You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 20 Wrz 2018, 14:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 73 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #18295 Wysłany: 11 Kwi 2007, 10:15; 
 Temat postu: Problem z wentylatorem chłodnicy
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 11 Kwi 2007,
Posty: 3
Witam Wszystkich

Od jakiegoś czasu mam problem z wentylatorem chłodnicy. Zawsz,e kiedy się włącza dochodza z niego przerazliwe dzwieki straszace nawet przechodzace po pasach staruszki. Czy ktos moze probowal rozebrac taki silniczek, bo koszt calego zestawu z wiatrakiem wynosi okolo 250 zl?

Kiedys na jakims forum widzialem instrukcje jak wstawic silniczek i wiatrak od poloneza (podobno jest cichszy i tanszy), tylko nie moge sie tego teraz jakos doszukac.

Fiat Punto 1.2 8V (2001)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #18327 Wysłany: 11 Kwi 2007, 13:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Świdnik
Rejestracja: 13 Mar 2007,
Posty: 144
Ja tam bym odwiedził elektryka i próbował naprawić silniczek wentylatora, np. poprzez przezwojenie, koszt to ok. 50 - 70 PLN ;)

_________________
Fiat Punto II S 1.2 8V 2001r, 60 koni i jeden zrebak ;)
Zielony metalic :D
Pozdrówko :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #18440 Wysłany: 11 Kwi 2007, 20:06; 
 Temat postu: Wentylator chłodnicy - klepie jak rozregulowany rozrząd! :D
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SG
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 12293
Pomógł: 45
No wiec tak stoję na światłach i coś klepać zaczęło... Myślę sobie będzie trzeba podregulować zawory, dodałem gazu ale częstotliwość klepania nie zmieniła się... po chwili przestało :?

Pod blokiem znowu... otwarłem maskę a tutaj cała chłodnica trzęsie się jak galareta i klepanie wydaje wentylator....
Chyba będzie trzeba wymontować ramkę i wyczyścić wszystko.

Wie ktoś jakie jest łożysko w tym wentylatorze? ślizgowe czy kulowe? :>

_________________
Fiat Punto Evo 1,4 16V Multiair 99kW & Ford Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Ford Fiesta V 1,25 55kW | Fiat Tipo 1,4 16V 70kW
Był: Fiat Punto II 1,2 8V 44kW
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo
Image <- Ford Fiesta VII fl 1,0 Ecoboost
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #18449 Wysłany: 11 Kwi 2007, 20:24; 
 Temat postu: Re: Wentylator chłodnicy: klepie jak rozregulowany rozrząd :
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zamość
Rejestracja: 02 Mar 2007,
Posty: 87
Cytuj:
Wie ktoś jakie jest łożysko w tym wentylatorze? ślizgowe czy kulowe? :>


Niewymnienialne -silnik do wymiany na nowy-element nienaprawialny ASO ponad 600,- wentylator.....silnik ok 350,- polecam allegro lub Poloneza
Image
30-60,- trochę pracy i gotowe

_________________
GG 1415822
Pozdrawiam serdecznie wszystkich


Góra
 Profil  
 
 
 Post #18452 Wysłany: 11 Kwi 2007, 20:27; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SG
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 12293
Pomógł: 45
Cytuj:
Niewymnienialne -silnik do wymiany na nowy-element nienaprawialny ASO ponad 600,- wentylator.....silnik ok 350,- polecam allegro lub Poloneza

Aha :E No to będę jeździć do momentu kiedy się całkiem nie rozpadnie ;)

[ Dodano: 11 Kwi 2007 20:40 ]
http://moto.allegro.pl/item182690826_we ... relli.html

Nie tak źle... ale i tak poczekam aż sie rozpadnie ;)

_________________
Fiat Punto Evo 1,4 16V Multiair 99kW & Ford Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Ford Fiesta V 1,25 55kW | Fiat Tipo 1,4 16V 70kW
Był: Fiat Punto II 1,2 8V 44kW
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo
Image <- Ford Fiesta VII fl 1,0 Ecoboost
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #18623 Wysłany: 12 Kwi 2007, 13:01; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 11 Kwi 2007,
Posty: 3
Na stronce www.fiatpunto.org.pl w dziale chyba zrob to sam jest instrukcja jak rozebrać silniczek. Troche brutalna ale jak ktos ma troche narzedzi i czasu to czemu nie ...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #18690 Wysłany: 12 Kwi 2007, 16:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: RPZ
Rejestracja: 12 Kwi 2007,
Posty: 59
:shock: przezwojenie?
wina jest zacierajacy sie wirnik na tulejce w silniczku elektrycznym- niestety nierozbieralny, trzeba przewiercic malym wiertlem 2-3mm wtedy naoliwic lub wymienic na silnik i wentylatorz poldka

_________________
PII 1.2 8v+ LPG
2001r. 105kkm
Prawie jak SX


Góra
 Profil  
 
 
 Post #18699 Wysłany: 12 Kwi 2007, 16:53; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SG
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 12293
Pomógł: 45
Cytuj:
Przykrywamy obudowa i trzy gluty migomatem zeby sie trzymalo kupy...

Skąd ja wezmę migomat? albo spawarkę? :E ;)

_________________
Fiat Punto Evo 1,4 16V Multiair 99kW & Ford Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Ford Fiesta V 1,25 55kW | Fiat Tipo 1,4 16V 70kW
Był: Fiat Punto II 1,2 8V 44kW
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo
Image <- Ford Fiesta VII fl 1,0 Ecoboost
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #18701 Wysłany: 12 Kwi 2007, 17:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Świdnik
Rejestracja: 13 Mar 2007,
Posty: 144
dymny napisał(a):
Shocked przezwojenie?
wina jest zacierajacy sie wirnik na tulejce w silniczku elektrycznym- niestety nierozbieralny, trzeba przewiercic malym wiertlem 2-3mm wtedy naoliwic lub wymienic na silnik i wentylatorz poldka


Może i tak :) Nigdy nie miałem do czynienia z awarią wentylatora, więc nie powiem dokładnie :) Miałem kiedyś przezwajany alternator, bo sie spalił, ale to częsta wada w Fiatach i Alfach 8)

_________________
Fiat Punto II S 1.2 8V 2001r, 60 koni i jeden zrebak ;)
Zielony metalic :D
Pozdrówko :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #18702 Wysłany: 12 Kwi 2007, 17:07; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SG
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 12293
Pomógł: 45
dymny napisał(a):
wina jest zacierajacy sie wirnik na tulejce w silniczku elektrycznym- niestety nierozbieralny, trzeba przewiercic malym wiertlem 2-3mm wtedy naoliwic lub wymienic na silnik i wentylatorz poldka

Też tak myślę.... to jak z wiatraczkami w kompie za 5zł :lol: ;)

_________________
Fiat Punto Evo 1,4 16V Multiair 99kW & Ford Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Ford Fiesta V 1,25 55kW | Fiat Tipo 1,4 16V 70kW
Był: Fiat Punto II 1,2 8V 44kW
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo
Image <- Ford Fiesta VII fl 1,0 Ecoboost
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #18713 Wysłany: 12 Kwi 2007, 17:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: RPZ
Rejestracja: 12 Kwi 2007,
Posty: 59
Cytuj:
Też tak myślę.... to jak z wiatraczkami w kompie za 5zł

dokladnie to wyglada tak
Image
mialem taki przypadek i przejawialo sie halasowaniem, skrzypieniem, piskiem wentylatora w czasie jazdy, gdy krecil sie pod wplywem pędu powietrza

_________________
PII 1.2 8v+ LPG
2001r. 105kkm
Prawie jak SX


Góra
 Profil  
 
 
 Post #18746 Wysłany: 12 Kwi 2007, 20:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zamość
Rejestracja: 02 Mar 2007,
Posty: 87
A potem niestety tak
Image
jeden rok i :twisted:

_________________
GG 1415822
Pozdrawiam serdecznie wszystkich


Góra
 Profil  
 
 
 Post #18752 Wysłany: 12 Kwi 2007, 20:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: RPZ
Rejestracja: 12 Kwi 2007,
Posty: 59
No tak :P co sie odwlecze to nie uciecze.
Najlepiej od razu zrobic porzadnie :mrgreen: zalozyc nowy silnik z wentylatorem od poldka i zapomniec o problemie :wink:

_________________
PII 1.2 8v+ LPG
2001r. 105kkm
Prawie jak SX


Góra
 Profil  
 
 
 Post #19801 Wysłany: 18 Kwi 2007, 00:21; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SG
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 12293
Pomógł: 45
znalazłem silnik w rozsądnej cenie... ;)
http://moto.allegro.pl/item184409621_si ... o_1_2.html

lub z wiatrakiem:

http://moto.allegro.pl/item182690826_we ... relli.html

;)

Kupuje tylko jutro sprawdzę jakiej firmy jest mój silnik bo widzę na allegro masę opcji...

http://moto.allegro.pl/item182691084_we ... aleo_.html

http://moto.allegro.pl/item184410262_si ... valeo.html


Mocowania wyglądają inaczej ;)

Sklep tego allegrowicza: www.unto.pl

_________________
Fiat Punto Evo 1,4 16V Multiair 99kW & Ford Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Ford Fiesta V 1,25 55kW | Fiat Tipo 1,4 16V 70kW
Był: Fiat Punto II 1,2 8V 44kW
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo
Image <- Ford Fiesta VII fl 1,0 Ecoboost
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #19803 Wysłany: 18 Kwi 2007, 00:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Świdnik
Rejestracja: 13 Mar 2007,
Posty: 144
hehe spoko :) kombinuj kombinuj, sprawdz mocowania itp., moim zdaniem opłaca sie, chyba, że znajdziesz gdzieś na szrocie z PII o małym przebiegu 8)

_________________
Fiat Punto II S 1.2 8V 2001r, 60 koni i jeden zrebak ;)
Zielony metalic :D
Pozdrówko :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #19804 Wysłany: 18 Kwi 2007, 00:30; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SG
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 12293
Pomógł: 45
meti napisał(a):
chyba, że znajdziesz gdzieś na szrocie z PII o małym przebieg

Nie no... to akurat żadna oszczędność ;)

[ Dodano: 18 Kwi 2007 00:31 ]
no chyba, że by były wszystkie za 600zł ;D ;)

[ Dodano: 18 Kwi 2007 00:32 ]
a muszę to zrobić bo dziś tak klepał ze szok... jak dziś stałem w Katowicach w korku to wszyscy przechodnie sie na mnie gapili i drgania było czuć w kierownicy ;)

[ Dodano: 18 Kwi 2007 00:33 ]
a ten teges.... jak myślicie kupić z wiatrakiem czy bez? nie uszkodził sie przez to wiatrak? ;)

_________________
Fiat Punto Evo 1,4 16V Multiair 99kW & Ford Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Ford Fiesta V 1,25 55kW | Fiat Tipo 1,4 16V 70kW
Był: Fiat Punto II 1,2 8V 44kW
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo
Image <- Ford Fiesta VII fl 1,0 Ecoboost
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #19805 Wysłany: 18 Kwi 2007, 00:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Świdnik
Rejestracja: 13 Mar 2007,
Posty: 144
Zrobisz jak checsz, ale ja bym dopłacił i kupił z wiatrakiem 8)

_________________
Fiat Punto II S 1.2 8V 2001r, 60 koni i jeden zrebak ;)
Zielony metalic :D
Pozdrówko :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #19817 Wysłany: 18 Kwi 2007, 09:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: RPZ
Rejestracja: 12 Kwi 2007,
Posty: 59
ipIV napisał(a):
ten teges.... jak myślicie kupić z wiatrakiem czy bez? nie uszkodził sie przez to wiatrak?


Kup sobie wentylator z poloneza tzn. silnik +wentylator tak jak podal Citymatic, maly koszt a silnik z poldka nie do zdarcia.

Wszelkiego typu pojedyncze silniki czy silnik z wentylatorem to jakies rzemioslo- nie oryginal. Bo oryginal wyglada tak jak na zdjeciu i wedlug ASO jest to nierozbieralne tzn. w aso nie mozesz kupic np. samego silniczka.
Image
osobiscie to nie dalbym 120-140zl za sam silniczek+ ew. koszt zalozenia, skoro mozna kupic o polowe taniej "zamiennik" z poloneza, ktory ma podobne wlasciwosci i jak sie nie myle ma nawet takie samo zlacze elek.

_________________
PII 1.2 8v+ LPG
2001r. 105kkm
Prawie jak SX


Góra
 Profil  
 
 
 Post #21088 Wysłany: 24 Kwi 2007, 15:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 02 Mar 2007,
Posty: 93
dymny napisał(a):
Cytuj:
Też tak myślę.... to jak z wiatraczkami w kompie za 5zł

dokladnie to wyglada tak
Image
mialem taki przypadek i przejawialo sie halasowaniem, skrzypieniem, piskiem wentylatora w czasie jazdy, gdy krecil sie pod wplywem pędu powietrza


czy takie oliwienie to trwały patent czy trzeba co chwilę dolewać oliwy??

[ Dodano: 24 Kwi 2007 14:44 ]
Czy ktoś już u siebie montował silnik od poldka czy tylko wszyscy słyszeli że podobno....

_________________
Punto ELX 1.2 80KM 16V 188A5000 blue metalic 3D 2000'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #21090 Wysłany: 24 Kwi 2007, 15:47; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SG
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 12293
Pomógł: 45
Cytuj:
Czy ktoś już u siebie montował silnik od poldka czy tylko wszyscy słyszeli że podobno....

Ja tam kupiłem ten z linka którego podałem za 135zł typ valeo i jest przystosowany do demontażu ;D Co do silnika z poldka wolałem nie ryzykować jak to będzie z tymi mocowaniami... nie mam sprzętu żeby przerabiać :P
Silnik leży tylko nie chce mi sie teraz wymienić :rotfl:

_________________
Fiat Punto Evo 1,4 16V Multiair 99kW & Ford Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Ford Fiesta V 1,25 55kW | Fiat Tipo 1,4 16V 70kW
Był: Fiat Punto II 1,2 8V 44kW
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo
Image <- Ford Fiesta VII fl 1,0 Ecoboost
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #21116 Wysłany: 24 Kwi 2007, 17:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: RPZ
Rejestracja: 12 Kwi 2007,
Posty: 59
krzysiek188A4000 napisał(a):
czy takie oliwienie to trwały patent czy trzeba co chwilę dolewać oliwy??
[ Dodano: 24 Kwi 2007 14:44 ]
Czy ktoś już u siebie montował silnik od poldka czy tylko wszyscy słyszeli że podobno....



Ja na takim oliwieniu jezdze juz okolo roku- fakt ze mam LPG i jezdze bardziej w trasie i rzadko wlacza mi sie wentylator, no ale od pedu powietrza tez sie kreci. Takie oliwienie to nie jest jakies dlugotrwale rozwiazanie.

A wentylator od poldka z powodzeniem montowal kol. Citymatic- pasuje idealnie, jak od Fiata :wink:


W zwiazku z zainteresowniem tematem pozwole sobie, przedstawic zdjecia z wymiany przez kol.Citymatica- mam nadzieje ze kol. Citymatic nic nie bedzie mial przeciwko- w koncu zalezy nam wszystkim na dobru kropkow i zadowoleniu ich wlascicieli :wink:
Image
Image

_________________
PII 1.2 8v+ LPG
2001r. 105kkm
Prawie jak SX


Ostatnio edytowany przez dymny 24 Kwi 2007, 18:43, edytowano w sumie 3 razy

Góra
 Profil  
 
 
 Post #21122 Wysłany: 24 Kwi 2007, 17:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 02 Mar 2007,
Posty: 93
dymny napisał(a):
krzysiek188A4000 napisał(a):
czy takie oliwienie to trwały patent czy trzeba co chwilę dolewać oliwy??
[ Dodano: 24 Kwi 2007 14:44 ]
Czy ktoś już u siebie montował silnik od poldka czy tylko wszyscy słyszeli że podobno....



Ja na takim oliwieniu jezdze juz okolo roku- fakt ze mam LPG i nie jezdze bardziej w trasie i rzadko wlacza mi sie wentylator, no ale od pedu powietrza tez sie kreci. Takie oliwienie to nie jest jakies dlugotrwale rozwiazanie.

A wentylator od poldka z powodzeniem montowal kol. Citymatic- pasuje idealnie, jak od Fiata :wink:


W zwiazku z zainteresowniem tematem pozwole sobie, przedstawic zdjecia z wymiany- mam nadzieje ze kol. Citymatic nic nie bedzie mial przeciwko- w koncu zalezy nam wszystkim na dobry kropkow i zadowoleniu ich wlascicieli :wink:
Image
Image


No w końcu jakiś konkret śliczne dzięki..... idę do garażu hehe

_________________
Punto ELX 1.2 80KM 16V 188A5000 blue metalic 3D 2000'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #21326 Wysłany: 26 Kwi 2007, 11:26; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 7
Wie ktos gdzie w katowicach moge kupic silniczek wentolatora do mojego punciaka z 2001 r ??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #21544 Wysłany: 27 Kwi 2007, 22:27; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SG
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 12293
Pomógł: 45
kapsik napisał(a):
Wie ktos gdzie w katowicach moge kupic silniczek wentolatora do mojego punciaka z 2001 r ??

Ja kupiłem przez allegro. :> Ale powinien być też w motoryzacyjnym ;)

[ Dodano: 27 Kwi 2007 19:22 ]
UWAGA! Jak będziecie kupować silnik, to od razu z wiatrakiem! Tuleja na której siedzi wiatrak jest tak zapieczona, że za chiny nie da się tego wyciągnąć. Nity na których jest zamocowany silnik trzeba spiłować kątówką.

Przy próbie zdejmowania śmigła z silnika tulejka w śmigle się wytopiła. (Kątówka rządzi... :rotfl2: )Kupujcie Silnik + śmigło! a nie sam silnik....

A teraz nie mam nic na chłodnicy i jeżdżę na ogrzewaniu, pilnuję wskazówki :P

fotki mojej fuszerki :rotfl2:

Image
Image
Image
Image

Przejechałem dziś 50km bez wiatraka, chłodnica dla pewności na drucie przytrzymana i sie nie zagotował :P

Tutaj filmik jak pięknie chodził mi wentylator:

http://fiatpunto.imn1.pl/w.MOV

_________________
Fiat Punto Evo 1,4 16V Multiair 99kW & Ford Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Ford Fiesta V 1,25 55kW | Fiat Tipo 1,4 16V 70kW
Był: Fiat Punto II 1,2 8V 44kW
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo
Image <- Ford Fiesta VII fl 1,0 Ecoboost
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #21545 Wysłany: 27 Kwi 2007, 22:36; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Podbeskidzie
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1225
No dokładnie, to jest ciężka sprawa bo jest to miejsce idealne do zapieczenia ;) jak się tego nie czyści nigdy, chodź czasem trzeba jak wentylator stanie - o ile silnik nie powiedział papa :D

Lepiej faktycznie wymienić cały element, nie trzeba zbędnych narzędzi specjalistycznych typu kątówka :D

Co do niezagotowania, miałeś farta ;) Pomyśl środek lata upał jak nie wiem koreczek na drodze, byłoby ciekawie :D jeszcze jakbyś brał ciepło na siebie włączając ogrzewanie to basen w aucie gratis :D


:wink:

_________________
FIAT Grande Punto 90 KM MultiJet


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 73 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO