You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 12:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #23014 Wysłany: 10 Maj 2007, 15:34; 
 Temat postu: HGT zupełnie jak diesel
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Maj 2007,
Posty: 47
Dobra załaduję jeszcze jeden temat. Czytajac opinie o tym autku często zachwycali się nad "rasowym" dźwiękiem silnika, cóż mój brzmi jak diesel... Dzisiaj wybieram się do mojego majstra zobaczymy co powie ale może macie jakieś sugestie??? Może wałek rozrządu albo hgw...


Góra
 Profil  
 

 
 Post #24055 Wysłany: 16 Maj 2007, 03:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2007,
Posty: 112
to tylko wariator.
jest to wada fabryczna, bo on sie psuje i psuje.
moj tez chodzi jak diesel.

najlepsza rada na to jest wymienic to w serwisie fiata. jezeli caly czas jezdzisz autkiem to napewno przed uplywem 12 miesiecy znow wariator sie popsuje i wtedy jedziesz z reklamacja. i oni musza usunac usterke.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #24090 Wysłany: 16 Maj 2007, 10:42; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Maj 2007,
Posty: 47
Cześć dzieki za odpowiedź ale mam pytanko co to jest ten wariator? ile kosztuje i z czym sie go je?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #24139 Wysłany: 16 Maj 2007, 15:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Rejestracja: 13 Maj 2007,
Posty: 126
Dokładnie i przejzyscie : http://www.autogaleria.pl/forum/viewtopic.php?t=4881

a tu dokumentacja filmowa : http://www.youtube.com/watch?v=_l-kmGhLG2k

_________________
Brava 1.6 SX
Punto HGT
Bravo HGT
Seicento 900sx> Alfa Romeo SW 1.9 JTD 16v
Trabant601S
Trabant 1.1 Universal
Suzuki GSX-F 750
it must be a passion ...................


Góra
 Profil  
 
 
 Post #24147 Wysłany: 16 Maj 2007, 15:52; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
wookie78 napisał(a):
mam pytanko co to jest ten wariator?

Takie coś między wałkiem rozrządu a zaworem, które pod wpływem większego ciśnienia wydłuża się i powoduje że zawory się bardziej otwierają. ;) W takim dużym uproszczeniu :) Coś jak VTEC Hondy, tylko nie jest takie szybkie ;)

[ Dodano: 16 Maj 2007 15:54 ]
Mihu napisał(a):
a tu dokumentacja filmowa

:shock: A co to te takie gulgotanie? :shock:

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #24257 Wysłany: 17 Maj 2007, 09:52; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Maj 2007,
Posty: 47
Wielkie dzięki pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #222097 Wysłany: 23 Lut 2009, 19:21; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Nakło / Bydgoszcz
Rejestracja: 31 Sty 2009,
Posty: 22
a pytanie jak silnik pochodzi z 2-3 min na wolnych obrotach to stuk ustaje..i nie slychac go w ogole...a po dodaniu gazu znow zaczyna tez moze to byc wariator??

_________________
"Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni.."


Góra
 Profil  
 
 
 Post #222287 Wysłany: 24 Lut 2009, 12:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 15 Wrz 2008,
Posty: 51
kubesko napisał(a):
a pytanie jak silnik pochodzi z 2-3 min na wolnych obrotach to stuk ustaje..i nie slychac go w ogole...a po dodaniu gazu znow zaczyna tez moze to byc wariator??


Wariator ciągle klekocze nie przestaje :)

_________________
...:::ODIUM:::...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #222527 Wysłany: 25 Lut 2009, 00:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Siennica
Rejestracja: 06 Lut 2009,
Posty: 446
kubesko to niestety mogą byc panewki

_________________
Mk2 HGT oraz Panda Actual
topic15298.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #223955 Wysłany: 01 Mar 2009, 13:39; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: D.G.
Rejestracja: 27 Paź 2008,
Posty: 29
Ja miałem taki sam efekt, na wolnycjh obrotach chodził dosyć cicho, a jak mu dodałem to klekotał. I okazało się że panewka na wale, i pozostał mi tylko warsztat. Cały remont silnika 3900zł. Najgorsze jest to że fiat nie przewiduje 2 i 3 szlifu i jak zabardzo Ci wytrze panewke to nie da radu zrobić go na 1 szlif. I jak w moim przypadku pozostanie Ci poszukiwanie wału którego jest zajebiscie ciężko znaleźć, bo żadkosię znajdzie taki który bedzie sie nadawał na 1 szlif. Mój HGT stał na wasrsztacie 2 miechy aż znaleźli wał.. Ale naszczęscie już jeżdże :lol:

_________________
Marcin...


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO