|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 00:25
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 12 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
flex34 |
#191323 Wysłany:
18 Lis 2008, 16:46; Temat postu: wyciek oleju |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Łódż-Widzew Rejestracja: 31 Sie 2008, Posty: 96
|
Mam jedno pytanko
mianowicie chodzi o wyciek oleju spod oringu za cewką-czy orientuje sie ktos jal duzo moze ubywac oleju poprzez ten nieszczelny oring?
musze to zrobic ale brak czasu a oleju z lekka ubywa
dzieki za odpowiedzi-pozdrawiam 
_________________ PuntoI 1.2 ELX 75Km
http://fiatpunto.com.pl/post166420.html#166420
"Dżem-kapela życia mądrego"
|
|
Góra |
|
 |
|
|
dzikidaniel |
#191333 Wysłany:
18 Lis 2008, 17:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Oleju ubywa tak dużo jak duża jest nieszczelność. Dla mnie pytanie bez sensu i powinno wylądować w koszu...
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
flex34 |
#191342 Wysłany:
18 Lis 2008, 18:16; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Łódż-Widzew Rejestracja: 31 Sie 2008, Posty: 96
|
dzikidaniel sluchaj ja sie pytam normalnie a jak nie masz co innego do powiedzenia to sie nie udzielaj
A pozatym to tam tez byles taki madry
A jak nie wiesz gdzie to sie domysl
No chyba,ze jestes jednak na to za glupi 
_________________ PuntoI 1.2 ELX 75Km
http://fiatpunto.com.pl/post166420.html#166420
"Dżem-kapela życia mądrego"
|
|
Góra |
|
 |
czech22 |
#191615 Wysłany:
19 Lis 2008, 12:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3107 Pomógł: 50
|
Olej jest bardzo drogi, więc warto oring wymienić. Myślę, że to szybka naprawa.
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#191619 Wysłany:
19 Lis 2008, 12:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
czech22, by wymienić oring na wałku trzeba rozebrać dość sporo części. I wcale to nie jest taka szybka wymiana. Ale wymienić należy.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#191625 Wysłany:
19 Lis 2008, 13:04; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Cytuj: by wymienić oring na wałku trzeba rozebrać dość sporo części. I wcale to nie jest taka szybka wymiana. Ale wymienić należy.
No jak mi robili oring i sprzęgło to musiałem auto zostawić na jeden dzień.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
czech22 |
#191639 Wysłany:
19 Lis 2008, 13:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3107 Pomógł: 50
|
Nie wiem w czym taki problem jeśli chodzi o wymianę oringu. Oring to nie simering na wale.
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#191649 Wysłany:
19 Lis 2008, 14:23; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
czech22 napisał(a): Nie wiem w czym taki problem
W sumie też mi sę wydaje że to nic wielkiego, zdjąć pokrywę zaworów i chyba tyle. Przypuszczam, że trzeba też zdjąc pasek rozrządu i sam wałek wyjąć, ale to też nie problem raczej.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#191653 Wysłany:
19 Lis 2008, 14:40; Temat postu: |
|
|
Oring jest na łączeniu podstawy cewek z głowicą i jego wymiana to kilkanaście minut. Jeśli chodzi o simmeringi wałka to w każdym przypadku trzeba zdemontować rozrząd i koło pasowe wałka, a żeby to wymienić dokładnie i bez kombinowania to trzeba wałek wyjąć.
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#191656 Wysłany:
19 Lis 2008, 14:42; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
mrider napisał(a): Oring jest na łączeniu podstawy cewek z głowicą i jego wymiana to kilkanaście minut. Jeśli chodzi o simmeringi wałka to w każdym przypadku trzeba zdemontować rozrząd i koło pasowe wałka, a żeby to wymienić dokładnie i bez kombinowania to trzeba wałek wyjąć.
Ano właśnie, bo ja miałem wymieniany i orign i simering i nigdy nie wiem który jest który 
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
kgorka |
#191742 Wysłany:
19 Lis 2008, 20:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 24 Lut 2007, Posty: 297
|
ORING jest za cewkami i o to koledze chodzi, wymiana tak jak kolega którys napisał to kilkanaście minut i po kłopocie, a oleju to przez taka nieszczelnosc ubywac raczej duzo nie bedzie. I niech kolega nie bedzie taki nerwowy dzikiegodaniela bo temat rzeczywiscie troche "nie tego" tym bardziej ze wymiana oringa jest dobrze udokumentowana na ktorejs ze stronek.
|
|
Góra |
|
 |
stang |
#192066 Wysłany:
20 Lis 2008, 21:45; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Nowe Miasto Rejestracja: 10 Sie 2008, Posty: 19
|
_________________ Fiat Punto 1.1 55KM 1998 r.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 12 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|