Wszystkie dane na podstawie instrukcji obsługi z 97r i ewentualnie książki "Fiat Punto" z WKŁ
Silniki:
55 i 6 speed
kod: 176B2.000
cylindry: 4 w linii
zawory: 2 na cylinder
stopień sprężania: 9,6:1
średnica i skok tłoka (mm): 70x72
pojemność skokowa: 1108ccm
moc maksymalna: 54kM przy 5500obr/min
maksymalny moment: 86Nm przy 3250obr/min
luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,4 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,5 +/- 0,05mm
Ciśnienie wtrysku: 1 bar
Obroty biegu jałowego: 800-900obr/min
60 i selecta
kod: 176B4.000
cylindry: 4 w linii
zawory: 2 na cylinder
stopień sprężania: 9,6:1
średnica i skok tłoka (mm): 70,8x78,9
pojemność skokowa: 1242ccm
moc maksymalna: 60kM przy 5500obr/min
maksymalny moment: 98Nm przy 3000obr/min
luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,4 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,5 +/- 0,05mm
Ciśnienie wtrysku: 1 bar
Obroty biegu jałowego: 800-900obr/min
75 i HSD
kod: 176A8.000
cylindry: 4 w linii
zawory: 2 na cylinder
stopień sprężania: 9,8:1
średnica i skok tłoka (mm): 70,8x78,9
pojemność skokowa: 1242ccm
moc maksymalna: 73kM przy 6000obr/min
maksymalny moment: 106Nm przy 4000obr/min
luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,45 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,45 +/- 0,05mm
Ciśnienie wtrysku: 2,5 bar
Obroty biegu jałowego: 800-900obr/min
85 i Sporting 1,2
kod: 176B9.000
cylindry: 4 w linii
zawory: 4 na cylinder
stopień sprężania: 10,2:1
średnica i skok tłoka (mm): 70,8x78,86
pojemność skokowa: 1242ccm
moc maksymalna: 86kM przy 6000obr/min
maksymalny moment: 113Nm przy 4500obr/min
Obroty biegu jałowego: 750-850obr/min
90 i Sporting 1,6
kod: 176A9.000
cylindry: 4 w linii
zawory: 2 na cylinder
stopień sprężania: 9,5:1
średnica i skok tłoka (mm): 86,4x67,4
pojemność skokowa: 1581ccm
moc maksymalna: 88kM przy 5750obr/min
maksymalny moment: 127Nm przy 2750obr/min
luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,4 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,45 +/- 0,05mm
Ciśnienie wtrysku: 3 bar
Obroty biegu jałowego: 800-900obr/min
GT (1,4 Turbo)
kod: 176A4.000
cylindry: 4 w linii
stopień sprężania: 7,8:1
średnica i skok tłoka (mm): 80,5x67,4
pojemność skokowa: 1372ccm
moc maksymalna: 133kM przy 5750obr/min
maksymalny moment: 204Nm przy 3000obr/min
luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,4 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,5 +/- 0,05mm
Turbosprężarka chłodzona płynem chłodniczym z zaworem "waste gate" i intercoolerem, doładowanie 1,3 bar
Ciśnienie wtrysku: 1 bar
Obroty biegu jałowego: 800-900obr/min
D
kod: 176B3.000
cylindry: 4 w linii
zawory: 2 na cylinder
stopień sprężania: 20,5:1
średnica i skok tłoka (mm): 82,6x79,2
pojemność skokowa: 1698ccm
moc maksymalna: 57kM przy 4500obr/min
maksymalny moment: 98Nm przy 2500obr/min
luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,25 +/- 0,35m, zawór wydechowy 0,3 +/- 0,4mm
Obroty biegu jałowego: 770-850obr/min
TD
kod: 176A5.000
cylindry: 4 w linii
zawory: 2 na cylinder
stopień sprężania: 19:1
średnica i skok tłoka (mm): 82,6x79,2
pojemność skokowa: 1698ccm
moc maksymalna: 71kM przy 4500obr/min
maksymalny moment: 134Nm przy 2500obr/min
luz roboczy na zimno: zawór ssący
Turbosprężarka napędzana spalinami z zaworem "waste gate", ciśnienie doładowania 0,75bar przy 4500obr/min
EGR
Obroty biegu jałowego: 880-920obr/min
TD + katalizator
kod: 176A3.000
cylindry: 4 w linii
zawory: 2 na cylinder
stopień sprężania: 19:1
średnica i skok tłoka (mm): 82,6x79,2
pojemność skokowa: 1698ccm
moc maksymalna: 69kM przy 4500obr/min
maksymalny moment: 134Nm przy 2500obr/min
luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,3 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,35 +/- 0,05mm
Turbosprężarka napędzana spalinami z zaworem "waste gate", ciśnienie doładowania 0,75bar przy 4500obr/min
EGR
Obroty biegu jałowego: 880-920obr/min
Tyle na początek, systematycznie będę dopisywał
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
Ostatnio edytowany przez STax 20 Kwi 2009, 09:19, edytowano w sumie 3 razy
|