You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 24 Kwi 2025, 06:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #161039 Wysłany: 02 Wrz 2008, 15:34; 
 Temat postu: Wymiana plynu chlodniczego i termostatu w jtd.
Offline
Puntoświr

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Zamość
Rejestracja: 16 Lut 2008,
Posty: 215
Pomógł: 1
Witam. Musze wymienic u siebie termostat, poniewaz silnik strasznie dlugo sie nagrzewa i w czasie jazdy temp. potrafi spas o jakies 10 stopni. Do 50 stopni nagrzewa sie normalnie, a pozniej idzie mu to juz strasznie opornie. Wycztalem na forum, ze termostaty w jtd czesto padaja i jest to wada tego silnika. Postanowilem zaczac od tego. Termostat juz zlokalizowalem. Jest tam troche ciasno, ale mysle, ze jakos dam rade. Chcialbym odrazu wymienic plyn. W jtd nie ma zadnego korka spustowego. Zapewne trzeba sciagnac ktorys przewod. Prosze o porady, sugestie, na co uwazac itp. Z gory dziekuje.

[ Dodano: 02 Wrz 2008 14:34 ]
Naprawde nikt nic nie podpowie??


Góra
 Profil  
 

 
 Post #164729 Wysłany: 03 Wrz 2008, 08:51; 
 Temat postu: Re: Wymiana plynu chlodniczego i termostatu w jtd.
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Konin
Rejestracja: 13 Maj 2008,
Posty: 47
uki1906 napisał(a):
Witam. Musze wymienic u siebie termostat, poniewaz silnik strasznie dlugo sie nagrzewa i w czasie jazdy temp. potrafi spas o jakies 10 stopni. Do 50 stopni nagrzewa sie normalnie, a pozniej idzie mu to juz strasznie opornie. Wycztalem na forum, ze termostaty w jtd czesto padaja i jest to wada tego silnika. Postanowilem zaczac od tego. Termostat juz zlokalizowalem. Jest tam troche ciasno, ale mysle, ze jakos dam rade. Chcialbym odrazu wymienic plyn. W jtd nie ma zadnego korka spustowego. Zapewne trzeba sciagnac ktorys przewod. Prosze o porady, sugestie, na co uwazac itp. Z gory dziekuje.


W swoim JTD nie wymienialem jeszcze płynu chłodniczego ale w poprzednim PI ściągałem przewód idący od chłodnicy do silnika i płyn spokojnie schodził. Dąłączam foto spodu komory sinika JTD. Potem oczywiście trzeba odpowietrzyć. Odpowietrzniki powinny być na chłodnicy i na jednym z przewodów od płynu położonych najwyżej w komorze. I najlepiej wlewać Paraflu. Co do nagrzewania to u mnie tak po 5-7 km latem silnik uzyskuje optymalną temperaturę - wskaźnik jest na połowie skali.

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #165465 Wysłany: 05 Wrz 2008, 15:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Zamość
Rejestracja: 16 Lut 2008,
Posty: 215
Pomógł: 1
Tak tylko to zdjecie, ktoro wkleiles, jest to zdjecie rury idacej do IC. Nie wiem, popatrze jeszcze sam, moze cos wymysle. Jak zrobie dam znac.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #170255 Wysłany: 17 Wrz 2008, 19:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Paź 2007,
Posty: 111
W PII nie ma IC;)

tutaj ogolnie masz wyjasnione

topic10616.html

_________________
1.9JTD


Góra
 Profil  
 
 
 Post #170922 Wysłany: 19 Wrz 2008, 15:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Zamość
Rejestracja: 16 Lut 2008,
Posty: 215
Pomógł: 1
Nie ma? Musze jeszcze popatrzyc dokladnie, ale wydaje mi sie, ze jest. Bo ta rura w prawym, dolnym(widac tylko kawalek-taka harmonijka) idzie do turbiny. A ta druga, ktora dobrze widac idzie bodajze do filtra powietrza. Nie bylaby ona w oleju, gdyby szedlm nia plyn chlodniczy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171093 Wysłany: 20 Wrz 2008, 00:02; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13083
Pomógł: 54
neiroth napisał(a):
W PII nie ma IC;)

No tak, w benzynach i 1,9D nie ma IC, ale w 1.9 JTD JEST. Widać go nawet na fotce w poście lk73.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171301 Wysłany: 20 Wrz 2008, 19:15; 
 Temat postu: Re: Wymiana plynu chlodniczego i termostatu w jtd.
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 16 Wrz 2008,
Posty: 8
Właśnie dzisiaj wymieniłem w punciaku termostat. Mam ten sam silnik. Z tą ciasnotą jest tak że bez demontażu akumulatora i całej blachy na której stoi się nie obejdzie.
Do tego jest problem z dojściem do dolnej nakrętki mocowania termostatu.
Czeka Cię min 2 godziny kręcenia kluczem i demontaż osprzętu prawej strony silnika.
Mi poszło bez większych problemów. Powodzenia.

_________________
Me, my self and I


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171496 Wysłany: 21 Wrz 2008, 11:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Paź 2007,
Posty: 111
ipIV napisał(a):
neiroth napisał(a):
W PII nie ma IC;)

No tak, w benzynach i 1,9D nie ma IC, ale w 1.9 JTD JEST. Widać go nawet na fotce w poście lk73.


to jest chlodnica od klimy raczej;)

_________________
1.9JTD


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171572 Wysłany: 21 Wrz 2008, 14:54; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13083
Pomógł: 54
Cytuj:
to jest chlodnica od klimy raczej;)

Chłodnice klimy umieszcza się za chłodnicą silnika ;> i ma taką samą powierzchnię.

http://www.allegro.pl/item430665443_fia ... ooler.html

Dalej nie wierzysz? :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171583 Wysłany: 21 Wrz 2008, 15:38; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 20 Wrz 2008,
Posty: 25
za? chyba przed chłodnicą silnika?

_________________
FIAT PUNTO 1,9JTD 2001r


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171593 Wysłany: 21 Wrz 2008, 16:02; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13083
Pomógł: 54
Cytuj:
za? chyba przed chłodnicą silnika?

Zależy z której strony się patrzy ;)

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171595 Wysłany: 21 Wrz 2008, 16:07; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 20 Wrz 2008,
Posty: 25
HEH no fakt. Pozdro

_________________
FIAT PUNTO 1,9JTD 2001r


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171600 Wysłany: 21 Wrz 2008, 16:21; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 15 Kwi 2008,
Posty: 40
nie chce zakladac nowego tematu, ubylo mi plynu z chlodnicy (jest ciagle ten zalany przez fiata (czyli wnioskuje ze paraflu?) czy moge dolac czy musze wylac wszystko i kupic nowy i uzuplenic? Czy paraflu mozna mieszac?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171604 Wysłany: 21 Wrz 2008, 16:37; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Podbeskidzie
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1211
Wacek napisał(a):
nie chce zakladac nowego tematu, ubylo mi plynu z chlodnicy (jest ciagle ten zalany przez fiata (czyli wnioskuje ze paraflu?) czy moge dolac czy musze wylac wszystko i kupic nowy i uzuplenic? Czy paraflu mozna mieszac?


Najlepiej dolej Paraflu, płynów do chłodnicy NIE WOLNO mieszać (np. zalany jest teraz paraflu a dolewasz firmy xxx - nawet jak kolor się zgadza to nic nie znaczy, NIE ROBIĆ TAK)
Płyn dolewany musi mieć identyczny skład jak płyn, który znajduje się w chwili obecnej.

Paraflu wcale nie są złe :)

Nie wiem ile lat masz autko, ale może już czas wymienić cały i mieć spokój :) Bo stary już pewnie ma dużo gorsze właściwości...

_________________
FIAT Grande Punto 90 KM MultiJet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171803 Wysłany: 21 Wrz 2008, 22:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Jacek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Wieruszów
Rejestracja: 11 Lip 2007,
Posty: 210
Pomógł: 1
Jeżeli ubytek nie jest duży można uzupełnić wodą destylowaną następnie podjechać do mechanika i sprawdzić płyn tzn., przy jakiej temperaturze zamarznie.

_________________
PUNTO II 1,2 8V 60 KM 2002


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171824 Wysłany: 21 Wrz 2008, 22:40; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
Cytuj:
podjechać do mechanika i sprawdzić płyn tzn., przy jakiej temperaturze zamarznie.

samemu mozna to zrobic... pobrac troche plynu i wstawic do zamrazarki na noc .... i bedzie widac czy zamraza czy tez nie .... to taki domowy sposob ;)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171827 Wysłany: 21 Wrz 2008, 22:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Jacek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Wieruszów
Rejestracja: 11 Lip 2007,
Posty: 210
Pomógł: 1
Można i tak, tylko nie wiem jaka jest w zamrażarce temp. bo wydaje mi się że trzeba być przygotowany gdzieś na - 25/-30

_________________
PUNTO II 1,2 8V 60 KM 2002


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171830 Wysłany: 21 Wrz 2008, 22:46; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
jak napisał(a):
Można i tak, tylko nie wiem jaka jest w zamrażarce temp. bo wydaje mi się że trzeba być przygotowany gdzieś na - 25/-30

podalem domowy sposob :) zawsze mozna umiescic termometr w zamrazarce i zobaczyc jakie sa warunki .... ale nawet i takie sprawdzenie bedzie lepsze anijezeli zadne ;)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174122 Wysłany: 27 Wrz 2008, 07:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Zamość
Rejestracja: 16 Lut 2008,
Posty: 215
Pomógł: 1
Belzebub dzieki za pare slow otuchy :E . W poniedzialek jade podlaczyc kropka pod kompa, zeby wszystko posprawdzali i we wtorek pewnie bede wymienial.
neiroth napisał(a):
to jest chlodnica od klimy raczej;)

To juz dales na maxa :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174247 Wysłany: 27 Wrz 2008, 15:32; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13083
Pomógł: 54
Jaco napisał(a):
Wacek napisał(a):
nie chce zakladac nowego tematu, ubylo mi plynu z chlodnicy (jest ciagle ten zalany przez fiata (czyli wnioskuje ze paraflu?) czy moge dolac czy musze wylac wszystko i kupic nowy i uzuplenic? Czy paraflu mozna mieszac?


Najlepiej dolej Paraflu, płynów do chłodnicy NIE WOLNO mieszać (np. zalany jest teraz paraflu a dolewasz firmy xxx - nawet jak kolor się zgadza to nic nie znaczy, NIE ROBIĆ TAK)
Płyn dolewany musi mieć identyczny skład jak płyn, który znajduje się w chwili obecnej.

Paraflu wcale nie są złe :)

Nie wiem ile lat masz autko, ale może już czas wymienić cały i mieć spokój :) Bo stary już pewnie ma dużo gorsze właściwości...

Ja wymieszałem :E Jak rok temu zmieniałem pompę wody to spuściłem zielony fabryczny do poziomu pompy wody (z układu wyleciało 3,5l na 4,5 poj.) i uzupełniłem niebieskim petrygo :E Od września do marca przelatałem na tym i nic się nie stało ;>

No ale nie róbcie takich eksperymentów u siebie, bo traficie na płyn na innej bazie i kisiel się zrobi :> Albo straci niską temp krzepnięcia.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #176402 Wysłany: 10 Paź 2008, 20:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Zamość
Rejestracja: 16 Lut 2008,
Posty: 215
Pomógł: 1
Troche mi czasu zbraklo i dopiero w czwartek bylem na kompie. Wyszla jedna swieca do wymiany. Kupilem, wymienilem i juz sie kontrolka nie pali :D Zostal mi jeszcze termostat. Mam w zwiazku z tym pytanie. Chce kupic oryginalny termostat FIAT z allegro, ale musze podzwonic najpierw do sprzedajacych i sie zapytac czy bedzie pasowal do punto jtd, bo jest ich tam pare rodzajow ogolnie do jtd. Jesli nie zamowie z allegro, to kupie u siebie w InterCarsie jakis zamiennik. I tu pytanie: jakich firm termostaty pozakladaliscie przy wymianie. Troche sie zorientowalem i znalazlem 3 glownych producentow: Wahler, Vernet i Behr(podobno na pierwszy montaz szly one).

[ Dodano: 10 Paź 2008 19:16 ]
Witam ponownie. Punciak juz po wymianie termostatu i trzyma 90 stopni jak w buzke strzelil :E . Kupiłem termostat firmy Vernet za 210zl. Pojechalem do garazu i wymienilem. Dalem rade bez wyciagania aku i jego polki:D Plyn chlodniczy mialem lac Paraflu, ale wlalem rozowe Borygo. Dla nastepnych wymieniajacych 5l w zupelnosci starcza. Zostalo mi jeszcze 0.5 litra. Resztki paraflu nie pogryzly sie z Borygo, takze mozna smialo lac. Dzieki wszystkim za pomoc. Piszcie w razie problemow.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #184278 Wysłany: 29 Paź 2008, 00:08; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 29 Paź 2008,
Posty: 17
Hej!!!
Mam pytanie do UKI 1906!!!
Pisałeś że wymieniłeś termostat na firmy Vernet.
Mógłbyś napisać jakie ma oznaczenie ten termostat???
Mój ma oznaczenie Vernet 6869.88J.
Bo właśnie też kupiłem tej firmy ale bedę zakłądał za tydzień a w ciągu paru dni muszę w sklepie powiedzieć czy pasuje bo potem mi nie przyjmą z powrotem.
Z góry dzięki.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #185470 Wysłany: 02 Lis 2008, 14:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Zamość
Rejestracja: 16 Lut 2008,
Posty: 215
Pomógł: 1
oli7 sorry, ze dopiero dzisiaj odpisuje, ale nie mialem czasu sprawdzic wczesniej. Moj ma to samo oznaczenie, czyli Vernet 6869.88J. Smialo zakladaj. Powodzenia i cierpliwosci zycze, bo trzeba sie troche nameczyc :wink: .


Góra
 Profil  
 
 
 Post #272532 Wysłany: 15 Lip 2009, 14:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Wiecie może gdzie jest na silniku korek do spuszczenia płynu z bloku? mam silnik 1.9D i udało mi się raptem 5L spuścić ( tyle wlałem borygo eco), gdzieś zostaje 1L...

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO