|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 18:31
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
kosik |
#190934 Wysłany:
17 Lis 2008, 17:27; Temat postu: wiatrak chodzi w druga strone |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 19 Cze 2007, Posty: 53
|
ostatnio wymieniałem upg i mechamik stwierdził ze wiatrak mi chodzi w drugą strone i przez to moze gorzej chłodzic.
Jak mozna samemu zmienic "bieg" wiatraka?
Czy moze zostawic tak jak jest?
Jestem 2 własciciele mauta i nic nie wiedziałem o tym ze cos było robione z wiatreakiem
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Łodziak |
#190936 Wysłany:
17 Lis 2008, 17:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Inny
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 08 Mar 2008, Posty: 1501 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#190946 Wysłany:
17 Lis 2008, 17:41; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
kosik: hmm, upewnij się czy na pewno jest to zła strona, czy tylko mechanik coś popierniczył...
Jedynym sposobem, żeby wentylator chodził odwrotnie to odwrotne podpięcie + i - ale ponieważ jest to taka wtyczka, to nie bardzo wierzę, że ktoś ją odwrotnie wsadził...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
kosik |
#191338 Wysłany:
18 Lis 2008, 18:08; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 19 Cze 2007, Posty: 53
|
tez atk mysle. Ale sie na tym za bardzo nie znam. Zanjomy kolega powiedział ze jest okiZadam jeszcze jedno głupie pytanie : Czy wiatrak powinien chłodzić chłodnice czy silnik? Chyba chłodnice ...
I jak wyglada podpiecie wiatraka czy mozna zrobić to odwrotnie? Czy bedzie wtedy działać ?
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#191362 Wysłany:
18 Lis 2008, 18:57; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
kosik: wentylator ma chłodzić chłodnicę.
Odwrotnie podłączony po prostu będzie się kręcił w drugą stronę (ale nie wiem jak długo, bo możliwe, ze się zatrze szybko), wiem bo sprawdzałem kiedyś jak mi się zepsuł.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
raxon |
#191377 Wysłany:
18 Lis 2008, 19:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: korczyna k krosna Rejestracja: 06 Lis 2007, Posty: 487
|
jak staniesz przed maska to ma Ci wiac po nogach, jesli wieje po silniku to trzeba by zmienic biegunowos a toc innego jak przelozyc + z - mozesz odwrucic wtyczke albo sposob bardziej druciarski uciac kable z 10cm o wtyczki i polaczyc je naprzemiennie  ale wydaje mi sie ze dobrze chodzi a problem jest w tym ze nie wiesz jak ma chodzic  w koncu to jest wentylator chlodnicy a nie silnika  wiec jeszcze raz napisze MA WIAC PO CHLODNICY A NIE PO SILNIKU
Cytuj: (ale nie wiem jak długo, bo możliwe, ze się zatrze szybko)
nie zarze sie bo jak zmienisz biegunowosc to wirnik bedzie sie krecil w druga strone  chyba jest tam taki plastikowy wiatraczek polaczony z silniczkiem to wtedy nie bedzie go chlodzil 
_________________ GP 1.4 8v
|
|
Góra |
|
 |
Łodziak |
#191447 Wysłany:
18 Lis 2008, 21:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Inny
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 08 Mar 2008, Posty: 1501 Pomógł: 31
|
raxon napisał(a): jak staniesz przed maska to ma Ci wiac po nogach
yyyyy  z tego co wiem to tak nie powinno byc. wentylator ma imitiowac przeplyw powietrza tak jak w czasie jazdy, gdyby krecil sie tak jak napisales to powietrze przeplywajace przez chlodnice zasysane byloby z komory silnika wiec co za tym idzie byloby to cieple powietrze wiec z chlodzenia nici. jesli sie myle to mnie poprawcie
_________________ punto I sx 1.1 55KM '97 - było Seat Ibiza 1.4 16V 101KM 2003r. - jest

Piszę poprawnie po polsku.
|
|
Góra |
|
 |
mariano italiano |
#191455 Wysłany:
18 Lis 2008, 21:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: śląsk Rejestracja: 17 Cze 2007, Posty: 280
|
Wiatrak ma zaciągać chłodne powietrze z zewnątrz przez chłodnice do komory silnika.
|
|
Góra |
|
 |
czech22 |
#191630 Wysłany:
19 Lis 2008, 13:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3107 Pomógł: 50
|
W zupełności sie niezgodzę z niektórymi postami, wręcz powiem wprowadzacie w błąd. Wiatrak ma tak się kręcić, by zasysał powietrze z zewnątrz. Ma chlodzić chłodnicę , a nie jak raxon napisał. Gdyby wiatrak zasysał powietrze z silnika i do tego ciepłe, silnik w gorace dni nigdy by się nie wychlodził.Popierammariano italiano.
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#191643 Wysłany:
19 Lis 2008, 13:52; Temat postu: |
|
|
czech22 napisał(a): ... Gdyby wiatrak zasysał powietrze z silnika i do tego ciepłe, silnik w gorace dni nigdy by się nie wychlodził.Popierammariano italiano.
Do tego jeszcze zaistniało by ciekawe zjawisko... Podczas jazdy pęd powietrza trafia na chłodnicę, a z drugiej strony chłodnicy wiatrak próbuje go wypchać. Efekt taki jak włączone dwa wiatraki, postawione naprzeciwko siebie.
Co do wychłodzenia silnika to nie jest tak do końca. Nawet gdyby wiatrak dmuchał na chłodnicę to temperatura powietrza wokół silnika jest niższa niż temperatura silnika i wychłodzenie jest możliwe, ale samochód nie może się poruszać (np. stoi w korku). Ważny jest jakikolwiek przepływ powietrza pomiędzy lamelami chłodnicy. W takim przypadku po włączeniu się wiatraka będzie po prostu kilka minut dłużej chodził. Takie zjawisko w moim klimacie występuje latem, gdy w upalne dni temperatura powietrza jest wysoka do tego stopnia, że wiejący wiatr potrafi opalać. W korku wiatrak chłodnicy potrafi pracować nawet 10 minut i dłużej bez przerwy.
|
|
Góra |
|
 |
Łodziak |
#191710 Wysłany:
19 Lis 2008, 17:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Inny
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 08 Mar 2008, Posty: 1501 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
raxon |
#191803 Wysłany:
19 Lis 2008, 21:57; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: korczyna k krosna Rejestracja: 06 Lis 2007, Posty: 487
|
czech22 napisał(a): W zupełności sie niezgodzę z niektórymi postami, wręcz powiem wprowadzacie w błąd. Wiatrak ma tak się kręcić, by zasysał powietrze z zewnątrz. Ma chlodzić chłodnicę , a nie jak raxon napisał. Gdyby wiatrak zasysał powietrze z silnika i do tego ciepłe, silnik w gorace dni nigdy by się nie wychlodził.Popierammariano italiano. wes mnie nie rozsmieszaj, w lepszych autach montuje sie wiatrak miedzy chlodnice a zderzak jesli wg ciebie wentylator wciaga powietrze z chlodnicy to jest taki sam efekt jakbyc w lecie stal ZA wiatrakiem bo tez bedzie zasysal a nie dmuchal zgadzam sie z tym co piszesz nt tego ze jak sie jedzie i wiatrach dziala to dmucha w przeciwna strone ale w sprawnym aucie podczas jazdy wentylator nie powienien sie krecic bo chlodnica jest chlodzona pedem powietrza. Naprawde uwarzasz ze wiatrak jest po to zeby wyciagal powietrze a nie dmuchal u mnie w unie i w puncie dmucha tak ze wieje po nogach cieple powietrze jak sie stoi przed zderzakiem i wg mnie jest dobrze bo sie nie przegrzewa a jak sie stoi w korku to chlodzenie jest prawidlowe. Fabrycznie powinno byc zrobione tak ze wentylator jest zamontowany miedze zderzakiem a chlodnica i jak by wial to by dmuchal w chlodnice i ped powietrza by nie zaklucal tej pracy ale jest tego nie rozumiesz to mi mi przykro  Łodziak napisał(a): raxon napisał(a): jak staniesz przed maska to ma Ci wiac po nogach yyyyy  z tego co wiem to tak nie powinno byc. wentylator ma imitiowac przeplyw powietrza tak jak w czasie jazdy, gdyby krecil sie tak jak napisales to powietrze przeplywajace przez chlodnice zasysane byloby z komory silnika wiec co za tym idzie byloby to cieple powietrze wiec z chlodzenia nici. jesli sie myle to mnie poprawcie a wes zmierz temperature w komorze silnika i na zewnatzr to roznica wyjdzie ci pare stopni, jaby wentylator mial imitowac przeplyw powietrza to by musial byc zamontowany miedzy zderzakiem a chlodnica tak jak juz pisalem wyzej mrider napisał(a): czech22 napisał(a): ... Gdyby wiatrak zasysał powietrze z silnika i do tego ciepłe, silnik w gorace dni nigdy by się nie wychlodził.Popierammariano italiano. Do tego jeszcze zaistniało by ciekawe zjawisko... Podczas jazdy pęd powietrza trafia na chłodnicę, a z drugiej strony chłodnicy wiatrak próbuje go wypchać. Efekt taki jak włączone dwa wiatraki, postawione naprzeciwko siebie. Co do wychłodzenia silnika to nie jest tak do końca. Nawet gdyby wiatrak dmuchał na chłodnicę to temperatura powietrza wokół silnika jest niższa niż temperatura silnika i wychłodzenie jest możliwe, ale samochód nie może się poruszać (np. stoi w korku). Ważny jest jakikolwiek przepływ powietrza pomiędzy lamelami chłodnicy. W takim przypadku po włączeniu się wiatraka będzie po prostu kilka minut dłużej chodził. Takie zjawisko w moim klimacie występuje latem, gdy w upalne dni temperatura powietrza jest wysoka do tego stopnia, że wiejący wiatr potrafi opalać. W korku wiatrak chłodnicy potrafi pracować nawet 10 minut i dłużej bez przerwy.
widze ze choc jedna osoba sie znalazla ktora wie o czym pisze 
_________________ GP 1.4 8v
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#191859 Wysłany:
20 Lis 2008, 00:20; Temat postu: |
|
|
raxon ale to nie zmienia faktu że pomieszało Ci się trochę... To co opisałem powyżej tak mogłoby działać i dotyczy tylko samochodu który nie porusza się. Gdy auto jedzie to występowałby efekt dwóch wiatraków o którym wspomniałem na początku.
W układzie chłodzenia wiatrak może się znajdować przed lub za chłodnicą, w zależności od konstrukcji. W każdym przypadku wiatrak dmucha powietrze na silnik, zasysając powietrze z wlotu w zderzaku.
W silnikach małej pojemności zazwyczaj wiatrak jest umieszczony za chłodnicą (tak jak w kropkach) i on właśnie zasysa powietrze z wlotu poprzez chłodnicę. W silnikach większej pojemności stosowane jest często rozwiązanie z wiatrakiem przed chłodnicą. W tym przypadku wiatrak stoi na drodze pomiędzy wlotem zderzaka, a chłodnicą. Wiatrak dmucha na chłodnicę.
Zasada działania w obu przypadkach jest prosta. Aby chłodnica dobrze odprowadzała ciepło musi być schładzana powietrzem. Podczas jazdy wlot w zderzaku łapie powietrze i kieruje je na chłodnicę. Gdy samochód stoi to nie ma przepływu powietrza i właśnie wiatrak musi go zapewnić.
Takie włączenie wiatraka na postoju np. w korku to nic innego jak symulacja jadącego auta.
Dodam jeszcze że układy chłodzenia z klimatyzacją w silnikach dużej pojemności często mają dwa wiatraki, jeden przed chłodnicą oraz drugi za chłodnicą.
Mam nadzieję że teraz już nie ma żadnych wątpliwości gdyż prościej tego wyjaśnić nie potrafię.
|
|
Góra |
|
 |
raxon |
#191988 Wysłany:
20 Lis 2008, 18:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: korczyna k krosna Rejestracja: 06 Lis 2007, Posty: 487
|
Cytuj: Zasada działania w obu przypadkach jest prosta. Aby chłodnica dobrze odprowadzała ciepło musi być schładzana powietrzem. Podczas jazdy wlot w zderzaku łapie powietrze i kieruje je na chłodnicę. Gdy samochód stoi to nie ma przepływu powietrza i właśnie wiatrak musi go zapewnić. Takie włączenie wiatraka na postoju np. w korku to nic innego jak symulacja jadącego auta.
no wlasnie ak auto toi witrak musi zapenic przeplyw powietrza ale jak wiatrak wciaga powietrze to nie ma takigo efetu(daj reke 2 cm za jakims wentylatorem to nie czujesz przeplywu powietrza) efekto podwujnego wiatraka wystepowalby gdyby podcas jazdy dzialal wentylator a nie powinien dzaialac wiec nie ma takiego efektu(chyba ze jedziesz po miscie w wielkim korku i nagle wypadasz na autostrade ale wtedy wiatrak wylaczy sie po kilku sekundach a nawet gdy dziala to dmucha w polowe chlodnicy a w druga polowe swobodnie wpada powietrze) utro zobacze jak zrobione sa lopatki smigla bo po tym idzie sie kapnac w ktora strone bedzie efektownie dmuchalo Cytuj: Aby chłodnica dobrze odprowadzała ciepło musi być schładzana powietrzem.
i wlasnie powitrze wciagane nie zapwnilo by takiego przeplywu powietrza
_________________ GP 1.4 8v
|
|
Góra |
|
 |
80quattro |
#192022 Wysłany:
20 Lis 2008, 20:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Błażej
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Ustroń Rejestracja: 15 Lis 2008, Posty: 188 Pomógł: 1
|
Jedyny poprawny kierunek przepływu powietrza przez chłodnicę i wentylator jest od przodu do tyłu samochodu i tak powinien dmuchać wiatrak !!!
_________________ Fiat Punto GT Fiat Punto II 1.2 Fiat Grande Punto Sport T-jet. Audi A4 Quattro 1.8 T
|
|
Góra |
|
 |
CrashRed |
#251396 Wysłany:
09 Maj 2009, 20:44; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Rejestracja: 09 Maj 2009, Posty: 4
|
No to panowie jak to wkoncu jest z tym kierunkiem nawiewu w Punto?
Ja w Punto 55 s wiatrak znajduje sie za chłodnica i umnie nawiew jest na chłodnice, czyli zasysa powietrze z wnetrza auta i dmucha na chłodnice. i rozumuiem tutaj problem jesli auto porusza sie i sie wlaczy wiatrak to sa przeciwstawne pedy powietrza, wiec juz sam nie wiem jak ma byc prawidlowo. Napiszcze jak macie w swoich punciakach, tylko prosze zeby pisaly te osoby ktore maja punto i naocznie sprawdzily jak to jest u nich bo cholera wie i moze w Punto jakos to inaczej jest rozwiazane ?
|
|
Góra |
|
 |
czech22 |
#251403 Wysłany:
09 Maj 2009, 20:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3107 Pomógł: 50
|
CrashRed wedlug mnie powinno być odwrotnie. Powietrze jest zasysane z zewnątrz, przelatuje przez chlodnice, przez co chłodzi się caly układ.
|
|
Góra |
|
 |
gardi1 |
#251415 Wysłany:
09 Maj 2009, 21:10; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 14 Lut 2009, Posty: 74
|
krótkie pytanie w ktora strone ma sie krecic wiatrak prawo czy w lewo???? [ Dodano: 09 Maj 2009 20:10 ]CrashRed napisał(a): No to panowie jak to wkoncu jest z tym kierunkiem nawiewu w Punto? Ja w Punto 55 s wiatrak znajduje sie za chłodnica i umnie nawiew jest na chłodnice, czyli zasysa powietrze z wnetrza auta i dmucha na chłodnice. i rozumuiem tutaj problem jesli auto porusza sie i sie wlaczy wiatrak to sa przeciwstawne pedy powietrza, wiec juz sam nie wiem jak ma byc prawidlowo. Napiszcze jak macie w swoich punciakach, tylko prosze zeby pisaly te osoby ktore maja punto i naocznie sprawdzily jak to jest u nich bo cholera wie i moze w Punto jakos to inaczej jest rozwiazane ?
ja mam odwrotnie i wiatrak chodzi cały czas:
http://fiatpunto.com.pl/post251416.html#251416
_________________ punto I S 1,2 Cabrio
|
|
Góra |
|
 |
marcinwrc2 |
#251426 Wysłany:
09 Maj 2009, 21:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sound
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 22 Sie 2007, Posty: 467
|
gardi1 Zewrzyj styki we wtyczce od czujnika went. i zobacz czy wieje na silnik czy na chłodnicę.Jak dmucha na silnik to jest ok, a jak odwrotnie to zamień przewody miejscami we wtyczce od went.
_________________ Dla forumowiczów służę Euroscanem
Mój pierwszy Kropek http://fiatpunto.com.pl/topic10252.html
|
|
Góra |
|
 |
gardi1 |
#251430 Wysłany:
09 Maj 2009, 21:22; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 14 Lut 2009, Posty: 74
|
marcinwrc2 napisał(a): gardi1 Zewrzyj styki we wtyczce od czujnika went. i zobacz czy wieje na silnik czy na chłodnicę.Jak dmucha na silnik to jest ok, a jak odwrotnie to zamień przewody miejscami we wtyczce od went.
robilem juz tak ciezko stwierdzic......jak podczaspracy wiatraka stoje przed samochodem to czuje na nogach ze mam nawiew na chodnice, ale jak dam reke miedy silnik i wiatrak to czuje nawiew......
w poniedzialek mam dostac nowy wiartrak (delphi) zobabczymy jak zmienie...
_________________ punto I S 1,2 Cabrio
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#251437 Wysłany:
09 Maj 2009, 21:27; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
gardi1: no ale to widzisz jak są ustawione łopatki i w którą stronę sie kręci wiatrak więc z tego można wywnioskować czy w dobrą czy zła stronę dmucha 
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
marcinwrc2 |
#251441 Wysłany:
09 Maj 2009, 21:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sound
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 22 Sie 2007, Posty: 467
|
gardi1 zrób prosty test, weź kawałek papieru i zobacz czy wciąga go przez wlot w zderzaku.
_________________ Dla forumowiczów służę Euroscanem
Mój pierwszy Kropek http://fiatpunto.com.pl/topic10252.html
|
|
Góra |
|
 |
gardi1 |
#251444 Wysłany:
09 Maj 2009, 21:42; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 14 Lut 2009, Posty: 74
|
marcinwrc2 napisał(a): gardi1 zrób prosty test, weź kawałek papieru i zobacz czy wciąga go przez wlot w zderzaku.
powinno go wciagnągnąc
dobry pomysl - jutro bede grzal samochód 
_________________ punto I S 1,2 Cabrio
|
|
Góra |
|
 |
CrashRed |
#251453 Wysłany:
09 Maj 2009, 21:48; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Rejestracja: 09 Maj 2009, Posty: 4
|
Lub jak palisz papierosy mozesz z przodu dmuchnac dymem i zobaczyc czy wciaga
Czyli konkluzja taka ze ma zasysac powietrze i dmuchac na silnik , a umnie chyba jest odwrotnie jutro tez bede walczyl i sprawdzal
|
|
Góra |
|
 |
gardi1 |
#251519 Wysłany:
09 Maj 2009, 22:49; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 14 Lut 2009, Posty: 74
|
Cytuj: Lub jak palisz papierosy mozesz z przodu dmuchnac dymem i zobaczyc czy wciaga
pale (niestety)
ciekawe czy sie zaciagnie 
_________________ punto I S 1,2 Cabrio
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|