|
Obecny czas: 28 Kwi 2024, 18:30
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
art1122 |
#184127 Wysłany:
28 Paź 2008, 17:11; Temat postu: demontaż rury dolotu powietrza |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 28 Paź 2008, Posty: 73
|
Witam na silniki w puncie II jest filtr z którego wychodzi plastikowa rura która jest doczepiana i moje pytanie brzmi nastepująco czy mozną ją zdemontować ponieważ zasysa ona powietrze a niestety jest strasznie długa i jest ok 2 cm od blachy więc za duzo tego powietrza nie zassa a gdybym ją zdemontował to powietrze zasysało bysie kilka centymetrów za filtrem
dokladnie coś takiego i tą rure można zdemontować http://moto.allegro.pl/item469262001_fi ... etrza.html
|
|
Góra |
|
|
|
|
lioton |
#184131 Wysłany:
28 Paź 2008, 17:23; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Dobrze jest jak jest
Oczywiście że rure mozna zdjąć ale nic da bo powietrza tak czy siak silnik zasie tylko tyle ile potrzebuje.
W dodatku wlot rury jest umieszczony nad nadkolem dlatego powietrza nigdy nie zabraknie
Gdyby nie była ona potrzebna nie wydawano by bez potrzeby na nią pieniędzy
Tak że odpuść sobie i ewentualnie pomyśl o stożku
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
|
art1122 |
#184132 Wysłany:
28 Paź 2008, 17:25; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 28 Paź 2008, Posty: 73
|
a da wogóle coś stożek bo niektórzy piszą ze cos tam daje a niektórzy ze wogole nic ?
|
|
Góra |
|
|
lioton |
#184137 Wysłany:
28 Paź 2008, 17:31; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
|
_wladimir_ |
#184141 Wysłany:
28 Paź 2008, 17:45; Temat postu: |
|
|
Moderator |
|
Imię: janek
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 85KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: CTR / CT Rejestracja: 19 Sie 2008, Posty: 3780 Pomógł: 5
|
|
Góra |
|
|
STax |
#184144 Wysłany:
28 Paź 2008, 17:54; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Miałem się nie wypowiadać, ale jednak coś powiem. Samo skrócenie rury na pewno nic nie da, bo średnica otworu przez który pobierane jest powietrze pozostanie ta sama. Co innego gdyby powiększyć ten otwór... Tyle, że wtedy pozostaje problem z ciepłym powietrzem, ale zaryzykuję stwierdzenie, że zysk z lepszego dojścia powietrza przewyższałby stratę spowodowaną jego temperaturą.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
_wladimir_ |
#184261 Wysłany:
28 Paź 2008, 23:29; Temat postu: |
|
|
Moderator |
|
Imię: janek
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 85KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: CTR / CT Rejestracja: 19 Sie 2008, Posty: 3780 Pomógł: 5
|
|
Góra |
|
|
STax |
#184276 Wysłany:
29 Paź 2008, 00:03; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
_wladimir_: stożek daje albo i nie, bo musisz zmienić długość dolotu i albo policzysz ją dobrze i wtedy moc troszkę wzrośnie albo policzysz źle i wtedy albo nic się nie stanie, albo stracisz...
A większa dziura to praktycznie rzecz biorąc efekt stożka tyle że z fabryczną (a więc często optymalną) długością dolotu.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
lioton |
#184602 Wysłany:
29 Paź 2008, 23:20; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Ale co da wieksza dziura przecież silnik i tak zassie tylko tyle ile potrzebuje
Za słuszniejsze stwierdzenie uważam to iz zimne jest lepsze
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|