|
Obecny czas: 15 Cze 2025, 15:31
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 12 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
jogurt |
#192053 Wysłany:
20 Lis 2008, 21:19; Temat postu: Wymina żarówek podświetlenia regulacji wentylacji |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Jasna/Tczew Rejestracja: 10 Sie 2008, Posty: 80
|
Witam ponownie szanownych kolegów!
Panowie, mam małe pytanko. Czy któryś z majstrów próbował wymienić zjarane żarówki podświetlenia wiatru?? Dostałem służbowe GP 1.3 i nie widać ustawień nawiewu, a ja lubię wszystko widzieć. Świeci się panel z włącznikami City, zamykania centrala i otwierania kuferka, natomiast ciemność panuje pod radiem. Czy może to być bezpiecznik? Jeśli nie, to czy da się jakoś w miarę bezinwazyjnie (np. poprzez wyjęcie niefabrycznego radia) dostać do żarówek?
I jeszcze jedno, gdzie jest jakiś przycisk do regulacji zegarka? Komp nierozbudowany.
_________________ Ford Sierra 2.0 DOHC EFi 1992
88 kW/120 PS, silnik N9C, skrzynia MT75
Polaris Grijs
Podtlenek Ekonomii
|
|
Góra |
|
 |
|
|
bbanditoss |
#192075 Wysłany:
20 Lis 2008, 22:23; Temat postu: |
|
 |
Nigdzie nie jadę |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 08 Lip 2007, Posty: 11772 Pomógł: 13
|
co do żarówek to sam chyba nikt tego nie wymieniał, tylko w ASO  koszt to chyba ~50zł i marne grosze za same żarówki.
jogurt napisał(a): I jeszcze jedno, gdzie jest jakiś przycisk do regulacji zegarka? Komp nierozbudowany.
też chyba w kompie bo gdzie by to indziej miało być 
_________________
|
|
Góra |
|
 |
Grzegorz1976 |
#192084 Wysłany:
20 Lis 2008, 22:40; Temat postu: |
|
|
bbanditoss chyba wyczerpał temat  , wszystko się zgadza, cena też. Dodam tylko że akurat żarówki w tym miejscu stosunkowo często ulegają przepaleniu. Ciekawe dlaczego?
|
|
Góra |
|
 |
jogurt |
#192169 Wysłany:
21 Lis 2008, 08:22; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Jasna/Tczew Rejestracja: 10 Sie 2008, Posty: 80
|
ta, tylko ja firmy dorabiać nie chcę  a jak sam zrobię, to będę nawet sam z siebie dumny!  ktoś to chociaż widział, jak to się robi?? zdejmują cały kokpit? co do zegarka, to szukałem, acz nie znalazłem. W tym mądrzejszym komputerku i owszem, ale w tym podstawowym nie udało mi się... Miałem taki w Doblo i były przyciski obok zegarów, jak w PII.
_________________ Ford Sierra 2.0 DOHC EFi 1992
88 kW/120 PS, silnik N9C, skrzynia MT75
Polaris Grijs
Podtlenek Ekonomii
|
|
Góra |
|
 |
michalj |
#192177 Wysłany:
21 Lis 2008, 10:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wieliszew Rejestracja: 22 Wrz 2007, Posty: 404
|
jogurt, pamiętaj, że menu komputera pokładowego jest inne podczas postoju, a inne podczas jazdy (wyłącznie włączanie/wyłączanie alarmu przekroczonej prędkości).
Opis zmiany godziny dla podstawowego wyświetlacza można znaleźć np. w instrukcji (wersja z listopada 2007; strona 19).
_________________ Michał Jazłowiecki (michalj) Był: Fiat Nuova Panda Active (2004), 1.1 FIRE 8v 54 KM Był: Fiat Grande Punto Dynamic + Komfort (2007), 1.4 FIRE 8v 77 KM, 5d Był: Opel Meriva A Cosmo (2004), 1.7 CDTI 16v 100 KM Był: Fiat Marea Weekend (2000), 1.9 JTD 8v 105 KM Jest: Fiat Punto II FL Active (2003), 1.2 FIRE 8v 60 KM, 5d Jest: Fiat Qubo Dynamic (2009), 1.4 KFV 8v 73 KM
|
|
Góra |
|
 |
kociniak |
#192185 Wysłany:
21 Lis 2008, 12:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 03 Sty 2007, Posty: 115
|
jogurt napisał(a): ktoś to chociaż widział, jak to się robi?? zdejmują cały kokpit?
ja wymienialem. Musisz wyjac radio, jesli masz. Potem trzeba odkrecic wkrety wewnatrz wneki na radio (uwaga, lubia wpadac na dół). Nastepnie odkrecasz wkrety mocujace konsole z regulacja nawiewow. W sumie to zadna filozofia. Patrzysz tylko gdzie sa wkrety i jedziesz po kolei. Oczywiscie wkrety to torxy podajze 10-tki. Odpinasz kostke zasilajaca i masz konsole w reku.
_________________ >>>Wielka Ruda Kropa <<<GP 1.4 8V
|
|
Góra |
|
 |
Grzegorz1976 |
#192275 Wysłany:
21 Lis 2008, 17:56; Temat postu: |
|
|
michalj napisał(a): pamiętaj, że menu komputera pokładowego jest inne podczas postoju, a inne podczas jazdy
Dokładnie. Jak ktos próbuje zmieniać godzine na zapalonym silniku to powodzenia  , też się kiedyś zdziwiłem jak nudząc się w korku postanowiłem ustawić sobie czas a tu lipa, dostępna tylko regulacja pipczyka prędkości  . Więc jak już przyjechałem na parking to sie zatrzymałem, wyłączyłem silnik, ponownie przekręciłem kluczyk bez zapalania auta i miałem juz dostęp do pełnego menu z ustawianiem czasu włącznie.
|
|
Góra |
|
 |
Wicher |
#192331 Wysłany:
21 Lis 2008, 20:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Jerzy
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Hajnówka Rejestracja: 27 Mar 2008, Posty: 2215 Pomógł: 5
|
Grzegorz1976-człowiek uczy się całe życie..  Ja też tak miałem i byłem w szoku,że nic nie mogę zrobić.Dopiero na postoju coś do mnie dotarło.
|
|
Góra |
|
 |
bbanditoss |
#192358 Wysłany:
21 Lis 2008, 22:06; Temat postu: |
|
 |
Nigdzie nie jadę |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 08 Lip 2007, Posty: 11772 Pomógł: 13
|
ee to ja nie musiałem wyłączyć silnika, wystarczyło się zatrzymać 
_________________
|
|
Góra |
|
 |
Grzegorz1976 |
#193251 Wysłany:
24 Lis 2008, 01:16; Temat postu: |
|
|
bbanditoss napisał(a): ee to ja nie musiałem wyłączyć silnika, wystarczyło się zatrzymać
A moze i tak... nie pamiętam. Chodziło o to że nie w czasie jazdy tylko na parkingu.
|
|
Góra |
|
 |
jogurt |
#193290 Wysłany:
24 Lis 2008, 10:08; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Jasna/Tczew Rejestracja: 10 Sie 2008, Posty: 80
|
odnośnie zegarka, to u mnie w Sierze żaden z Was by nie przestawił  Mam zamiast analoga cyfrowy i jest jeden kabel za mało w kostce. Muszę go wyjąć, spiąć na krótko dwa inne i dopiero przestawiam. Zostawiłbym tak, ale nie działa wtedy podświetlenie 
_________________ Ford Sierra 2.0 DOHC EFi 1992
88 kW/120 PS, silnik N9C, skrzynia MT75
Polaris Grijs
Podtlenek Ekonomii
|
|
Góra |
|
 |
IREKGLOBUS |
#438024 Wysłany:
06 Lut 2011, 23:06; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: POLSKA mazowieckie Rejestracja: 06 Lut 2011, Posty: 6
|
ja wymieniałem podświetlenie nawiewu(klima manualna) nie jest takie skomplikowane. Do wymiany jest jedna żaróweczka 1,2wata. Trzeba wyjąc fabryczne radio za pomocą 4 prętów(dodam że wystarczy włożyć te pręty i ręką przez schowek wypchać do przodu radyjko, łatwo wychodzi. potem odpiąć kostki i antenę. Dalej są dwa wkręty od panelu trzeba je odkręcić.
Niżej panelu jest klapka którą trzeba wypiąć, bo tam są ukryte mało widoczne jeszcze dwa wkręty po ich odkręceniu wychodzi nam panel nawiewu. trzeba podważyć lekko te czarne zabezpieczenia i wtedy zdejmuje sie przednia część panelu. dalej widać żaróweczkę na środku za przeźroczystym plastikiem. Odkręcamy mały wkręt i wymieniamy żarówkę. potem powoli składamy wszystko w całość. Trzeba robić to starannie i uważać żeby czegoś nie zadrapać.
Naprawdę da się to wymienić samemu. Jak ktoś jest z mazowieckiego to mogę to zrobić.
Jak ktoś chce mogę wkleić więcej zdjęć co po kolei się robi.

_________________ Grande Punto Sport 1.9JTD 130KM
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 12 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|