|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 13:53
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
posti |
#268072 Wysłany:
26 Cze 2009, 10:11; Temat postu: Poważny problem z Punto 2 1.2 8v |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
Witam. od 2-3 tygodni mecze sie z moim kropkiem i do teraz nie wiem co mu dolega. Otoz objawy, Samochod szarpie, czasami brak mocy, dziwne pyrkanie z rury wydechowej, nie wchodzi na obroty, nie rozna praca silnika, na LPG to samo tylko ze jak mocno dodam Gazu to strzela obudowa filtra powietrze. Wymienilem - Centralke wtryskow ( co dalo jedynie to ze moge w miare jezdzic ) 4 wtryski, czujnik temperatury, swiece, sonde lambde, I cala regeneracja glowicy - planowanie wiercenie prowadnice szlifowanie zaworow dokladnie wszystko co dalo sie wymienic i naprawic w glowicy. i tu moje zdziwienie po odpaleniu samochodu nadal to samo. Macie jakis pomysl wydalem juz na naprawe 2000 zl i nadal nie ma poprawy. Zastanawiam sie czy to moze byc Katalizator, cewka zaplonowa, albo komputer dostalem uszkodzony. Nie znam objawow katalizatora i cewki zapolonowej. Zadna kontrolka sie nie swieci. Pompa paliwa sprawna z uszeczelkami. POMOCY !!
EDIT
Zawiesza sie na obrotach czasami na 1.5 czasami na 2 i jak nie dodam gazu to nie opadna.
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
|
|
ipIV |
#268081 Wysłany:
26 Cze 2009, 10:26; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Przebicie na kablach WN za 40zł
a) po druciarsku wymoczyć je w wd-40 to wyprze wilgoć i bedzie tymczasowo ok.
b) wydać 40zł i kupić kable
[ Dodano: 26 Cze 2009 10:26 ]
posti napisał(a): EDIT
Zawiesza sie na obrotach czasami na 1.5 czasami na 2 i jak nie dodam gazu to nie opadna.
Jak nie opadają tylko na gazie to walnięty elektrozawór gazu  jak i tu i tu to TPS.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
posti |
#268087 Wysłany:
26 Cze 2009, 10:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
ipIV napisał(a): Jak nie opadają tylko na gazie to walnięty elektrozawór gazu
to sie dzieje na benzynie i gazie. Jak mam uruchomiony silnik to mam wrazenie ze slysze dziwne strzelanie w cewce zapolonowej. Rownomierne strzelanie ale nie wiem czy tak wczesniej bylo bo sie tak nie przygladalem wkazdym razie jak sie dobrze wsluchasz to slychac ciche rownomierne strzelanie. KWN sprawdzalem w kompletnej ciemnosci czy nie widac gdzies iskry. Nic kompletnie.
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#268092 Wysłany:
26 Cze 2009, 10:40; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
nie muszą skakac iskry, żeby kable byly do wymiany 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
posti |
#268102 Wysłany:
26 Cze 2009, 11:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
dzisiaj wymienie kable - jestem pesymistycznie nastawiony do tego ale skoro wydalem 2k to 40-50 zl nie zaszkodzi  )
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#268125 Wysłany:
26 Cze 2009, 13:00; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Jak mi kable wyzionęły ducha to iskierek nie było, a .... przerywał palił jak na 1-2 gary, szarpał, nierówno pracował, nie jechał a jak się rozgrzał to było w miarę ok 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
posti |
#268136 Wysłany:
26 Cze 2009, 14:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
jeden kabel nie dawal iskry wymienilem i chodzi jak burza  dzieki za pomoc;)
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#268140 Wysłany:
26 Cze 2009, 14:49; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
posti napisał(a): jeden kabel nie dawal iskry wymienilem i chodzi jak burza  dzieki za pomoc;)
Następnym razem daj mi te 2kzł a ja Ci kable wymienię  Nawet dojadę do tego poznania i auto umyje gratis olej zmienię 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
marcin186 |
#268191 Wysłany:
26 Cze 2009, 20:08; Temat postu: |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|