|
Obecny czas: 21 Wrz 2024, 02:56
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
STax |
#121523 Wysłany:
04 Maj 2008, 10:46; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
|
|
Tacowski |
#121524 Wysłany:
04 Maj 2008, 12:48; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
Zrobie zrobie... Przeglad mam 15 maja wiec nie dlugo i wtedy sie wszystko okaze na komputerku co i jak.
[ Dodano: 04 Maj 2008 11:48 ] No wiec tak test zrobiony. Na piasku i na asfalcie przy zimnych hamulcach kola sie blokuja. To co moze byc przyczyna ze przy cieplych sie nie blokuja? Ten plyn hamulcowy?
|
|
Góra |
|
|
STax |
#121568 Wysłany:
04 Maj 2008, 13:05; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
Tacowski |
#122323 Wysłany:
05 Maj 2008, 22:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
Własnie plyn został dzisiaj wymieniony. Ale jeszcze nie sprawdziłem jak zachowuje sie na cieplych tarczach. Na zimnych kola sie blokuja.
Zamiesciłem foty jaki byl ten zuzyty plyn. Jak herbata jakas
http://fiatpunto.com.pl/post116127.html#116127
|
|
Góra |
|
|
Potek |
#122340 Wysłany:
05 Maj 2008, 22:45; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 15 Maj 2007, Posty: 20
|
A czy w twoim puncie były wymieniane przewody hamulcowe tylne bo jak kiedyś byłem w salonie fiata a moje punto to 12/1994 a kupione jako 1995 jeszcze było w programie wymiany tych przewodów. Wiec może to one są przyczyną.
|
|
Góra |
|
|
Tacowski |
#122341 Wysłany:
09 Maj 2008, 21:30; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
Tak moje Punto przeszlo ten program. [ Dodano: 09 Maj 2008 20:30 ]Dzisiaj robiłem przegląd na Stacji Kontroli Pojazdów i okazało się że hamulce sa rewelacyjne jak i cala reszta Auto przeszło przeglad bez problemu.
|
|
Góra |
|
|
gacol;] |
#140611 Wysłany:
01 Lip 2008, 17:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: nowe chechło Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 343
|
Panowie szybko pomocy. Punciak brata stał przez 4 miesiace i teraz jak by stracił hamulce co robić??
_________________ Ósmego dnia Pan Bóg rozdawał wszystkim narodom na Ziemi języki i dialekty. Wszystkim… tylko dla Ślązaków zabrakło. Wysłali oni delegację z prośbą aby naprawił swój błąd. Pan Bóg się zawstydził, pomyślał i odrzekł:
-Jerrrrronie… wyboczcie chopy! Wszystko bez tyn pieroński bajzel! To w takim razie bydziecie godać tak jak jo…
|
|
Góra |
|
|
czech22 |
#140732 Wysłany:
01 Lip 2008, 23:11; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3107 Pomógł: 50
|
Po pierwsze sprawdzić czy jest płyn, a nastepnie proponuje zdemontować układ ham. i sprawdzić w jakim jest stanie.
|
|
Góra |
|
|
gacol;] |
#141408 Wysłany:
03 Lip 2008, 19:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: nowe chechło Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 343
|
Panowie hamulce się znalazły po 3 kilosach, ale nie ma hamulca w prawyn tylnim kole. Wymieniony jest juz cylinderek. Pedał jest twardy przy hamowaniu. co to może byc?
_________________ Ósmego dnia Pan Bóg rozdawał wszystkim narodom na Ziemi języki i dialekty. Wszystkim… tylko dla Ślązaków zabrakło. Wysłali oni delegację z prośbą aby naprawił swój błąd. Pan Bóg się zawstydził, pomyślał i odrzekł:
-Jerrrrronie… wyboczcie chopy! Wszystko bez tyn pieroński bajzel! To w takim razie bydziecie godać tak jak jo…
|
|
Góra |
|
|
czech22 |
#141762 Wysłany:
04 Lip 2008, 10:29; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3107 Pomógł: 50
|
Twardy pedał to objaw starego płynu ham. Może masz wszystko zapieczone, sprawdzałeś.
|
|
Góra |
|
|
gacol;] |
#141960 Wysłany:
04 Lip 2008, 23:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: nowe chechło Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 343
|
juz zrobione wymieniłem ten taki pseudo reuktor cisnienia albo po mojemu trójnik i wszystko gra i hamuje
_________________ Ósmego dnia Pan Bóg rozdawał wszystkim narodom na Ziemi języki i dialekty. Wszystkim… tylko dla Ślązaków zabrakło. Wysłali oni delegację z prośbą aby naprawił swój błąd. Pan Bóg się zawstydził, pomyślał i odrzekł:
-Jerrrrronie… wyboczcie chopy! Wszystko bez tyn pieroński bajzel! To w takim razie bydziecie godać tak jak jo…
|
|
Góra |
|
|
Tacowski |
#150773 Wysłany:
28 Lip 2008, 21:21; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
A ja dziasiaj sobie sciagnalem przednie kolo w celu sprawdzenia stanu klockow i jeszcze polowa zostala... Chce je wymienic jak najszybciej bo jak sie nagrzeja to strasznie piszcza Normalnie wiocha.... Ale z drugiej strony nie chce wymieniac bo chce sprawdzic czy dziala mi czujnik zuzycia klockow i czy wyswitli sie na konsoli
|
|
Góra |
|
|
mrider |
#150905 Wysłany:
29 Lip 2008, 02:08; Temat postu: |
|
|
Tacowski napisał(a): A ja dziasiaj sobie sciagnalem przednie kolo w celu sprawdzenia stanu klockow i jeszcze polowa zostala... Chce je wymienic jak najszybciej bo jak sie nagrzeja to strasznie piszcza Normalnie wiocha.... Ale z drugiej strony nie chce wymieniac bo chce sprawdzic czy dziala mi czujnik zuzycia klockow i czy wyswitli sie na konsoli
Czujnik może zadziałać wtedy, gdy do któregoś z klocków jest podłączony kabelek. Jeśli jest taki kabelek to go odepnij od klocka i zewrzyj z masą. Jeśli kontrolka zaświeci to jest wszystko ok. Ten czujnik to metalowy trzpień w klocku, którego długość odpowiada minimalnej dopuszczalnej grubości klocka. Gdy klocek osiągnie tę grubość to odkryty trzpień podczas hamowania zwiera się z tarczą zamykając obwód.
|
|
Góra |
|
|
Kamillozzr |
#198136 Wysłany:
10 Gru 2008, 22:29; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Starachowice Rejestracja: 09 Kwi 2008, Posty: 133
|
Wszystkich witam i o radę pytam. Mianowicie dzisiaj wracając z pracy coś dziwnego zaczęło się dziać z hamulcami. Gdy szybko nacisne pedał hamulca jest w miarę twardy ale gdy zrobię to powoli dochodzi do samej podłogi! co jest grane? Hamulce są już bardzo słabe...Płynu nie ubywa. Gdy samochód stoi odpalony na biegu jałowym wcisnę kilka razy hamulec i robi się twardy(i to jest normalne) następnie przegazuje i wcisne powoli znów dochodzi do podłogi. To już mnie przerasta heh
_________________ Fiat Punto 1,2 Midnight Blue- Niebieska Strzała;)
http://fiatpunto.com.pl/topic7298.html
|
|
Góra |
|
|
BARTEKcoupe |
#198141 Wysłany:
10 Gru 2008, 22:53; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
możliwe że ci serwo poszło. Hamulec na odpalonym silniku nie powinien się robić twardy gdy wciśniesz go kilka razy tylko za każdym razem powinien reagować tak samo. gdy zgasisz silnik ma prawo zrobić się twardy po kilku wciśnięciach.
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
|
|
Góra |
|
|
Kamillozzr |
#200805 Wysłany:
20 Gru 2008, 20:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Starachowice Rejestracja: 09 Kwi 2008, Posty: 133
|
|
Góra |
|
|
Ja_szczur |
#210573 Wysłany:
21 Sty 2009, 00:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 449
|
Czy wymiana przewodów hamulcowych jest kłopotliwa?
_________________ Punto I 55KM + GAZ 97r.
|
|
Góra |
|
|
mrider |
#210579 Wysłany:
21 Sty 2009, 00:37; Temat postu: |
|
|
Nie. Demontujesz stare i zakładasz nowe.
|
|
Góra |
|
|
Ja_szczur |
#210694 Wysłany:
21 Sty 2009, 14:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 449
|
mrider napisał(a): Nie. Demontujesz stare i zakładasz nowe.
Fakt. Wymiana prosta, ale później odpowietrzyć to już nie taka piękna sprawa. Obkręcił mi się odpowietrznik i nie wiem jak go wykręcić teraz.
_________________ Punto I 55KM + GAZ 97r.
|
|
Góra |
|
|
Martinezio |
#210699 Wysłany:
21 Sty 2009, 14:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Seroki-Village DownTown Rejestracja: 20 Sie 2008, Posty: 495 Pomógł: 19
|
W sensie zjechałeś ranty pod klucz? To nadpiłuj sobie przez środek i odkręć śrubowkrętem
W ostateczności można to nawiercić i wkręcić przeciwskrętną śrubę, a potem spróbować wykręcić całość.
O zerwanie gwintu nie posądzam, bo pewnie by to samo się "odpowietrzyło" przy pierwszym hamowaniu... Tylko, że cały płyn by sobie popłynął na ulicę, a autko by zahamowało na najbliższej przeszkodzie
|
|
Góra |
|
|
Ja_szczur |
#210834 Wysłany:
29 Mar 2009, 22:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 449
|
No zjechałem ranty. Zrobię jak mówisz bo w sumie wielu innych wyjść nie mam. [ Dodano: 29 Mar 2009 21:50 ]Panowie jak ustawia się samoregulator? Mógłby ktoś opisać tą czynność? Jakby ktoś na załączonym zdjęciu mógł wskazać co trzeba przesunąć. Pytam bo nie jestem pewien, a wydaje mi się że naciska się na tego ptaszka do którego przyczepiona jest sprężyna i odsuwa się ten element powyżej. Jeżeli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu.
_________________ Punto I 55KM + GAZ 97r.
|
|
Góra |
|
|
mateusz17 |
#234309 Wysłany:
29 Mar 2009, 23:59; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Myszków Rejestracja: 14 Gru 2008, Posty: 314
|
Witam Ja_szczur ten samo regulator ustawia sie maksymalnie do oklein szczek czyli tak jak na fotce jest to w prawo po zamontowaniu szczenek i załozeniu bebna naciskasz na pedal hamulca i on sie sam ustawia slychac podczas nacisniecia taki trzask chrobotanie. wiem bo sam w piatek wymienialem szczeki
no i moje pytanie otóz moj problem polega na zaniku hamulca recznego w prawym kole. wymienilem szczeki sprawdzilem linke smiga nie przerwana a mimo to reczny na prawym kole jest znikomy. zauwazylem ze w miejscy gdzie do wajhy od recznego sa zamontowane linki to ta blaszka nierowno ciagnie za te linki bardziej ciagnie za lewe kolo ( jak zdjety beben jest z prawego kolo to rowno ciagnie) ... czy ta blaszka powinna sie ruszacz czy sztywno byc zamontowana???
dodam ze bylem sprawdzic hamulce i powiedzieli mi ze nozny bdb
_________________ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/49871
Oko za oko, ząb za ząb, a czemu d*** za pieniądze?
http://fiatpunto.com.pl/post199324.html#199324 <- Mój Kropeczek
|
|
Góra |
|
|
Ja_szczur |
#234522 Wysłany:
30 Mar 2009, 20:33; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 449
|
A ja mam właśnie nożny strasznie płytki i tył mi prawie wcale nie hamuje. Ostatnio założyłem nowe linki od ręcznego i regulatorem zaciągnąłem je na maksa i zaciągnąłem ręczny i samochód dalej się toczył na leciutkiej górce. Tak sobie myślę że to samoregulatory u mnie nie chcą się same ustawić.
_________________ Punto I 55KM + GAZ 97r.
|
|
Góra |
|
|
mateusz17 |
#234525 Wysłany:
30 Mar 2009, 20:36; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Myszków Rejestracja: 14 Gru 2008, Posty: 314
|
|
Góra |
|
|
Ja_szczur |
#234529 Wysłany:
30 Mar 2009, 20:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 449
|
Odpowietrzałem. Cylinderki to chyba raczej nie bo gdyby cylinderki były uszkodzone to chyba ręczny by działał. Wydaje mi się że po prostu szczęki są za daleko od bębna i dla tego. Jak zakładam bęben to wchodzi on bez żadnych oporów więc to chyba wskazuje że szczęki są za mało wysunięte.
_________________ Punto I 55KM + GAZ 97r.
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|