mrider napisał(a):
To może opisz mniej więcej tutaj, skoro umieściłeś temat w tym dziale...
Witam,sprawa jest prosta tylko trzeba skombinować całość czyli inny mieszalnik powietrza w kabinie,sprężarka,łapa trzymająca sprężarkę+alternator 75A, ponieważ ma inna łapa.W zależności czy jest wspomaganie jest sprawa prosta ponieważ pasek który napędza alternator po zamocowaniu sprężarki napędza ją a ona napędza wyżej położony alternator.Lecz gdy mamy bez wspomagania musimy mieć inne koło pasowe,pierścień na kole jest w innym miejsce i co za tym idzie trzeba przerobić aluminiowa obudowa trzymająca czujnik położenia wału,w sumie nie ma problemu.Następnie przód:skraplacz +osuszacz mocowany jest do chłodnicy wody ,którą tez trzeba skombinować bo jest miedziana, bardzo szeroka i cieńsza niż zwyczajna,inny wentylator i oczywiście przewody.Z instalacją elektryczną jest nie problem bo jest naprawdę prosta,jedyną wadą jest to że jej nie da sie dołożyć jak na przykład w pasacie b5 ,lecz w oryginale jest w całości z resztą.Wystarczy tylko sterownik w środku pod mieszalnikiem który cyklicznie włącza sprężarka i wentylator w zależności od temp.czujnika w mieszalniku.w komorze silnika sterownik (przekaźniki wentylatora+sprężarki),2 piny do komputera wtrysku chyba 8 i 24 pin i WSZYSTKO GRA.Po skompletowaniu wszystkiego walczyłem z tym 3 dni ale warto było, koszt około 1200zl..POZDRAWIAM.