|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 18:38
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
ipIV |
#21546 Wysłany:
27 Kwi 2007, 22:38; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
Jaco napisał(a): Pomyśl środek lata upał jak nie wiem koreczek na drodze, byłoby ciekawie
Ogrzewanie, szyby otwarte ciepłe powietrze dmucha na zewnątrz Gdzie tylko się da jadę na luzie... a korek to najgorsze co może być Ale... po 20 korków już nie ma
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
|
|
Jaco |
#21547 Wysłany:
27 Kwi 2007, 22:39; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Miejscowość: Podbeskidzie Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1225
|
ipIV napisał(a): Ale... po 20 korków już nie ma
Wyjedź koło 13 / 14 godziny chodźby na takim cieple jak było dzisiaj
_________________ FIAT Grande Punto 90 KM MultiJet
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#21548 Wysłany:
27 Kwi 2007, 22:42; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
Jaco napisał(a): ipIV napisał(a): Ale... po 20 korków już nie ma Wyjedź koło 13 / 14 godziny chodźby na takim cieple jak było dzisiaj
Jutro rano jestem umówiony na dokończenie mojej fuszerki... 40zł Przy okazji ustawienie światełek, wymiana oleju, diagnostyka ....
Nie mam nerwów do tego... nie pamiętam kiedy ostatni raz tak kląłem...
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Jaco |
#21549 Wysłany:
27 Kwi 2007, 22:49; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Miejscowość: Podbeskidzie Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1225
|
Kurde jakbym wcześniej zaglądnał tutaj... to powiedziałbym Ci, żebyś kupił to w całości. Ale jakoś mi umknął ten temat Na Grande więcej siedze
_________________ FIAT Grande Punto 90 KM MultiJet
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#21565 Wysłany:
28 Kwi 2007, 11:59; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
Jaco napisał(a): Kurde jakbym wcześniej zaglądnał tutaj... to powiedziałbym Ci, żebyś kupił to w całości. Ale jakoś mi umknął ten temat Na Grande więcej siedze
A chciałem kupić ze śmigłem... Ale po co będę wydawać 20zł więcej... .... fajna oszczędność
[ Dodano: 27 Kwi 2007 22:57 ]
Taka mała ciekawostka... żeby śrubka mocująca wiatrak do silnika się nie odkręcała zastosowali lewy gwint.... na początku zanim odkręciłem ją, to porządnie ją dokręciłem
--------------------------------------------------------
Ok, zrobiłem. W ASO wzięli jakiś stary wentyl z seja podajże i wyciągneli wiatrak i sprzedali mi go za 20zł
A tak teraz działa:
http://fiatpunto.imn1.pl/w1.MOV
A tak działał przed:
http://fiatpunto.imn1.pl/w.MOV
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
kapsik |
#21853 Wysłany:
30 Kwi 2007, 22:46; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 7
|
Mi sie całkiem spalił silniczek i mój mechanik wsadził mi silniczek ze smigłem z cinquecento i jakos narazie smiga
|
|
Góra |
|
|
krzysiek188A4000 |
#22256 Wysłany:
05 Maj 2007, 10:34; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 02 Mar 2007, Posty: 93
|
Chciałbym podzielić się z Wami moimi wrażeniami z naprawy roz..... silnika wentylatora otóż:
1) zdjąłem dekiel od strony szczotek
2) usunąłem wyrobioną tulejkę i zastąpiłem ją malutkim łożyskiem kulkowym które znalazłem w garażu i profesjonalnie dobrałem na oko
3) złożyłem wszystko w całość i zaklepałem ząbki które trzymają silnik w całości
4) czas pracy ok 45 minut
5) teraz rozkoszuję się ciszą podczas pracy wentylatora za całe mniej więcej 2 złote
pozdro dla wszystkich spawaczy i operatorów migomatów [ Dodano: 05 Maj 2007 09:38 ]ipIV napisał(a): Nity na których jest zamocowany silnik trzeba spiłować kątówką.
lub rozwiercić wiertarką
_________________ Punto ELX 1.2 80KM 16V 188A5000 blue metalic 3D 2000'
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#22258 Wysłany:
05 Maj 2007, 10:53; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
krzysiek188A4000 napisał(a): lub rozwiercić wiertarką
Jak masz dobre wiertła Tego też próbowałem i .... stępiłem 2 wiertła
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
krzysiek188A4000 |
#22263 Wysłany:
05 Maj 2007, 12:06; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 02 Mar 2007, Posty: 93
|
ipIV napisał(a): krzysiek188A4000 napisał(a): lub rozwiercić wiertarką Jak masz dobre wiertła Tego też próbowałem i .... stępiłem 2 wiertła
dobre narzędzia to podstawa udanego i miłego majsterkowania
_________________ Punto ELX 1.2 80KM 16V 188A5000 blue metalic 3D 2000'
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#22267 Wysłany:
05 Maj 2007, 12:46; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
Bym musiał zrobić sobie mały warsztat, a na to kasy niestety nie mam....
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
krzysiek188A4000 |
#22270 Wysłany:
05 Maj 2007, 12:51; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 02 Mar 2007, Posty: 93
|
Cytuj: Bym musiał zrobić sobie mały warsztat, a na to kasy niestety nie mam.... Sad Wink
nie no wiertła i wiertarkę to można trzymać nawet w piwnicy do tego nie trzeba mieć hangaru....
_________________ Punto ELX 1.2 80KM 16V 188A5000 blue metalic 3D 2000'
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#22279 Wysłany:
05 Maj 2007, 13:51; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
Cytuj: nie no wiertła i wiertarkę to można trzymać nawet w piwnicy do tego nie trzeba mieć hangaru....
Taaaa :] Jak robiłem remont łazienki - miałem do zrobienia instalacje elektryczną (trzeba było kable wmurować w ścianę), a miałem wiertarkę z tesco za 30zł... i za cholere się nie dało... no to pochodziłem po sąsiadach... wiercą ile wlezie ale pożyczyć każdy pociskał ścieme, że nie ma... no to kupiłem porządny młot udarowy, zrobiłem i zostawiłem go w domu.... po 2 tyg od skończenia remontu idę do piwnicy patrzę a skobel spiłowany dodam, że w piwnicy mam same śmieci i nic nie zginęło... Więc tak czy tak narzędzie trzymam w domu bo mam fajnych sąsiadów.
Wiertarka to mały problem, ale kpl kluczy nasadowych z grzechotką i klucz dynamometryczny by się przydał na co niestety kasy nie mam. Ledwo udaje mi się kropkę utrzymać
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
misieq79 |
#22303 Wysłany:
05 Maj 2007, 15:34; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gród Kraka Rejestracja: 12 Mar 2007, Posty: 517
|
ipIV napisał(a): kpl kluczy nasadowych z grzechotką
Też przydałyby się lepszej jakości. Ostatnio próbowałem odkręcić donicę aku i szlag trafił nasadkę 13mm
_________________ Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba
Speed doesn't kill. Stupidity does, though.
|
|
Góra |
|
|
glowarg |
#22805 Wysłany:
08 Maj 2007, 18:02; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 07 Maj 2007, Posty: 119
|
Do PUNTO II sa chyba 4 rodzaje wentylatorów i nie do każdego pasuje sam silnik. jeśli zatrze sie silnik i stanie to zagotuje wodę i przy okazji spali sie bezpiecznik od wentylatora. a teraz w fiatach robią buble i we wszystkich sie zacierają wentylatory. miałem seja i co roku wymieniałem wentylator
|
|
Góra |
|
|
ryszardr1962 |
#35995 Wysłany:
31 Lip 2007, 09:24; Temat postu: silnik za 130 zł. |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 30 Lip 2007, Posty: 3
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#44981 Wysłany:
14 Wrz 2007, 09:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
LAU1976 |
#50372 Wysłany:
03 Paź 2007, 17:32; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Norbert
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 02 Paź 2007, Posty: 495
|
Witam,
własnie przygotowuję się do wymiany tego cholerstwa .
Obdzwoniłem kilka warsztatów (w Wwie) i ceny wahają się do 300 do 380 zł za całość (silnik, wiatrak i chyba obudowa). Plus robocizna 40-85. Ponieważ pytałem konkretnie o mój model dowiedziałem się, że są dwie opcje Valeo albo Magnetti - w zależności od tego co tam jest zamontowane.
Ale znalazłem tez w necie ciekawą propozycję:
http://magnetimarelli.pl/mailing/wyslij_zap.php
Cena 200 albo 240 zł (oczywiście już nie pamiętam, które to Valeo, a które Magnetti ).
Już wiem - Valeo 200,13 zł, Magneti 238,92 zł.
I tu w głowie zrodziło mi się pewne pytanie: czy mając taki kompletny wiatrak można go samemu wymienić? Oczywiście przy założeniu, że mam mocno średnie pojęcie o mechanice? Wyobrażam sobie, że wypinam kostkę zasilającą silnik, odkręcam po prostu wszystkie śruby mocujące, wyjmuję stary i wkładam nowy, a potem już tylko śruby i kostka. Dobrze sobiue wyobrażam czy raczej się mylę?
_________________ LAUPUNKT 2 1.2 8V * 60KM * 2002 * 5D * >165tys km*
Ostatnio edytowany przez LAU1976, 03 Paź 2007, 20:41, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#50382 Wysłany:
03 Paź 2007, 18:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Witam!!
Zobaczcie Link: Sam ostatnio to zrobiłem:
Jutro Zrobie wypas Poradnika
Dokałdnie Step by Step (krok po kroku..)
http://adas.w.tkb.pl/WentylatorPolonez/
Adas ....
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
|
LAU1976 |
#50426 Wysłany:
03 Paź 2007, 20:32; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Norbert
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 02 Paź 2007, Posty: 495
|
Wydaje się łatwe... Zobaczymy czy praktyka to zweryfikuje .
_________________ LAUPUNKT 2 1.2 8V * 60KM * 2002 * 5D * >165tys km*
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#50432 Wysłany:
03 Paź 2007, 20:40; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
LAU1976 |
#59785 Wysłany:
02 Lis 2007, 14:47; Temat postu: Jeszcze kilka pytań... |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Norbert
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 02 Paź 2007, Posty: 495
|
Czy silnik do tej plastikowej kraty musi być przynitowany? Czy mogę rozwiercić stare nity i nowy silnik przykręcić na miejsce starego?
I czym się różni taki silnik o wersji z/bez klimy? Mocą? [ Dodano: 02 Lis 2007 14:47 ]A co Szanowni Koledzy Klubowicze na coś takiego?
http://www.unto.pl/wentylator-chlodnicy ... l?cPath=14
_________________ LAUPUNKT 2 1.2 8V * 60KM * 2002 * 5D * >165tys km*
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#59798 Wysłany:
02 Lis 2007, 15:19; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#59801 Wysłany:
02 Lis 2007, 15:25; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
warto klejem do śrub skleić nakrętkę z śrubą, a nawet dać 2 nakrętki, bo jak sie poluzuje i włączy to może narobić bigosu
[ Dodano: 02 Lis 2007 14:25 ]
po drugie jakoś nie jestem przekonany do polonezówki i wstawiłem właśnie taki z unto.pl, mała uwaga aby kupić od razu ze śmigłem, bo zdjąć to z wałka silnika - masakra
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
LAU1976 |
#59804 Wysłany:
02 Lis 2007, 15:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Norbert
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 02 Paź 2007, Posty: 495
|
Coś nie mam przekonania do tego z Poldka - raczej słabo się znam na dopasowywaniu części (np. kostki) i zaplecze warsztatowe tez mam raczej znikome. A chciałbym załatwić to w ciągu jednego dnia - czyli wyjąć jeden włożyć drugi.
I chyba tez wezmę ten wiatrak z unto.pl, bo pojeździłem dziś trochę po Wwie i najtańszy znalazłem za 310 zł!!!! Najdroższy za 438 zł. Oczywiście już z tą plastikową kratą, ale i tak nie mam pytań.
_________________ LAUPUNKT 2 1.2 8V * 60KM * 2002 * 5D * >165tys km*
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#59807 Wysłany:
02 Lis 2007, 15:43; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
Lau:
Kluczyk 10
Kluczyk 13 najlepiej łamany, no chyba ze chcesz odkręcać zamek klapy
Wiertarka z ostrym wiertłem do rozwiercenia nitów
6 podkładek, 6 nakrętek, 3 śrubki
1)
odkręcasz zamek klapy a potem pod nim nakrętkę mocującą od góry chłodnicę
2) wyciągasz górne mocowanie chłodnicy
3) odpinasz kostkę
4) wykręcasz 4 srubki 10 mocujące ramkę wentylatora do chłodnicy
5) wentylator twój
6) rozwiercić nity
7) przykrecić nowy wraz ze śmigłem
8 ) zamontować w odwrotnej kolejności
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|