 |
#119005 Wysłany:
25 Kwi 2008, 17:09; Temat postu: radiowy sterownik cen zam |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Zawiercie Rejestracja: 04 Sie 2007, Posty: 69
|
|
Góra |
|
 |
|
|
mrider |
#119226 Wysłany:
26 Kwi 2008, 14:04; Temat postu: |
|
|
1. Do pewności załóż na przewody biały i brązowy bezpieczniki max 10A.
2. W skrzynce bezpieczników zlokalizuj wiązkę przewodów z kolorami:
- niebieski (otwarcie zamka)
- biały (zamknięcie zamka)
Jeśli dobrze pamiętam to znajdują się one w wiązce wychodzącej do wtyczki na nadkolu kierowcy. Aby mieć pewność że znalazłeś właściwe przewody to za pomocą np. igły wbij się w przewód i podłącz igłę do masy. Auto powinno się zamknąć/otworzyć (w zależności jaki to przewód) i już wiesz co dalej robić.
3. Podłącz przewody biały i brązowy z centralki do instalacji i daj znać czy działa.
|
|
Góra |
|
 |
wlodek373 |
#119242 Wysłany:
02 Maj 2008, 13:02; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Zawiercie Rejestracja: 04 Sie 2007, Posty: 69
|
Dopiero sprubuje za tydzień bo kropek jest u lakiernika bo gościu się do niego przytulił dzięki za pomoc.
[ Dodano: 02 Maj 2008 13:02 ] podłączyłem tak jak opisałeś i nic z tego w sterowniku pyka jagby przełanczał, jak złapie to zamyka i otwiera cały czas aż do momentu wyłączenia . A morze ta centralka steruje masami.
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#121239 Wysłany:
03 Maj 2008, 00:40; Temat postu: |
|
|
Ok, to zrobimy inaczej:
Rozbierz tę centralkę i poszukaj zworki do zmiany trybu pracy (sterowanie masą lub napięciem +12v) i przełącz na sterowanie masą. Gdy już to zrobisz to wepnij się w instalację auta przewodami zielonym i niebieskim z centralki. Tylko do pewności pamiętaj o bezpiecznikach na tych kablach bo puszczenie 12v na siłowniki może się skończyć ich spaleniem.
Swoją drogą to prawdopodobnie domyślnym ustawieniem centralki jest sterowanie impulsem masy. Jeśli nie znajdziesz zworki lub nie wiesz co zrobić to podłącz centralkę pod akumulator (czerwony i czarny kabel z centralki) i za pomocą miernika sprawdź co się dzieje na przewodach zielonym i niebieskim, tzn podłącz miernik do przewodu niebieskiego i do masy i sprawdź czy przy naciskaniu na pilota miernik pokaże napięcie. To samo zrób z przewodem zielonym. Jeśli tak to pod żadnym pozorem nie podpinaj centralki do zamka gdyż jest sterowanie "plusem" i nie łącz ze sobą niebieskiego z zielonym.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|