|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 16:40
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
darom182 |
#268516 Wysłany:
28 Cze 2009, 10:51; Temat postu: nie pali na wszystkie cylindry, pomocy |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Jaworzno Rejestracja: 05 Paź 2008, Posty: 70
|
Witam, wczoraj jade sobie normalnie i nagle potrzebowałem przyspieszyć, dociskam pedał go gleby na 4 biegu a auto zaczyna mi szarpac, i dławić, tak jakby nie palił na wszystkie cylindry, potem zatrzymałem się przegazowałem go na luzie i nic mu sie nie działo, po chwili znowu,przewody i świece wymieniałem w pażdzierniku 2008, jaka może być jeszcze przyczyna ?
_________________ You'll Never Walk Alone....
|
|
Góra |
|
 |
|
|
skoro |
#268538 Wysłany:
28 Cze 2009, 12:05; Temat postu: Re: nie pali na wszystkie cylindry, pomocy |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 26 Maj 2009, Posty: 35
|
darom182 napisał(a): Witam, wczoraj jade sobie normalnie i nagle potrzebowałem przyspieszyć, dociskam pedał go gleby na 4 biegu a auto zaczyna mi szarpac, i dławić, tak jakby nie palił na wszystkie cylindry, potem zatrzymałem się przegazowałem go na luzie i nic mu sie nie działo, po chwili znowu,przewody i świece wymieniałem w pażdzierniku 2008, jaka może być jeszcze przyczyna ?
jeśli przewodów WN/świec jesteś absolutnie pewien, to mi się nasuwa się na myśl pompa paliwa.
Ale jednak upewniłbym się co do tych kabli/świec (w poprzednim samochodzie miałem dwuelektrodowe i po pół roku wystąpiły identyczne objawy jak u Ciebie teraz - okazało się że nie ma jak zwykłe klasyczne świece - jak widać różnie z tym bywa)
_________________ Fiat Punto II; 1.2 8V
|
|
Góra |
|
 |
fajgi |
#268541 Wysłany:
28 Cze 2009, 12:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: ukaszeeeekk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Brodnica-> CBR Rejestracja: 05 Sty 2009, Posty: 1252
|
|
Góra |
|
 |
darom182 |
#268569 Wysłany:
28 Cze 2009, 13:35; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Jaworzno Rejestracja: 05 Paź 2008, Posty: 70
|
posprawdzałem, na jednym kablu była woda w środku, wytarłem ją i odpalił na 4 gary,ale podczas, jazdy, jak tylko próbuje toszke bardziej go wciągnąc na obroty to czuć jeszcze lekkie szarpanie,, dodam że przdtem pojawiła sie kontrolka check engine mrygająca na pomarańczowo, potem znikała teraz jak narazie jej nie ma
_________________ You'll Never Walk Alone....
|
|
Góra |
|
 |
GR71 |
#268595 Wysłany:
28 Cze 2009, 17:16; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 14 Maj 2009, Posty: 1
|
|
Góra |
|
 |
darom182 |
#268617 Wysłany:
28 Cze 2009, 18:29; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Jaworzno Rejestracja: 05 Paź 2008, Posty: 70
|
ok po kilku godzinach wsiadam do auta , odpalam a tu znowyu to samo nie pali na jeden cylinder, odkkeciłem porywe silnik, wyciągłem kabel z jednej ze świec, i rozwalił sie fajka została na świecy a reszta u mnie w rece, wyciągłem całość,poskładałem włozyłem a odrazu 4 gar zaczoł palić, więc wykluczam pompe paliwową, na 99% bedą to kable, pozatym kopłao mnie w miejscu gdzie nie powinno być przebicia.
od tego momentu samochód chodzi jak poiwinien,
Samochód pracuje nadal normalnie, więc raczej wina była po stronie wilgotnych przewodów wysokiego napięcia,dzisiaj cały dzień , kropek pali jak należy (oby tak dalej).
w takim przypadku raczej mozna wykluczyc uszkodzenie centralki czy pompy, mam racje??
_________________ You'll Never Walk Alone....
|
|
Góra |
|
 |
irekg |
#272021 Wysłany:
12 Lip 2009, 23:03; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Gilowice k. Zywca Rejestracja: 12 Lip 2009, Posty: 7
|
oczywiście ze masz racje - jak najszybciej wymień kable i to wszystko
_________________ rozpórki/doloty/akcesoria do sportu
GÓRNY SPORT GARAGE "GSG"
|
|
Góra |
|
 |
posti |
#272078 Wysłany:
13 Lip 2009, 09:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
powiem tak jak pompa paliwa nie dziala to nie dziala. nie ma czegos takiego ze dziala np w 70% ona zbiera cisnienie i podaje do silnika wiec pompa paliwa odpada. Druga sprawa centralka - powiem Ci tak przez te wszystkie problemu komputer mogl nalapac pewne bledy i nie chodzi tak jak powinien ( tak juz z komputerami jest ) co ja Ci moge polecic ??? Wymien kable najlpeiej na magneti marelli i zobacz i przy okazji wyczysc swiece jakim druciakiem 
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|