|
Obecny czas: 05 Maj 2025, 06:47
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Adas |
#26811 Wysłany:
03 Cze 2007, 13:12; Temat postu: Wymiana Świec, Kabli, oraz Uszczelki + Spiłowanie Stopek! |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
A więc zaczynamy:)
Naszym zadaniem jest wymiana świec, kabli, oraz uszczelki.
Spiłujemy stópki pokrywy, by powiedzieć raz na zawsze Stop Wyciekom
Przy wymianie świec, kabli i uszczelki pod pokrywą zaworów, musimy posiadać:
Śrubokręt krzyżakowy, klucze: płaski 10tka, rurkowy 10tka, klucz do świec( polecam taki: rurkowy okrągły 16mm z trzeszczotką), i Pilniki: zdzierak i gładzik , benzyna do przemycia pokrywy z opiłków.
A także: Nowe Świece( np. do 1.2 8V: NGK BK5REZ, Iskra U Super 32), Kable Zapłonowe(np. Janmor Fas 26), i uszczelkę cena ok. 10-20zł
Jak się do tego zabrać?:)
1. Zdejmujemy Pokrywę Filtra, odkręcamy śrubki śrubokrętem, ze środka wyjmujemy filtr, a na koniec odkręcamy 2 śruby kluczyk 10 tka trzymające dolną część pokrywy Filtra, oraz zdejmujemy gumową rurkę idącą od pokrywy do filtra i Kolektora.
2. Jeśli wymieniamy świece i kable, w celu lepszego dojścia , musimy porozłączać wtyczki pokazane na Rysunku. Wtyczki od silniczka krokowego, oraz złączki od wtrysków(ale nie odłączamy tych na samym dole przy wtryskiwaczach, nie ma potrzeby). Wtyczki znaczymy przed rozłączeniem, żeby wyeliminować możliwość złego podłączenia, przy składaniu..
Następnie musimy zrobić sobie dojście do świec, unosząc kabelki na „boki”, delikatnie…
Później Odkręcamy świece, najlepiej po kolei, umieszczając od razu nową świece(sprawdzić odstęp elektrod 0.9mm). Następnie wymieniamy przewody zapłonowe, także pojedynczo, by nam się nie pomieszało. Prowadzimy tak samo jak szły stare przewody.. Zrobione
Jeśli wymieniamy samą uszczelkę odkręcamy czujnik w plastiku paska rozrządu, oraz 2 śrubki znajdujące się w nim, z tyłu i z lewej strony.
Później odkręcamy kluczem 10tka nasadowy, 4 śrubki w pokrywie zaworów, po ich odkręceniu, wyjmujemy pokrywę.
Po wyjęciu zdejmujemy starą uszczelkę, pozbywamy się resztek oleju, i zaczynamy piłowanie.. na początku zdzierakiem, a na koniec gładzikiem. Spiłować mamy ok. 1mm z każdej ze stópek, musimy to zrobić równomiernie.
Później przemywamy pokrywę benzyną, na już suchutka zakładamy uszczelkę.
Następnie wkładamy pokrywę, dociskając ją równomiernie śrubkami, po przekątnych.
Analogicznie do demontażu, składamy wszystko(zaczynając od końca  )
Pamiętajmy by wszystko popodłączać tak jak było, nie uruchamiać stacyjki, gdy rozłączyliśmy kable od wtrysków. Ja tak zrobiłem, i były kłopoty…
Cała operacja nie była zbyt skomplikowana, a my nie naraziliśmy domowego budżetu na bankructwo
Wykonawca tego treściwego Manuala jest Adas (Sympatyk Kropek..)
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM 
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
ipIV |
#50393 Wysłany:
03 Paź 2007, 19:19; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
A moim zdaniem Lepiej dać trochę silikonu zamiast spiłować stopki 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Thomas |
#53459 Wysłany:
12 Paź 2007, 17:04; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
pawlonik |
#114214 Wysłany:
11 Kwi 2008, 15:03; Temat postu: nie poszlo |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Dzierżoniów Rejestracja: 04 Lut 2007, Posty: 51
|
zrobilem zgodnie z instrukcja ale przykrecajac pekla mi pokrywa przy srubie
co mam robic nowa 150 w serwisie zamiennika niet
moze uzywany ale skad macie pomysl
_________________ gg 4286757
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#114284 Wysłany:
11 Kwi 2008, 21:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
witaj:)
http://allegro.pl/item343103915_dekiel_ ... i_iii.html
39zł na allegro.
hmmm az tak mocno dokrecałeś??? bo tak to to nie pęka... jak spiłowałes za duzo to nie trzeba wiesz na maxa dokrecac, tak aby juz troche uszczelka wychodziłą, a nie na maxa, po co ??
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM 
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
 |
pawlonik |
#114285 Wysłany:
11 Kwi 2008, 21:09; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Dzierżoniów Rejestracja: 04 Lut 2007, Posty: 51
|
no tak wyszlo nie chcialem zeby cieklo i nie cieknie ale peklo
dekiel a ja wpisywalem pokrywa i nic nie znachodzilem
spoko pomysl tylko ja po prostu przegielem
_________________ gg 4286757
Ostatnio edytowany przez pawlonik, 11 Kwi 2008, 21:15, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#114287 Wysłany:
11 Kwi 2008, 21:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
ps. rozumiem ze pekłą ci ta metalowa?? Czy Pokrywa filtra ?? Pisz dokłądniej  :P. Tak czy siak na allegro nie ma z tym problemów:) I to tzreba robić na wyczucie hehe:) [ Dodano: 11 Kwi 2008 21:14 ]Wiesz jak spiłujesz, szczegolnie gdy dosc duzo..to nawet nie musisz dorkecac na maxa, one i trak sie nie okreca, tutaj doslowanie czujesz juz opro ze i luz. musiało przekos złapać.. i pękło, tak czy siak tych srubek nie dorkeca sie mocno, nie ma sensu, po spiłowaniu, i tak uszzelka super sie dociska:) Zadnych problemów, po takim zabiegu, zero wycieku z góry kompletnie nic:) [ Dodano: 11 Kwi 2008 21:16 ]trzeba spiłować dosłowanie maxymalnie 1mm, równomiernie, dokręcić do lekkiego oporu te śrubki, i tak trzeba uwazać by uszczelka za mocno sie nie docisnęła..umnie jakbym dorkeciłna maxa, to by wypłeneła po bokach, takby była scisnieta 
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM 
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
 |
pawlonik |
#114290 Wysłany:
11 Kwi 2008, 21:17; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Dzierżoniów Rejestracja: 04 Lut 2007, Posty: 51
|
aluminium pokrywa zaworow
dzieki za opisik i za linka do allegro
ta wszystko ok tylko za mocno skrecilem
_________________ gg 4286757
Ostatnio edytowany przez pawlonik, 11 Kwi 2008, 21:19, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#114292 Wysłany:
11 Kwi 2008, 21:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
 |
pawlonik |
#114293 Wysłany:
11 Kwi 2008, 21:19; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Dzierżoniów Rejestracja: 04 Lut 2007, Posty: 51
|
powinni uczyc sie na bledach
_________________ gg 4286757
|
|
Góra |
|
 |
marjan1985 |
#114428 Wysłany:
12 Kwi 2008, 08:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 30 Lip 2007, Posty: 442
|
A ja mam na silicon i mi nie cieknie  krecilem do oporu,bez przesady i suchutko 
_________________
|
|
Góra |
|
 |
pawlonik |
#114429 Wysłany:
12 Kwi 2008, 08:35; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Dzierżoniów Rejestracja: 04 Lut 2007, Posty: 51
|
to coi sie udalo ja juz zamowilem dekiel uzywany na allegro
dzieki adas
_________________ gg 4286757
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#114550 Wysłany:
12 Kwi 2008, 18:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
 |
pawlonik |
#114551 Wysłany:
12 Kwi 2008, 18:57; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Dzierżoniów Rejestracja: 04 Lut 2007, Posty: 51
|
oki adas oki pamietam poprosze core zeby tylko dokrecala ja bede stal z boku:)
_________________ gg 4286757
|
|
Góra |
|
 |
toom |
#116515 Wysłany:
19 Kwi 2008, 00:03; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Słupsk Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 94
|
Własnie dzisiaj dalem nowa uszczelke na silikon jak znowu beda wycieki to daje pokrywe do planowania, nie chce tego robic pilnikiem, jak znam zycie to moge przegiac na ktorejs stopce.
|
|
Góra |
|
 |
pawlonik |
#116634 Wysłany:
19 Kwi 2008, 13:50; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Dzierżoniów Rejestracja: 04 Lut 2007, Posty: 51
|
ee nie przegniesz delikatni pilowac i patrzec oby rowno i nie za duzo
tylko z dokrecaniem powoli  (pokrywa pekla ale nie cieknie uszczelak trzyma
_________________ gg 4286757
|
|
Góra |
|
 |
Łodziak |
#126546 Wysłany:
18 Maj 2008, 22:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Inny
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 08 Mar 2008, Posty: 1501 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#129537 Wysłany:
15 Cze 2008, 20:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Jak Byłem Parę Dni temu w ASO, i powiedziałem, że spiłowałem stopki bo ciekło, to Mistrz powiedział, że to jedyny Pewny Sposób..
BO nie raz mieli tak, że przyjeżdżali klienci na reklamacje po wymianie nowej uszczelki, bo po 2 dniach dalej ciekło..
Nie trzeba żadnych silikonów, nawet nie trzeba wymieniać starej uszczelki, po każdym krotnym zdjęciu obudowy rozrządu
Mechanik co ma Prywatnie Punto 2, też tak sobie zrobił haha [ Dodano: 15 Cze 2008 20:13 ]Witam. Chciałem pokazać jak wygląda Aktualnie mój silniczek..
!! Zero Wycieków po 16,5 Tyś od momentu zrobienia !!
Super no nie ?:D
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM 
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
 |
Tacowski |
#140662 Wysłany:
01 Lip 2008, 21:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
Koledzy u mnie cieknie tez  Tylko ze w MKI. Jest to na takiej samej zasadzie jak tutaj to opisane?? To wymieniac ta uszczelke czy tylko stupki spilowac? [ Dodano: 01 Lip 2008 21:03 ]I czy dawac ten silikon czy nie? Jezeli tak to ten wysoko temperaturowy taki jak do pompy wody?? Jaki koszt takiej uszczelki??
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#140663 Wysłany:
01 Lip 2008, 21:35; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Ja tam nic nie piłowałem
Uszczelka - 20-25zł
silikon wysokotemperaturowy, najlepiej czarny.
Uszczelkę wkładasz w pokrywę, potem wyciskasz na nią 1mm śr. pasek silikonu i zakładasz. [ Dodano: 01 Lip 2008 21:08 ]Po 2kkm sucho, z resztą wcześniej też był taki patent, 55kkm i sucho do wymiany wałka rozrządu [ Dodano: 01 Lip 2008 21:35 ]Jak już będziesz podnosić pokrywę to sprawdź luzy 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Tacowski |
#140671 Wysłany:
01 Lip 2008, 21:41; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#140673 Wysłany:
01 Lip 2008, 21:46; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
http://fiatpunto.com.pl/topic8422.html pisze tu...
Przeczytaj 1 post + cały wątek.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Tacowski |
#140676 Wysłany:
01 Lip 2008, 21:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
Nie nie... Ja tam sie za to nie zabieram.
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#140678 Wysłany:
01 Lip 2008, 21:50; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Tacowski napisał(a): Nie nie... Ja tam sie za to nie zabieram.
Mówię o samych luzach pisze tam jak dokonać pomiaru i jak płytki wymienić bez wyciągania wałka też pisze.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Tacowski |
#140681 Wysłany:
01 Lip 2008, 21:53; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
nie dzieki  Jeszcze nie teraz... Narazie tylko uszczelka chce sie zajac.
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|