You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 16:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #169861 Wysłany: 16 Wrz 2008, 19:23; 
 Temat postu: Problem z obortami.
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 09 Wrz 2008,
Posty: 2
Witam.
Posiadam Punto I 1.2 60 i silnik na biegu jałowym utrzymuje kolo 1100-1200 obrotów. Co to może być za przyczyna.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #169909 Wysłany: 16 Wrz 2008, 20:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 31 Lip 2008,
Posty: 222
jak tu gdzieś czytałem powodem może być silnik krokowy. trzeba byłoby go przeczyścić. i wtedy powinno być ok. pozdro

_________________
/F/I/A/T/ Punto II FL 2005r.czarny met.+KLIMA


Góra
 Profil  
 
 
 Post #169910 Wysłany: 16 Wrz 2008, 20:53; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
danaga1: to może być krokowiec, ale jego objaw to raczej nierówne i niskie obroty, a tu sa troszkę podwyższone.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #169967 Wysłany: 16 Wrz 2008, 23:49; 
 Temat postu:
Nie wiem jak w jednopunktach, ale w MPI za taki stan rzeczy u mnie był winien czujnik ciśnienia bezwzględnego, a konkretnie pęknięty wężyk podciśnienia prowadzący od kolektora do czujnika.


Góra
  
 
 
 Post #200226 Wysłany: 18 Gru 2008, 14:15; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 17 Cze 2008,
Posty: 48
Ja w swoim PII 1.2 8 V też po odpaleniu mam za wysokie obroty, okoł 1000 rpm a powinno być poniżej 900 rpm. Po 2 - 3 minutach obroty osiągają właściwy poziom.
mirder możesz mi powiedzieć gdzie ten czujnik ciśnienia bezwzględnego się znajduje i ten wężyk??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #200577 Wysłany: 19 Gru 2008, 19:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 03 Lis 2008,
Posty: 458
Ja bym sie w tym wypadku nie zajmowal jednym, ale od razu cala przepustnica. Jak mialem rovera obroty potrafily sie utrzymywac nawet na 1500, wyczyscilem wszystko od kolektora dolotowego az do filtra pow ( oczywiscie kolektora nie czyscilem, bez przesady :p ) i sie uspokoilo. Powodem moze byc tez jeszcze to ze po nagrzaniu silnika, linka gazu sie kurczy i na jalowym moze to powodowac wlasnie utrzymanie sie obr wyzej. Linke bym narazie opuscil, a zajal sie czyszczeniem.

_________________
www.g-force.pl

Valeting, Detailing, czyszczenie srodka samochodu. ZAPRASZAMY Warszawa, Bydgoszcz i okolice


Góra
 Profil  
 
 
 Post #201007 Wysłany: 21 Gru 2008, 11:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Grudziądz
Rejestracja: 31 Paź 2008,
Posty: 189
Ja mam tak że czym zimniej tym obroty po odpaleniu są wyższe i spadają wraz ze wzrostem temp. Silnika. Przy temp poniżej 0 st dochodzą nawet do 1500 a po nagrząniu spadają do ok 900-950. Czy to jest prawidłowe?

_________________
Był Fiat punto 1,2 75 KM ELX
Obecnie Opel Astra II 2.0 DTI 101KM
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #201019 Wysłany: 21 Gru 2008, 11:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Siedlce
Rejestracja: 13 Cze 2007,
Posty: 449
Pawel1304 napisał(a):
Ja mam tak że czym zimniej tym obroty po odpaleniu są wyższe i spadają wraz ze wzrostem temp. Silnika. Przy temp poniżej 0 st dochodzą nawet do 1500 a po nagrząniu spadają do ok 900-950. Czy to jest prawidłowe?


Prawidłowe.

_________________
Punto I 55KM + GAZ 97r.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #201024 Wysłany: 21 Gru 2008, 11:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Grudziądz
Rejestracja: 31 Paź 2008,
Posty: 189
Ale czy aż tak wysokie mają być? Normalnie można ruszać bez gazu. I nie wiem czy to dobre dla silnika że tak od razu po odpaleniu wchodzi na takie wysokie obroty...

_________________
Był Fiat punto 1,2 75 KM ELX
Obecnie Opel Astra II 2.0 DTI 101KM
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #201025 Wysłany: 21 Gru 2008, 11:40; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Pawel1304: na zimnym silniku działa ssanie - silnik dostaje więcej paliwa i stąd wyższe obroty.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO