|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 20:32
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
sikorka |
#185880 Wysłany:
03 Lis 2008, 12:56; Temat postu: podłaczenie sterownika pod seryjny centralny zamek |
|
 |
Forumowicz |
Rejestracja: 03 Lis 2008, Posty: 1
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Duh |
#185978 Wysłany:
03 Lis 2008, 18:48; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Beskidy-Cracov Rejestracja: 20 Kwi 2008, Posty: 222
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#186118 Wysłany:
04 Lis 2008, 00:54; Temat postu: |
|
|
Ok, to jedziemy... Fabryczny zamek jest sterowany impulsem masy ok. 0,7 s.
Najpierw centralka:
Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny odcinasz (nie podłączasz nigdzie).
Żółty i żółto-czarny łączysz ze sobą i podpinasz do masy samochodu.
Teraz otwierasz schowek pasażera oraz klapkę znajdującą się w środku u góry. Odkręcasz tablicę i wyciągasz ze schowka. Żółty przekaźnik to sterownik zamka więc podpinasz się z tyłu kabelkami białym i biało-czarnym. Jeśli dobrze pamiętam to kabelki biały i niebieski wychodzące z przekaźnika zamka służą zamykaniu i otwieraniu zamka. Do pewności sprawdź który jest który np. wbijając szpilkę w kabelek i dotykając szpilką masy. Ważne żeby dotknięcie masy nie było dłuższe niż jedna sekunda.
Jak już znajdziesz te przewody wychodzące z przekaźnika to podpinasz te z centralki i gotowe.
Przy podpinaniu kierunkowskazów musisz rozdzielić niebieski kabelek z centralki na dwa za pomocą diód półprzewodnikowych i wpiąć je do kabelków wchodzących w białą kostkę pod tapicerką na błotniku kierowcy. U mnie są to niebieski i niebiesko-biały.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|