|
Obecny czas: 20 Cze 2025, 12:42
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 15 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
pitekw |
#247894 Wysłany:
01 Maj 2009, 13:11; Temat postu: Prośba o pomoc w wyborze |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Olkusz Rejestracja: 01 Maj 2009, Posty: 4
|
Witam.
Jestem tu nowy i czytałem już troszkę o puntach  Mam zamiar kupić sobie jakieś auto tak 10-12 tyś. Myślałem na początku o almerze (w tej cenie 98 może 99rok) ale tak mi przyszło na myśl punto II (00-02 rok), o wersji silnikowej nie myślałem jeszcze za bardzo benzyna, diesel  powiedzcie mi jak jest tak naprawdę z awaryjnością tych autek? jestem studentem i nie mam za dużo kasy żeby dokładać:) a dojeżdżam codziennie 45km w jedną stronę na uczelnie. Dlatego chodzę od forum do forum i pytam o to samo:D z góry dziękuję za pomoc:)
|
|
Góra |
|
 |
|
|
plain |
#247903 Wysłany:
01 Maj 2009, 13:56; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Siemianowice Śl Rejestracja: 28 Cze 2008, Posty: 54
|
Czy diesel czy benzynka to musisz zdecydować sam. Diesle są oczywiście droższe przy zakupie lub za ta sama cenę odrobinkę starsze.
Z awaryjnością samochodu to przy używce różnie bywa, zależy jak był traktowany "w młodości"  Ja mojego kropka mam rok (rocznik 2003) i jak narazie jedyne co w nim zrobiłem to wymiana oleju, filtrów i klocków. Używam na codzień dojeżdżając na uczelnie (ok. 35km w jedną stronę). Mam wersje 1,2 8V, poszaleć tym nie poszalejesz ale jeśli zależy Ci na ekonomicznej jeździe i będziesz tak jeździł to autko odwdzięczy Ci się zużyciem w granicach 6l/100 w trybie mieszanym. Jak się postarasz to na trasie poniżej 5  ale to już super ekonomiczna jazda.
Na temat diesla się nie wypowiadam bo nie używałem.
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#247911 Wysłany:
01 Maj 2009, 14:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |