|
Obecny czas: 15 Cze 2025, 14:22
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
charlie |
#247174 Wysłany:
29 Kwi 2009, 11:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wlkp Rejestracja: 10 Lip 2008, Posty: 449
|
|
Góra |
|
 |
|
|
patefoniq |
#247177 Wysłany:
29 Kwi 2009, 11:53; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 13 Kwi 2009, Posty: 378
|
A co Ty kolego masz do 1,4T? To najdynamiczniejszy silnik w klasie (poza vw 1,4TSI)...
_________________ pozdrawiam Piotr Paszkowski aka patefoniQ Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie http://www.syslink.pl
|
|
Góra |
|
 |
zoon |
#247178 Wysłany:
29 Kwi 2009, 11:59; Temat postu: |
|
 |
Ekstremista |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 1578 Pomógł: 2
|
W testach porównawczych robi miazgę z konkurencyjnych silników wolnossących 1.6 16V 120 KM.
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#247196 Wysłany:
29 Kwi 2009, 13:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
Pewnie że 1,4T lepszy od wolnossącego bo dynamika znacznie lepsza a przy spokojnej jeździe miejskiej i na trasie spali mniej co udowadniają już nawet silniki sprzed lat np. 1,8 z HGT a 1,4 T z GT
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
charlie |
#247400 Wysłany:
29 Kwi 2009, 21:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wlkp Rejestracja: 10 Lip 2008, Posty: 449
|
Dla mnie jest smieszne promowanie na sile downsizing'u, nie chodzi tylko o fiata, ale w ogole. Pod pretekstem ekologii tworzy sie rozbudowane technicznie auta co za tym idzie wymagajace specjalistycznej, drogiej obsługi i naprawy. Obecnie te auto sa stosunkowe mlode, ale juz kolejnym uzytkownikom wesoło nie będzie. Nikt mi nie wmowi, ze wysilony 1,4T 120/150/180KM bedzie tak samo wytrzymały i bezawaryjny co wolnossace 1.4 8V czy 1.4 16V (czy tez drugi biegun motoryzacyjny wysilone biturbo V8 nie dorowna wolnossacemu V12). Czego nie ma to sie nie popsuje. Ktos powie, ze przy downsizing'u jest nizsze ubezp, ja mu odpowiem, ze nizsza skladka OC nie ma znaczenia, bo i tak wiekszosc osob kupuje pakietowe OC,AC, NW.
Nie obrazajc nikogo, ale 120 KM w 1.4 T na kolana osiagami nie powala to raz, a dwa turbo zyje turbo pije, bo moc swoje spali, a po trzecie osobiscie wole moc z pojemnosci z wiekszą ilość cylindrow i to na kazdym ''poziomie motoryzacyjnym''. Dlatego tez obecnie zamiast 3 cylindrowym yarisem 1.0 jezdze 4 cylindrowym punto 1242, zamiast 1.4T wybrałbym 1.6 ( tutaj akurat oba auta sa 4 cyllindrowe), czy zamiast R4 2.0 T wybiore wolnossace benzynowe R6 3.0 itd, itp
 .
_________________ ,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.
fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html
nie dziękuj , klikaj pomógł
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#247419 Wysłany:
29 Kwi 2009, 22:00; Temat postu: |
|
|
charlie no to troszkę zburzę Twój światopogląd bo od jakiegoś czasu użytkuję stare, dwulitrowe v6 biturbo i swoją żywotnością bije na głowę każdy silnik wolnossący 2.0 i każdy v6 z tego samego koncernu. Czy ten fiatowski 1.4T jest wysilony? Bardziej delikatny jest wolnossący 1.8 niż ta konstrukcja.
|
|
Góra |
|
 |
patefoniq |
#247438 Wysłany:
29 Kwi 2009, 22:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 13 Kwi 2009, Posty: 378
|
Co koles troche pojechal... Mialem okazje scigac sie z ludzmi o jego pogladach (BMW 1,8 - 115 i 2,0 - 140 KM). Kolesie dobrze jezdzacy, plakali jak ich wyprzedzalem, doslownie plakali... Uwazam, ze 1,4-120 i 150 KM, to odpowiednia moc, do pojemnosci. Zgodze sie, ze juz 170, czy 180KM to przesada, ale to dziala w kazda strone. 2.0-220KM, czy 250KM, to tez juz wysycony silnik, tak jak i 4.0-500KM.
_________________ pozdrawiam Piotr Paszkowski aka patefoniQ Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie http://www.syslink.pl
|
|
Góra |
|
 |
charlie |
#247456 Wysłany:
29 Kwi 2009, 22:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wlkp Rejestracja: 10 Lip 2008, Posty: 449
|
mrider napisał(a): charlie no to troszkę zburzę Twój światopogląd bo od jakiegoś czasu użytkuję stare, dwulitrowe v6 biturbo i swoją żywotnością bije na głowę każdy silnik wolnossący 2.0 i każdy v6 z tego samego koncernu. Czy ten fiatowski 1.4T jest wysilony? Bardziej delikatny jest wolnossący 1.8 niż ta konstrukcja. mrider jesli mowisz o aucie z Twojej galerii czyli maseratii 224 to nie sądze, zebys nim jeżdził codziennie. Po pierwsze ze to klasyk, ktory z wiekiem nabiera wartosci, a po drugie szkoda go na zwyczajne auto na codzień. W takim wypadku pojecie uzytkowania, kosztow z tym zwiazanych, awaryjnosci nie przekłada sie na codzienna eksploatacje, wiec nie mozna porownywac auta jakim sie jezdzi od swieta do aut jakie sie codziennie eksploatuje bez wzgledu na panujace warunki atmosferyczne itd itp. patefoniq napisał(a): Co koles troche pojechal... Mialem okazje scigac sie z ludzmi o jego pogladach (BMW 1,8 - 115 i 2,0 - 140 KM). Kolesie dobrze jezdzacy, plakali jak ich wyprzedzalem, doslownie plakali... Uwazam, ze 1,4-120 i 150 KM, to odpowiednia moc, do pojemnosci. Zgodze sie, ze juz 170, czy 180KM to przesada, ale to dziala w kazda strone. 2.0-220KM, czy 250KM, to tez juz wysycony silnik, tak jak i 4.0-500KM.
patefoniq badz dokładny i napisz wprost, ze wygrałes, bo miałes lżejsze auto.
_________________ ,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.
fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html
nie dziękuj , klikaj pomógł
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#247459 Wysłany:
29 Kwi 2009, 22:58; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
charlie napisał(a): patefoniq badz dokładny i napisz wprost, ze wygrałes, bo miałes lżejsze auto
Jeśli to był BMW e36 to masa jest praktycznie taka sama jak lineii...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
patefoniq |
#247465 Wysłany:
29 Kwi 2009, 23:06; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 13 Kwi 2009, Posty: 378
|
Tak, obie e36tki, jedna kupeta, druga zwykly sedan... A i ja z dobra 100wke waze...
_________________ pozdrawiam Piotr Paszkowski aka patefoniQ Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie http://www.syslink.pl
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#247471 Wysłany:
29 Kwi 2009, 23:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
charlie napisał(a): Dla mnie jest smieszne promowanie na sile downsizing'u, nie chodzi tylko o fiata, ale w ogole. Pod pretekstem ekologii tworzy sie rozbudowane technicznie auta co za tym idzie wymagajace specjalistycznej, drogiej obsługi i naprawy. Obecnie te auto sa stosunkowe mlode, ale juz kolejnym uzytkownikom wesoło nie będzie. Nikt mi nie wmowi, ze wysilony 1,4T 120/150/180KM bedzie tak samo wytrzymały i bezawaryjny co wolnossace 1.4 8V czy 1.4 16V (czy tez drugi biegun motoryzacyjny wysilone biturbo V8 nie dorowna wolnossacemu V12). Czego nie ma to sie nie popsuje. Ktos powie, ze przy downsizing'u jest nizsze ubezp, ja mu odpowiem, ze nizsza skladka OC nie ma znaczenia, bo i tak wiekszosc osob kupuje pakietowe OC,AC, NW. Nie obrazajc nikogo, ale 120 KM w 1.4 T na kolana osiagami nie powala to raz, a dwa turbo zyje turbo pije, bo moc swoje spali, a po trzecie osobiscie wole moc z pojemnosci z wiekszą ilość cylindrow i to na kazdym ''poziomie motoryzacyjnym''. Dlatego tez obecnie zamiast 3 cylindrowym yarisem 1.0 jezdze 4 cylindrowym punto 1242, zamiast 1.4T wybrałbym 1.6 ( tutaj akurat oba auta sa 4 cyllindrowe), czy zamiast R4 2.0 T wybiore wolnossace benzynowe R6 3.0 itd, itp  .
Powiedział użytkownik potwora 1242cc 8V lol.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
charlie |
#247490 Wysłany:
30 Kwi 2009, 00:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wlkp Rejestracja: 10 Lip 2008, Posty: 449
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#247563 Wysłany:
30 Kwi 2009, 10:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
charlie napisał(a): 2rotor totalnie się zblażniłes tą wypowiedzią bo nic nie wniosłes do tematu to raz, a dwa kupiles sobie seicento 899, zeby jak sam mowisz oszczedzac punto, czyzby w codziennej eksploatacji uturbione mega przesilone punto 1.4 sie sypało.  . Na tym koncze OT bo lubie dyskutować choć niekoniecznie sie zgadzac, z ludzmi mającymi cos merytorycznego do powiedzenia. 
Nie rozśmieszaj mnie chłopie. O moje Punto się nie martw bo zapewniam Cię że się nie sypie, na pewno mniej niż Twoje 1,2. Jak na razie to Ty się błaźnisz bo jakoś nie podałeś żadnych twardych argumentów dlaczego turbo to zło. Wszystko to Twoje teorie z którymi mam prawo się nie zgadzać i właśnie to robię :]
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
sadoo |
#247596 Wysłany:
30 Kwi 2009, 11:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Jelenia G. Rejestracja: 08 Mar 2007, Posty: 3135
|
A ja tam lubię turbo i to bardzo, daje dużo więcej przyjemności z jazdy a przy tym jest w stanie utrzymać znośne zużycie paliwa  .
ale nie będę ukrywał że bardzo lubię pojemności 5 litrow w V8.
i rozumiem 2rotor ze perelke trzyma na specjalne okazje a jeździ na co dzień sejem.  i nie jest to nic dziwnego a tym bardziej uwłaczajacego.
U mnie tez tak najpewniej będzie ze kiedys siadzie miet 5,6 litra V8 albo jak fundusze pozwolą to 6,3 AMG na pewno bedzie jakies V8  bo innych silników nie uznaje jako pasji  a na co dzień latać będę 3,2 dieslem  ahh pomarzyć dobra rzecz  :D
|
|
Góra |
|
 |
patefoniq |
#247607 Wysłany:
30 Kwi 2009, 12:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 13 Kwi 2009, Posty: 378
|
Ja to Mietka od BRABUSA  Albo jakiegos niemcola z W12 lub amerykanca z HEMI
Oczywiscie jak ze 3x trafie 6tke w totka 
_________________ pozdrawiam Piotr Paszkowski aka patefoniQ Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie http://www.syslink.pl
|
|
Góra |
|
 |
sadoo |
#247608 Wysłany:
30 Kwi 2009, 12:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Jelenia G. Rejestracja: 08 Mar 2007, Posty: 3135
|
patefoniq Dzis jak trafisz to ci styknie na to wszystko i jeszcze zostanie na dluuuuuuuuuugie lata 
|
|
Góra |
|
 |
patefoniq |
#247610 Wysłany:
30 Kwi 2009, 12:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 13 Kwi 2009, Posty: 378
|
Pomarzyc dobra rzecz... Dobrze, koniec OT, bo sie administracja wkurzy 
_________________ pozdrawiam Piotr Paszkowski aka patefoniQ Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie http://www.syslink.pl
|
|
Góra |
|
 |
charlie |
#247645 Wysłany:
30 Kwi 2009, 14:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wlkp Rejestracja: 10 Lip 2008, Posty: 449
|
2rotor napisał(a): charlie napisał(a): 2rotor totalnie się zblażniłes tą wypowiedzią bo nic nie wniosłes do tematu to raz, a dwa kupiles sobie seicento 899, zeby jak sam mowisz oszczedzac punto, czyzby w codziennej eksploatacji uturbione mega przesilone punto 1.4 sie sypało.  . Na tym koncze OT bo lubie dyskutować choć niekoniecznie sie zgadzac, z ludzmi mającymi cos merytorycznego do powiedzenia.  Nie rozśmieszaj mnie chłopie. O moje Punto się nie martw bo zapewniam Cię że się nie sypie, na pewno mniej niż Twoje 1,2. Jak na razie to Ty się błaźnisz bo jakoś nie podałeś żadnych twardych argumentów dlaczego turbo to zło. Wszystko to Twoje teorie z którymi mam prawo się nie zgadzać i właśnie to robię :]
Rozbawiłes mnie, bo sie juz pogubiles i sam nie wiesz co pisałes wczesniej. Wiec ja napisze wprost - z gowna bicza nie ukrecisz. W swoim temacie o modyfikacjach swojego punto gt napisałes ,,Jako że niedawno zdarzył mi się mały zonk z głowicą - pęknięcie przy termostacie i wyciek płynu zmobilizowało mnie to do działania''.  . Oczywiscie ze zmobilizowalo do dzialania bo trzeba szrota naprawic, zeby chociaż 5 km/h jechało. Modyfikacje na siłe, zeby tylko miec jak najwieksza moc sa dla mnie druciarstwem takze mozesz innym wmawiac, ze Twoje auto sie nie psuje. A o moim 1,2 mozesz sobie pisac co chcesz, ani mnie to nie ziebi, ani nie parzy, poprostu 1.2 to tylko toczydelko itd, itp.
Inny przykład pare lat temu test organizowany przez niemiecka tv Vox w programie AutoMotorSport Tv ( jest gdzies w necie, nie chce mi sie szukac), ktore z super aut pojedzie najszybciej: porsche 911 gt3, merc SL55 AMG, ferrari itd oraz audi rs4 b5 V6 2.7 biturbo/380KM i co sie stalo, w przesilonym audi wybuch silnik  . Porazka i wstyd. W konsekwencji w kolejnych wcieleniach topowych modeli S audi zwieksza moc, ale takze zwieksza pojemnosci i ilosci cylindrow, czego przykladem jest V8 4200 i V10 5000, wiec tak jak ja mowie, ze najlepsza jest moc z pojemnosci.
Moge dyskutowac z kims, kto ma pojęcie o czym pisze, a nie z takim laikiem jak Ty, ktory raz, ze nie pamieta co pisal wczesniej,a dwa nie ma wiedzy w tym temacie, chociazby dlatego, ze modyfikacji nie wykonujesz sam, tylko ktos z ''zewnatrz''.
_________________ ,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.
fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html
nie dziękuj , klikaj pomógł
|
|
Góra |
|
 |
GrimlocK |
#247654 Wysłany:
30 Kwi 2009, 15:06; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 08 Wrz 2008, Posty: 94 Pomógł: 4
|
Cytuj: Rozbawiłes mnie, bo sie juz pogubiles i sam nie wiesz co pisałes wczesniej. Wiec ja napisze wprost - z gowna bicza sie nie ukreci. W swoim temacie o modyfikacjach punto gt napisałes ,,Jako że niedawno zdarzył mi się mały zonk z głowicą - pęknięcie przy termostacie i wyciek płynu zmobilizowało mnie to do działania''.  . Oczywiscie ze zmobilizowalo do dzialania bo trzeba szrota naprawic, zeby chociaż 5 km/h jechało. Modyfikacje na siłe, zeby tylko miec jak najwieksza moc sa dla mnie druciarstwem. Inny przykład pare lat temu test organizowany przez niemiecka tv Vox w programie AutoMotorSport Tv ( jest gdzies w necie, nie chce mi sie szukac), ktore z super aut pojedzie najszybciej: porsche 911 gt3, merc SL55 AMG, ferrari itd oraz audi rs4 b5 V6 2.7 biturbo/380KM i co sie stalo, w przesilonym audi wybuch silnik  . Porazka i wstyd. W konsekwencji w kolejnych wcieleniach topowych modeli S audi zwieksza moc, ale takze zwieksza pojemnosci i ilosci cylindrow, czego przykladem jest V8 4200 i V10 5000. Moge dyskutowac z kims, kto ma pojęcie o czym pisze, a nie z takim laikiem jak Ty.
Za to Ty teraz się popisałeś tym, że nawet daty postu nie potrafisz odczytać poprawnie. 2rotor pisał o uszkodzeniu głowicy dokładnie ponad rok temu, przed tym jak zaczął modyfikować silnik. Albo jestes ignorantem albo jestes po prostu głupi, bo tego jak wygląda silnik robiony przez Zoltara druciarstwem nie można nazwać. Wykonanie jest na światowym poziomie co w efekcie skutkuje bezproblemową pracą. W dodatku te gadanie o 'wysilonych' silnikach - co przez to rozumiesz? Motor z PGT ma pancerne flaki i moce rzędu 200hp nie robią na nim ogromnego wrażenia. Jednak Ty jesteś wielkim znawcą i zobaczyłeś w TV program o czymś tam z kimś tam, że silnik turbo się zepsuł i od razu wszystkie są złe. Nieźle.
Co do tematu - z tego co pamietam, pan przewodnik z FAP podczas oprowadzania wspominał coś o fabrycznym pucharze 500tki abarth które miałyby startować z silnikami 1.4 Turbo znanymi z seryjnych wersji, ale podkręconych do mocy 200KM. To świadczy o tym, że na pewno te silniki w seryjnych odmianach nie są zbyt wysilone. A nowa odmiana 1.6 16v nie zaskakuje danymi technicznymi, pewnie żeby to jechało spali tyle samo paliwa co T-Jet, który ma więcej Nm.
|
|
Góra |
|
 |
charlie |
#247664 Wysłany:
30 Kwi 2009, 15:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wlkp Rejestracja: 10 Lip 2008, Posty: 449
|
GrimlocK jestes nastepnym durnym ''fachowcem''  , data postu nie ma znaczenia, chodzi o fakt, ze skoro silnik 1400
nie wytrzymal fabrycznej mocy 133KM, to tym bardziej silnik 1400 bedzie mial problemy z moca 200-250KM. Nie potrafisz czytac ze zrozumieniem to napisze wprost - wysilony silnik czyli 1400-200/250KM, w porownaniu ze fabrycznym 1400/133KM.
200KM to 50% wiecej w porownaniu z oryginalem, 250KM to już 87 % wiecej w porownaniu z orygialem.
Co z tego, ze w wyscigach/rajdach jezdza auta ze zmodyfikowanymi silnikami skoro tam sa inne budzety, chodzi tam o wynik, prestiz, reklame, ze auto tego producenta czy tez tego teamu, bije na glowe konkurencje, ze jest najlepsze, wtedy koszty
nie maja najmniejszego znaczenia, a w tym omawianym przypadku, gdy ktos jezdzi seicento (nie obrazajac innych uzytkownikow seicento) do bogaczy nie nalezy.
Zycze zatem wszystkim milego wypoczynku na majowce, a Tobie GrimlocK nie zaszkodzi nawet przesiadywanie na sloneczku, bo szarych komorek u Ciebie brak. Pozdro 
_________________ ,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.
fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html
nie dziękuj , klikaj pomógł
|
|
Góra |
|
 |
GrimlocK |
#247674 Wysłany:
30 Kwi 2009, 16:30; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 08 Wrz 2008, Posty: 94 Pomógł: 4
|
charlie napisał(a): GrimlocK jestes nastepnym durnym ''fachowcem''  , data postu nie ma znaczenia, chodzi o fakt, ze skoro silnik 1400 nie wytrzymal fabrycznej mocy 133KM, to tym bardziej silnik 1400 bedzie mial problemy z moca 200-250KM. Nie potrafisz czytac ze zrozumieniem to napisze wprost - wysilony silnik czyli 1400-200/250KM, w porownaniu ze fabrycznym 1400/133KM. 200KM to 50% wiecej w porownaniu z oryginalem, 250KM to już 87 % wiecej w porownaniu z orygialem. Co z tego, ze w wyscigach/rajdach jezdza auta ze zmodyfikowanymi silnikami skoro tam sa inne budzety, chodzi tam o wynik, prestiz, reklame, ze auto tego producenta czy tez tego teamu, bije na glowe konkurencje, ze jest najlepsze, wtedy koszty nie maja najmniejszego znaczenia, a w tym omawianym przypadku, gdy ktos jezdzi seicento (nie obrazajac innych uzytkownikow seicento) do bogaczy nie nalezy. Zycze zatem wszystkim milego wypoczynku na majowce, a Tobie GrimlocK nie zaszkodzi nawet przesiadywanie na sloneczku, bo szarych komorek u Ciebie brak. Pozdro 
Durny to najwyżej Ty możesz być nazywając ludzi nie zgadzających się z Twoimi teoriami wyssanymi z palca durniami  Nie zamierzam dalej prowadzić dyskusji, bo i tak Cię nikt nie przekona  A o moje szare komórki to się nie musisz martwić, są w całkiem niezłej kondycji.
Jeszcze dodam, że data tamtego postu zacytowanego przez Ciebie ma znaczenie, bo uszkodzenie wynikneło prawdopodobnie z wady fabrycznej/zmęczenia materiału, co nie jest niczym nadzwyczajnym w silniku który ma ponad 10 lat. Ale Ty wiesz lepiej  I dlaczego tak się uczepiłeś tego SC? Myslisz, ze nawet jak ktoś posiada 911 czy jakies Ferrari to jeździ nim na codzień? Wątpie 
|
|
Góra |
|
 |
Grzegorz1976 |
#247675 Wysłany:
30 Kwi 2009, 16:37; Temat postu: |
|
|
Dyskusja wywołuje emocje - to bardzo dobrze!
Ale oprócz emocji wskazanye jest utrzymanie pewnego poziomu dyskusji, a tego tu zabrakło. Obrażanie forumowiczy, którzy mają inne zdanie jest poniżej krytyki, dlatego prośba do modów o zaprowadzenie porządku i wydobycie poziomu dyskusji z rynsztoka. 
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#247678 Wysłany:
30 Kwi 2009, 16:53; Temat postu: |
|
|
Grzegorz1976 napisał(a): Dyskusja wywołuje emocje - to bardzo dobrze! Ale oprócz emocji wskazanye jest utrzymanie pewnego poziomu dyskusji, a tego tu zabrakło. Obrażanie forumowiczy, którzy mają inne zdanie jest poniżej krytyki, dlatego prośba do modów o zaprowadzenie porządku i wydobycie poziomu dyskusji z rynsztoka. 
Po prostu następna osoba która obrazi inną dostanie osta na stałe. Dyskusja (mimo że offtopowa) dyskusją, ale jakiś poziom trzeba zachować!
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#247802 Wysłany:
30 Kwi 2009, 23:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
Ja tam wszystkim którzy uważają że turbo to zło proponuję wsadzić sobie 5,7L Hemi do Kropka  Tylko uwaga bo może nie chcieć skręcać 
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#247814 Wysłany:
01 Maj 2009, 00:49; Temat postu: |
|
|
2rotor napisał(a): Ja tam wszystkim którzy uważają że turbo to zło proponuję wsadzić sobie 5,7L Hemi do Kropka  Tylko uwaga bo może nie chcieć skręcać 
Centralnie go umieścić, dociążyć trochę przód i wyważyć masę i będzie skręcał  miałem już takie szatańskie plany tylko z innym silnikiem w miejscu kanapy pasażera 
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|