|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 23:06
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Bobas |
#143623 Wysłany:
10 Lip 2008, 14:03; Temat postu: PUNTO 2- Ubywa płynu chłodnicy |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 15 Maj 2008, Posty: 11
|
Witam! Mam nastepującu problem. Ubywa mi płynu chłodnicy. Najgorsze jest to ze nigdzie nie widać żeby cieknął. Coś sie dzieje tak jakby olej przy okazji zaczął kapac, tylko ze go ani nie ubywa ani nie przybywa. A płynu musze tak na 100 km dolac o różnice poniżej minimum do max. Prosze o pomoc
|
|
Góra |
|
 |
|
|
RzLukas |
#143747 Wysłany:
10 Lip 2008, 21:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Mar 2007, Posty: 710 Pomógł: 4
|
|
Góra |
|
 |
Tezet1956 |
#143781 Wysłany:
10 Lip 2008, 22:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Beskid Wyspowy Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 992
|
Może cieknie na pompie, bardzo często tak bywa i w czasie jazdy płyn jest tak rozpylany przez pasek i koła rozrządu że wycieków nie widać.
A ten niby olej to mieszanina płynu, brudu i oleju spod osłony rozrządu (tam zawsze trochę oleju ucieka przez uszczelniacze wałka rozrządu i wału silnika).
_________________ Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04
|
|
Góra |
|
 |
Dziara |
#144032 Wysłany:
11 Lip 2008, 15:22; Temat postu: Ł= |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Limanowa Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 416
|
|
Góra |
|
 |
Tezet1956 |
#144050 Wysłany:
11 Lip 2008, 16:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Beskid Wyspowy Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 992
|
A kto wymienia pompę z powodu wymiany rozrządu? Można, ale jak dobra to po co?
_________________ Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#144072 Wysłany:
11 Lip 2008, 18:10; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Tezet1956 napisał(a): A kto wymienia pompę z powodu wymiany rozrządu? Można, ale jak dobra to po co?
Po to żeby nie bulić znowu tyle za demontaż rozrządu, żeby się do niej dostać.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Tezet1956 |
#144074 Wysłany:
11 Lip 2008, 18:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Beskid Wyspowy Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 992
|
Jasne, ale używana pompa nieraz jest lepsza od nowej. Ja w starym UNO FIRE miałem 260 tys przebiegu na tej samej pompie, bez grama wycieku.
_________________ Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04
|
|
Góra |
|
 |
Bobas |
#144114 Wysłany:
11 Lip 2008, 20:50; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 15 Maj 2008, Posty: 11
|
Dzieki za odzew. Oddałem samochód do warsztatu. Cos tam niby dubali, ale nie wiem co, bo samochod kazali zostawic. Zobaczymy co bedzie. Jakby cos to sie jeszcze odezwe. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
Dziara |
#144495 Wysłany:
12 Lip 2008, 18:19; Temat postu: :) |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Limanowa Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 416
|
|
Góra |
|
 |
_twardy_ |
#144604 Wysłany:
12 Lip 2008, 23:43; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: EPA Rejestracja: 12 Kwi 2008, Posty: 87
|
Tezet1956 napisał(a): Jasne, ale używana pompa nieraz jest lepsza od nowej. Ja w starym UNO FIRE miałem 260 tys przebiegu na tej samej pompie, bez grama wycieku.
Ano silnik FIRE 1,0 to w ogóle była bardzo udana konstrukcja:)
_________________ 1.9 JTD 2000r. Miliony ludzi marzą o nieśmiertelności: to ci sami ludzie, którzy nie wiedzą co ze sobą zrobić w deszczowe niedzielne popołudnie.
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#144620 Wysłany:
13 Lip 2008, 00:31; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Co do samego wycieku, to może lecieć w kilku miejscach:
- uszczelniacz pompy wody
- oring rurki wchodzącej do pompy ze zbiorniczka
- termostat
- wyjście wodne w kolektorze ssącym
- czujnik temp
- jakiś odpowietrznik
- nagrzewnica
- uszczelka pod głowicą.
Chyba nie ma więcej opcji?
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|