|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 07:12
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
ponga |
#222653 Wysłany:
25 Lut 2009, 13:21; Temat postu: Zatarte panewki na wale -> niski Vmax & ubytek oleju |
|
 |
Forumowicz |
|
witam wszystkich.
W listopadzie 2008 roku kupiłam Punto II JTD z 2001r, i od samego początku mam z nim problemy:(
Jadąc polnymi drogami rozwaliłam misę olejową i zatarłam panewki na wale. Mechanik niby wszystko naprawił:/ jednak nie do końca.
Teraz autko osiąga maksymalnie 110 -115 km/h (przy takim silniku to aż serce pęka) i "gubi" olej.
co może być tego przyczyną??
Proszę o pomoc ponieważ nie znam się na samochodach i każdy mechanik może mi mówić co chce bo dla mnie to czarna magia Sad
|
|
Góra |
|
 |
|
|
uki1906 |
#222728 Wysłany:
25 Lut 2009, 17:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Zamość Rejestracja: 16 Lut 2008, Posty: 215 Pomógł: 1
|
Po pierwsze radzę szybko zmienić mechanika. Powodów może być wiele. Co masz na myśli mówiąć "gubi olej" cieknie skądś, czy nie cieknie i olej znika i musisz dolewać?
|
|
Góra |
|
 |
Fenix |
#222774 Wysłany:
25 Lut 2009, 18:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Prudnik Rejestracja: 05 Wrz 2007, Posty: 200
|
Cytuj: rozwaliłam misę olejową i zatarłam panewki na wale
sam sobie odpowiedziałeś na pytanie <pocieszacz> silnik nie wróci już do pierwotnego stanu będzie brał olej jak diabli :9 SPRZEDAJ go dobrze ci radze i kup nowego::
PS. nie obraź sie ale Zdolny jesteś 
_________________ ----------------------------------------------------
http://fiatpunto.com.pl/topic3518.html
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#222783 Wysłany:
25 Lut 2009, 19:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|