|
Obecny czas: 10 Cze 2024, 11:23
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
neiroth |
#113509 Wysłany:
09 Kwi 2008, 12:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 09 Paź 2007, Posty: 111
|
szymlorek napisał(a): A że diesel do sportu się nie nadaje to absolutna prawda
Pozyjemy zobaczymy:] Wdg mnie to jest wlasnie przyszlosc sportu, bardzo odlegla ale jednak;)
Pozdrawiam
_________________ 1.9JTD
|
|
Góra |
|
|
|
|
Przemas |
#113545 Wysłany:
09 Kwi 2008, 16:30; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 90
|
Według mnie diesle mają ogromny potencjał i jak najbardziej nadają się do sportu- a jeżeli jeszcze nie teraz to za niedługo. Głupi chip w dieslu daje nam 30km, gdy w benzynie dużo mniej. Podobnie jest z wieloma innymi modyfikacjami.
Sądzę, iż diesle już teraz mogą śmiało konkurować z benzyną, a niedługo wyprą ją z konkurencji.
A uczucie załączającej się turbiny jest.. niesamowite
PS. nie mówię tu o rajdach a jeździe sportowej- autach miejskich. Póki co diesle w rajdach nie mają czego szukać
_________________
|
|
Góra |
|
|
barturismo |
#113785 Wysłany:
10 Kwi 2008, 08:34; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 07 Kwi 2008, Posty: 5
|
diesle nadają się do sportu i to już teraz
http://www.youtube.com/watch?v=n7fCBttfNRg
http://www.youtube.com/watch?v=VQgJXA2DSyo
http://www.youtube.com/watch?v=UHwxYLWvoaM
http://www.youtube.com/watch?v=MtZAhKajD7w
tylko wymawiając słowo SPORT nikt z nas nie kmini na jaki "pułap cenowy" wskakuje i myślę że nie należy do naszej szarej codzienności mieszać tego słowa
ja nie miałem na myśli SPORTU pisząc o zmianach w dieslu
w ogóle cokolwiek tu pisząc mam na myśli tylko i wyłącznie NASZE podwóreczko, a konkretnie piaskownicę.
sam nie jestem człowiekiem zamożnym i dlatego zdecydowałem się na HGT - pomimo opinii że dużo pali, że awaryjne...
które gti mało pali ? gdzie drwa rąbią tam wióry lecą...
i zależy co rozumieć przez "dużo pali" ? EVO 9 dużo pali
a awaryjność ? póki co - odpukać, jestem mile zaskoczony a nawet jakby to części jedne z tańszych na rynku.nie jestem ani maniakiem HGT ani przeciwnikiem diesli - po prostu chwilę siedziałem z kalkulatorem i tak wyszło,
a pomijając już wszystko, szymlorek - P2 ma najlepszy układ jezdny z tej półki cenowej (ja dorzuciłem sobie jeszcze B6 - wyśmienita zabawa choć trochę twardo...ale szczerze polecam - widok przerażonych min panów w A6 wyprzedzanych po zewnęrtrznej na ciasnych winklach bezcenny * nie róbcie tego w domu * )
Przemas - diesle raczej nie mają przyszłości w sporcie - to pojedyncze przypadki które mają za zadanie głownie promowanie określonego produktu i są mocno wspierane przez fabryki na zasadzie "co ja KU...A nie potrafię ?" bo prywatny zespół - że niby pojeżdżę se w rajdach dieslem - nie jest raczej stać - diesel to silnik do morderczej pracy ale w określonych warunkach. normalny diesel nienawidzi pracy na wysokich obrotach i wysokiej temperatury czyli dokładnie tych rzeczy na których "sport" się opiera więc diesel do sportu musi być odporny na bolączki normalnego co w prostej linii znaczy: kasa, kasa i jeszcze raz kasa
aha i z turbobenzyny tak samo wyciśniesz czipem ile chcesz tylko te korby...
szymlorek : W silniku JTD 80 nie ma intercoolera! Smile - sorry przyłapałeś mnie - nie znam się poważnie...
zbanujcie mnie bo dostałem słowotoku... pozdrawiam
[ Dodano: 10 Kwi 2008 08:34 ]
Przemas napisał(a): A uczucie załączającej się turbiny jest.. niesamowite
.... byle nie w zakręcie
|
|
Góra |
|
|
PUNCIACHO |
#136236 Wysłany:
17 Cze 2008, 18:58; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Brzeziny Rejestracja: 25 Sty 2008, Posty: 66
|
ja bym ci proponowal kupic jtd niema jak to diselek ekonomiczny zwawy i tani w utrzymaniu hyba ze chcesz szalec to wtedy hgt zalezy jaka masz kieszen
_________________ punto 1.2 8v FAIERV12
|
|
Góra |
|
|
Bombel |
#146637 Wysłany:
18 Lip 2008, 20:06; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Czechowice Dziedzice Rejestracja: 08 Lip 2007, Posty: 37
|
jestem właścicielem HGT od roku i nie mam żadnych z nim problemów. a co do spalania to jak sie go nie kreci wysoki max 4000 obrotów to spalanie jest w okolicy 8,5L ale kosztem frajdy z jazdy:) natomiast kręcenie do 6000 to spalanie wzrasta do ok 13L ale frajda z jazdy niesamowita. Ale coś za coś. Ja polecam HGT
_________________ Punto II HGT (130KM):D
|
|
Góra |
|
|
czlowieksukcesu |
#146674 Wysłany:
18 Lip 2008, 21:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: wzgórze37 [Olsztyn/Toruń] Rejestracja: 29 Sie 2007, Posty: 404
|
hmm ja kręcę swojego turbodieselka do 3000 i frajda z jazdy też jest duża kosztem spalania 5L/100km
_________________ 1.9 JTD
GP 1.4 8V
|
|
Góra |
|
|
STax |
#146676 Wysłany:
18 Lip 2008, 21:08; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
czlowieksukcesu |
#146682 Wysłany:
18 Lip 2008, 21:22; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: wzgórze37 [Olsztyn/Toruń] Rejestracja: 29 Sie 2007, Posty: 404
|
|
Góra |
|
|
STax |
#146688 Wysłany:
18 Lip 2008, 21:30; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#146692 Wysłany:
18 Lip 2008, 21:36; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13067 Pomógł: 54
|
Jakby do JTD dać skrzynie z HGTY to podejrzewam, że przy szybkiej zmianie biegów do 100 JTD wygrało Z tym, ze HGT Vmax 210-220, a w JTD ze skrzynią z hgt będzie miał zamknięty obrotomierz na 5 biegu przy 120-130
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
czlowieksukcesu |
#146694 Wysłany:
18 Lip 2008, 21:38; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: wzgórze37 [Olsztyn/Toruń] Rejestracja: 29 Sie 2007, Posty: 404
|
|
Góra |
|
|
STax |
#146704 Wysłany:
18 Lip 2008, 21:56; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
czlowieksukcesu: nie no, ja wiem, moment jest bardzo ważny, mam na myśli tylko to, że nie masz go aż o tyle więcej by zrekompensowac różnice w mocy. Tym niemniej na pewno lepiej miec 80km niż 55
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
czlowieksukcesu |
#146710 Wysłany:
18 Lip 2008, 22:06; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: wzgórze37 [Olsztyn/Toruń] Rejestracja: 29 Sie 2007, Posty: 404
|
STax zgadza się.
ale gdyby nie to, że zdarzają mi się weekendy kiedy robię po 1000km to latałbym żółtą HGTtką
jednak ekonomia nakazała wybór diesla. wszystko w temacie.
_________________ 1.9 JTD
GP 1.4 8V
|
|
Góra |
|
|
STax |
#146724 Wysłany:
18 Lip 2008, 22:29; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
czlowieksukcesu napisał(a): STax zgadza się. ale gdyby nie to, że zdarzają mi się weekendy kiedy robię po 1000km to latałbym żółtą HGTtką jednak ekonomia nakazała wybór diesla. wszystko w temacie.
Amen
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|