|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 21:13
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
pompek23 |
#216226 Wysłany:
06 Lut 2009, 12:08; Temat postu: PROBLEM Z OBROTAMI |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 13 Sty 2009, Posty: 6
|
Witam mam taki problem z moim pudełkiem 1.4 benzyna, jak się włącza wentylator skaczą obroty do 1.5 tysiąca i pali się marchewka. Jak ktoś miał podobny przypadek prosze o pomoc. Z góry dziękuje
|
|
Góra |
|
 |
|
|
STax |
#216228 Wysłany:
06 Lut 2009, 12:11; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
pompek23 |
#216232 Wysłany:
06 Lut 2009, 12:29; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 13 Sty 2009, Posty: 6
|
sorki 1242.0044 kw r.p 96
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#216234 Wysłany:
06 Lut 2009, 12:35; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Czyli 1.2 na jednopunktowym wtrysku...
Włączenie wentylatora chłodnicy jak się silnik zagrzeje powoduje wzrost obrotów i zapalenie kontrolki wtrysku, dobrze rozumiem?
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
pompek23 |
#216238 Wysłany:
06 Lut 2009, 12:42; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 13 Sty 2009, Posty: 6
|
tak tylko te obroty szaleją jakieś 20 sekund co się włączy wentylator.
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#216241 Wysłany:
06 Lut 2009, 12:44; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Teoretycznie niewielka zmiana obrotów była by uzasadniona - większy pobór prądu= większe obciązenie alternatora = lekko podniesione obroty... Ale jak pali się kontrolka wtrysku to coś jest nie tak, podjedź na badanie komputerowe, bo ta kontrolka oznacza, ze komputer zapisał jakiś błąd, może go odczytają i będzie wiadomo o co chodzi.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
Cygan |
#216303 Wysłany:
06 Lut 2009, 15:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 01 Gru 2008, Posty: 137
|
Zacznij od wyczyszczenia krokowca.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|