dojście jest proste jak drut
mozna zrobic to na dwa sposoby :
1. z demontazem filtra powietrza
2. bez demontazu (troche sie trzeba wtedy po gimnastykowac)
ale do rzeczy potrzebne narzedzia :
płaska 10-tka , czas i oring
10 odkrecasz 2 sruby mocujace filtr powietrza - cały plastik, odpinasz sprezyne mocujaca filtr do silnika i wypinasz rure dolotowa z obejmy.
nastepnie wypinasz kable od cewek (prowadzace do swiec) i te od "sterowania") - oznacz je sobie żeby nie pomieszac kolejności.
cewki sa na 3 śrubach 10 :
1-wsza za elementem do ktorego byl filtr powietrza przykrecony
2. pod cewkami - łatwo namacac
3 zaraz "za" cewkami patrzac od przodu (duzo kabli tam jest ) i jest najczesciej zasłonięta plastikowya osłona która trzyma sie na 2 śrubach - 10.
odkrecasz ta osłone wszystkie sruby trzymajace cewki wyjmujesz "cewki" wymieniasz oring i montujesz wszystko w odwrotnej kolejnosci niz rozkrecałes
jak bedziesz zdejmował całya obudowe filtra powietrza to przy jej zakładaniu upewnij sie ze gumowy pierscień (obejma,nasadka) jest na dolocie do kolektora dobrze nałozony a nie gdzies podwinięty i wogóle.
pozodzenia
za 1-wszym razem robota na jakies 40 minut za kazdym kolejnym połowa z tego