|
Obecny czas: 21 Wrz 2024, 02:53
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Tacowski |
#149436 Wysłany:
25 Lip 2008, 17:32; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
A co sadzicie o przewodach Janmora??
|
|
Góra |
|
|
|
|
Kufell |
#199156 Wysłany:
14 Gru 2008, 17:21; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 06 Wrz 2008, Posty: 578 Pomógł: 3
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#199161 Wysłany:
14 Gru 2008, 17:38; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Czasami po zadanym pytaniu, inni wiedzą ile Wiemy. Tu też tak jest . Regulacji nie trzeba, już nie jeden piłował, i nie jeden mechanik w ASO, też to robił. Po takiej operacji, zapominamy o wyciekach. Piłujemy z głową, ok 1mm, "równomiernie"!! każdą stopkę, jak ktoś nie ma pojęcia, to lepiej nie tykać, i zmieniać częściej uszczelkę + silikon, by nie ciekło...
P.S. Przed Studiami, skończyłem technikum mechaniczne, z całkiem Niezłym wynikiem, także taki Kropek to nie problem.
P.P.S. Linkę wymieniałem na kanale, ubiegłej zimy, mi jej wymiana była prosta, odkręcić kilka małych śrubek pokrywy, wyjąć zawleczki po obu jej stronach, na koniec, zdjąć końcówki linki takie "jabłka", schodzą i nakładają się dobrze, pod kątem..
Generalnie, nie bać się, 1.2 8V to bardzo prosta konstrukcja, silnik zaczerpnięty z Fiata Uno, jedynie dodana elektronika, i tego nie tykamy, bo jest słaba
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
|
Kufell |
#199169 Wysłany:
14 Gru 2008, 18:22; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 06 Wrz 2008, Posty: 578 Pomógł: 3
|
Adas napisał(a): P.P.S. Linkę wymieniałem na kanale, ubiegłej zimy, mi jej wymiana była prosta, odkręcić kilka małych śrubek pokrywy, wyjąć zawleczki po obu jej stronach, na koniec, zdjąć końcówki linki takie "jabłka", schodzą i nakładają się dobrze, pod kątem..
Ja wymieniałem na najeździe trochę za niskim ale ogólnie spełniał swoje zadanie... "jabłka" no cóż w komorze silnika spoko zeszło bez problemu ale to od samego lewarka nie wiem ale nie było opcji żeby je zdjąć w jakiś normalny sposób. Pod kątem też próbowałem, rozwiązanie siłowe okazało się być niezawodne , jeżeli chodzi o nakładanie może i nie było to pyk pyk ale jakoś poszło. No skoro nie wymaga to żadnej regulacji, to się pewnie za to wezmę tylko muszę poczekać jak zrobi się cieplej i pogoda będzie bardziej stabilna do tego czasu jakoś muszę przeboleć te wycieki, a może nie będzie tak źle i poprzedni właściciel ma rację że ustaną. Czas pokaże w każdym razie dzięki za info
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#199206 Wysłany:
14 Gru 2008, 20:43; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Adas napisał(a): i zmieniać częściej uszczelkę + silikon, by nie ciekło...
z silikonem nie ma szans, żeby puściło, więc po jakiego grzyba piłować :]
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#199218 Wysłany:
14 Gru 2008, 21:27; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#199231 Wysłany:
14 Gru 2008, 21:46; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Adas napisał(a): niektórym cieknie pomimo dania silikonu:)
Przykład? bo u mnie sucho jak na pustyni podczas suszy
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#199238 Wysłany:
14 Gru 2008, 21:53; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Wystarczy poszukać, wiem, że ktoś pisał, że wymienił uszczelkę i dalej mu puszcza:D, no i mechanik na przeglądzie, mówił, że miał tak samo, robił znajomemu, a ten mu dzwoni, że dalej cieknie, to on, cyk i piłowanie stopek :d. Spokój:). Patent.. [ Dodano: 14 Gru 2008 21:53 ]P.S. U mnie brak silikonu, 2 razy zdejmowana pokrywa, i bez zmian uszczelki, a suchooo...
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
|
przemek88 |
#225746 Wysłany:
06 Mar 2009, 16:27; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 11 Sie 2008, Posty: 136
|
czy ta uszczelka to jest jedna cala czy moze jest podzielona na dwie male?
|
|
Góra |
|
|
marcin186 |
#225751 Wysłany:
06 Mar 2009, 16:52; Temat postu: |
|
|
Moderator |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
|
Pe |
#225959 Wysłany:
07 Mar 2009, 14:48; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Piła Rejestracja: 11 Sie 2008, Posty: 33
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#226018 Wysłany:
07 Mar 2009, 17:57; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Do do opcji spiłowania.... jedna stopka nie zdążyła dotknąć głowicy i śruba mi poleciała Stopki NIE piłowane także do tej metody mam wątpliwości czy jest słuszna
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#226036 Wysłany:
07 Mar 2009, 19:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#226193 Wysłany:
08 Mar 2009, 00:26; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Poleciała tzn ukręciła się. A podpiłować raczej nie trzeba, bo gwint w głowicy jest chyba na wylot
Poza tym jak proponuję kupić jakieś mocniejsze śruby.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
dr gore |
#227579 Wysłany:
11 Mar 2009, 22:31; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Koło Rejestracja: 26 Gru 2007, Posty: 269
|
ipIV próbowałem odkręcać świece ale ni **** nie idzie. Na siłe nie chcę bo jeszcze coś się stanie. CO ROBIĆ??
Kumpel mówi, że można na siłę ale wole nie ryzykować...
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#227615 Wysłany:
11 Mar 2009, 23:40; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Dlatego się wymienia regularnie świece. Co zrobić? Panu mechanikowi dać zarobić... bo na siłę będzie "bu".
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#227693 Wysłany:
12 Mar 2009, 11:03; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
ipIV napisał(a): Dlatego się wymienia regularnie świece. Co zrobić? Panu mechanikowi dać zarobić... bo na siłę będzie "bu". ja wymienialem swoje ostatnio po 65tys i sie wykrecily bez problemu ipIV napisał(a): Poleciała tzn ukręciła się. A podpiłować raczej nie trzeba, bo gwint w głowicy jest chyba na wylot
Poza tym jak proponuję kupić jakieś mocniejsze śruby.
tutaj trzeba nie uzywac duzej sily ... to sie lekko z czuciem dokreca to jest aluminium ... wiec trzeba uwazac a najlepiej to klucz dynamometryczny i nie bedzie klopotu
_________________ Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly <-- Klik "A passion for perfection" Punto II FL 1.2 16V Butterfly II <-- KLIK <-- Punto II FL 1.2 16V Essence Of Shine https://www.facebook.com/EssenceOfShine/
|
|
Góra |
|
|
DaRoN |
#227704 Wysłany:
12 Mar 2009, 11:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Cracovia Rejestracja: 09 Mar 2007, Posty: 495
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#227708 Wysłany:
12 Mar 2009, 11:49; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Thomas napisał(a): to sie lekko z czuciem dokreca tja a stopka 0,5mm od głowicy, nawet jej nie dotknęła ;> A to poleciała śruba o większej niż normalne klasie wytrzymałości a nie gwint [ Dodano: 12 Mar 2009 10:49 ]Thomas napisał(a): ja wymienialem swoje ostatnio po 65tys i sie wykrecily bez problemu
Jak raz na 1000km je wykręcasz i pucujesz to co się dziwisz
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Pe |
#227727 Wysłany:
12 Mar 2009, 13:23; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Piła Rejestracja: 11 Sie 2008, Posty: 33
|
dr gore napisał(a): ipIV próbowałem odkręcać świece ale ni **** nie idzie. Na siłe nie chcę bo jeszcze coś się stanie. CO ROBIĆ??
Kumpel mówi, że można na siłę ale wole nie ryzykować...
Jakiś czas temu walczyłem ze świecami. Kupiłem okablowanie, świeczki i klucz do świec. Kable wymieniłem, ale świece coś ni chu.. chu.. nie idzie wykręcić! Dzwonie do swojego mistrza od spraw mechanicznych i polecił mi spotkanie z nim bo mogę ukręcić gwinta. Widzisz, taki miałem dupny klucz. Podjechałem do mechaniora, wyciągnął odpowiedni sprzęt i każda świeczka gładko poszła. Za wymiane nie wziął grosza. Swój chłop
Teraz ten klucz to mogę do skręcania szafek użyć
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#227739 Wysłany:
12 Mar 2009, 16:14; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
Cytuj: Thomas napisał: ja wymienialem swoje ostatnio po 65tys i sie wykrecily bez problemu
Jak raz na 1000km je wykręcasz i pucujesz to co się dziwisz taa wykrecone po 65tys bez ruszania [ Dodano: 12 Mar 2009 13:11 ]pamietaj,ze kazde wykrecenie i wkrecenie to jest naruszenie gwintu dlatego jak nie trzeba nie ruszac [ Dodano: 12 Mar 2009 13:13 ]Pe napisał(a): Podjechałem do mechaniora, wyciągnął odpowiedni sprzęt i każda świeczka gładko poszła. wiesz klucz kluczem ... pewnie jak bys mial metrowa przedluzke to tez bys mowil,ze lekko idzie i ciagnal ile wlezie a to musisz czuc jak siedzi mocno to nie na sile !!! tak wlasnie sie urywa sruby ... czesto mozna tego uniknac ... ale sa tez przypadki kiedy nie zawsze sie da ...ale przewaznie mozliwosc nieurwania jest [ Dodano: 12 Mar 2009 13:13 ]DaRoN napisał(a): Thomas napisał: ja wymienialem swoje ostatnio po 65tys i sie wykrecily bez problemu
Masz może zdjęcia tych świec? Albo inaczej. W jakim stanie były?
a mam nawet w moim punto jest [ Dodano: 12 Mar 2009 13:15 ]DaRoN
tutaj masz
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4873e98a126d02727.jpg
ktora stara ktora nowa mowic nie musze
i jak mowie 65tys przebiegu i nie narzekam bo chodzily bardzo dobrze [ Dodano: 12 Mar 2009 15:14 ]tak poza tym czy ktos pomyslalm jak wymienia swiece o tym,aby zabezpieczyc gwint ??
watpie
ja zawsze do tego celu uzywam smaru do szpilek do glowicy .... i pozniej nie ma najmniejszego problemu,aby wykrecic swiece czy tez nawet jakas srube ... no ale to trzeba dbac a nie wykrecic stare swiece i wkrecic nowe
_________________ Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly <-- Klik "A passion for perfection" Punto II FL 1.2 16V Butterfly II <-- KLIK <-- Punto II FL 1.2 16V Essence Of Shine https://www.facebook.com/EssenceOfShine/
|
|
Góra |
|
|
Pe |
#227765 Wysłany:
12 Mar 2009, 16:24; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Piła Rejestracja: 11 Sie 2008, Posty: 33
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#227944 Wysłany:
12 Mar 2009, 23:20; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Dla piłujących stopki -> 1,50zł zapłaciłem za 4 śrubki M6x20 o klasie wytrzymałości 10.9 [ Dodano: 12 Mar 2009 22:20 ]Dmuchanie na zimne za 1,5zł a polecieć potrafi śrubka bez piłowania
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
LAU1976 |
#248041 Wysłany:
01 Maj 2009, 22:01; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Norbert
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 02 Paź 2007, Posty: 495
|
Przebrnąłem przez cały temat i mam kilka pytań.
1. Piłowanie stopek/silikon. Czy to konieczne? Czy nie wystarczy nowa uszczelka, która jest (że tak to ujmę) bardziej pulchna i automatycznie powstrzyma wyciek?
2. Regulacja zaworów w 1.2.8v. Ostatnio pytałem o to mechanika i teścia - obaj stwierdzili, że w tym silniku zwory regulują się same. A tu na forum wszyscy je regulują. Więc jak jest naprawdę?
3. Gdzie są świece? Może ktoś wrzuciłby jakieś poglądowe zdjęcie z wyraźnie zaznaczonymi świecami? I ewentualnie kablami...
_________________ LAUPUNKT 2 1.2 8V * 60KM * 2002 * 5D * >165tys km*
|
|
Góra |
|
|
przemek88 |
#248053 Wysłany:
01 Maj 2009, 22:43; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 11 Sie 2008, Posty: 136
|
LAU1976 napisał(a): 2. Regulacja zaworów w 1.2.8v. Ostatnio pytałem o to mechanika i teścia - obaj stwierdzili, że w tym silniku zwory regulują się same. A tu na forum wszyscy je regulują. Więc jak jest naprawdę?
AD.2.Zawory się reguluje ja to ostatnio robiłem na ASO i weszły mi dwie płytki + do tego od razu wymiana uszczelki. A mam ten sam silnik co Ty
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|