|
Obecny czas: 10 Lis 2024, 21:46
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 20 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
cytek |
#271900 Wysłany:
12 Lip 2009, 17:16; Temat postu: Tuning 1.9 130 |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Lublin Rejestracja: 11 Lip 2009, Posty: 8
|
Witam. Szykuję się do zakupu GP 1.9 130. Oczywiście taka moc to tylko początek w planach jest podniesienie mocy. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z tuningiem tego silnika ?? Może polecicie jakiś zakład ? Interesują mnie także koszty takiej modyfikacji.
|
|
Góra |
|
|
|
|
STax |
#271924 Wysłany:
12 Lip 2009, 18:41; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#272009 Wysłany:
12 Lip 2009, 22:45; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Robisz chip i masz ok 150KM, wymieniasz spreżarkie, zakładasz większy IC stroisz i jesteś w okolicy 200KM. O dokładne koszta musisz się popytać.
Zgłoś się do Zoltara.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
POCIESZNY |
#272529 Wysłany:
15 Lip 2009, 13:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: STOLICA MOCY - 71 Rejestracja: 06 Gru 2007, Posty: 305
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#272838 Wysłany:
16 Lip 2009, 22:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
dzikidaniel napisał(a): Robisz chip i masz ok 150KM, wymieniasz spreżarkie, zakładasz większy IC stroisz i jesteś w okolicy 200KM. O dokładne koszta musisz się popytać. Zgłoś się do Zoltara.
Myślę że do takich zabaw lepszy jest T-jet. A dieselka zostawiłbym w spokoju i niech sobie pali te 5 litrów w trasie.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
kox |
#272839 Wysłany:
16 Lip 2009, 22:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
2rotor napisał(a): niech sobie pali te 5 litrów w trasie.
nierealne ;p
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#272883 Wysłany:
16 Lip 2009, 23:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
kox napisał(a): 2rotor napisał(a): niech sobie pali te 5 litrów w trasie. nierealne ;p
Ja tam się nie znam, koparkami nie jeździłem jeszcze.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
kox |
#273042 Wysłany:
17 Lip 2009, 17:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
przy normalnej dynamicznej jeździe mój pokazuje w tej chwili 7,5 najmniej miałem 6,3,w trasie powinien brac mniej
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
|
adrian055 |
#273052 Wysłany:
17 Lip 2009, 17:49; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adrian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Gorlice Rejestracja: 06 Lut 2008, Posty: 532 Pomógł: 1
|
tata mojego kolegi ma GP 1.9 170km wyjechał z fabryki i poszedł do podniesienia mocy na seryjnym ecu
_________________ Punto 1.4 GT
Diagnostyka euroscan Fiat do 2000 roku Gorlice
|
|
Góra |
|
|
CINEK_ |
#276143 Wysłany:
31 Lip 2009, 12:43; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 06 Maj 2009, Posty: 154
|
2rotor napisał(a): dzikidaniel napisał(a): Robisz chip i masz ok 150KM, wymieniasz spreżarkie, zakładasz większy IC stroisz i jesteś w okolicy 200KM. O dokładne koszta musisz się popytać. Zgłoś się do Zoltara. Myślę że do takich zabaw lepszy jest T-jet. A dieselka zostawiłbym w spokoju i niech sobie pali te 5 litrów w trasie.
Imho lepszy do takich zabaw jest właśnie 1.9 MJTD.
Samym softem spokojnie 160-170ps.
Pozdro
_________________ Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet
www.cinsoft.pl
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#276280 Wysłany:
31 Lip 2009, 21:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
CINEK_ napisał(a): 2rotor napisał(a): dzikidaniel napisał(a): Robisz chip i masz ok 150KM, wymieniasz spreżarkie, zakładasz większy IC stroisz i jesteś w okolicy 200KM. O dokładne koszta musisz się popytać. Zgłoś się do Zoltara. Myślę że do takich zabaw lepszy jest T-jet. A dieselka zostawiłbym w spokoju i niech sobie pali te 5 litrów w trasie. Imho lepszy do takich zabaw jest właśnie 1.9 MJTD. Samym softem spokojnie 160-170ps. Pozdro
A kto powiedział że w T-Jet nie można zrobić softu?
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
pilot |
#276284 Wysłany:
31 Lip 2009, 21:53; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Mazowieckie Rejestracja: 01 Paź 2008, Posty: 1025 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#276285 Wysłany:
31 Lip 2009, 21:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
pilot napisał(a):
Bo życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
CINEK_ |
#276286 Wysłany:
31 Lip 2009, 21:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 06 Maj 2009, Posty: 154
|
2rotor napisał(a): A kto powiedział że w T-Jet nie można zrobić softu?
Nikt tego nie powiedział - diesel jest jednak bardziej debiloodporny jesli chodzi o modyfikacje. W klekocie większy boost wzg paliwa nie spowoduje dziury w tłoku
Tjety też się robią całkiem fajnie, 150tka po modzie wychodzi na ok 180ps i 300Nm
Pozdro
_________________ Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet
www.cinsoft.pl
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#276295 Wysłany:
31 Lip 2009, 22:14; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
CINEK_ napisał(a): 2rotor napisał(a): A kto powiedział że w T-Jet nie można zrobić softu?
Nikt tego nie powiedział - diesel jest jednak bardziej debiloodporny jesli chodzi o modyfikacje. W klekocie większy boost wzg paliwa nie spowoduje dziury w tłoku Tjety też się robią całkiem fajnie, 150tka po modzie wychodzi na ok 180ps i 300Nm Pozdro
Ostatnio jeżdżę nowym Focusem 1,8 TDCI z przebiegiem zaledwie 2600km i jeszcze do tej pory nic fajnego w nim nie zauważyłem jeśli chodzi o silnik także mnie nie nikt nie przekona do turbo koparek.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
CINEK_ |
#276317 Wysłany:
31 Lip 2009, 22:48; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 06 Maj 2009, Posty: 154
|
2rotor napisał(a): Ostatnio jeżdżę nowym Focusem 1,8 TDCI z przebiegiem zaledwie 2600km i jeszcze do tej pory nic fajnego w nim nie zauważyłem jeśli chodzi o silnik także mnie nie nikt nie przekona do turbo koparek.
TDCI jest specyficznym klekotem - dupnie z dołu a górą cisza...
W 2.0tdci sterownik tnie doładowanie już przy 4krpm
Przejedź się czymś innym - mocne TDI czy też JTD - zmienisz zdanie.
Pozdro
_________________ Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet
www.cinsoft.pl
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#276321 Wysłany:
31 Lip 2009, 22:57; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
CINEK_ napisał(a): 2rotor napisał(a): Ostatnio jeżdżę nowym Focusem 1,8 TDCI z przebiegiem zaledwie 2600km i jeszcze do tej pory nic fajnego w nim nie zauważyłem jeśli chodzi o silnik także mnie nie nikt nie przekona do turbo koparek. TDCI jest specyficznym klekotem - dupnie z dołu a górą cisza... W 2.0tdci sterownik tnie doładowanie już przy 4krpm Przejedź się czymś innym - mocne TDI czy też JTD - zmienisz zdanie. Pozdro
Abym zmienił zdanie musiałoby to dawać więcej frajdy niż moje 1,4T a niestety to się nie uda
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
kox |
#276325 Wysłany:
31 Lip 2009, 23:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
jaki jest koszt zawirusowania 1,9 jtd?
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
|
zbimos |
#347544 Wysłany:
22 Mar 2010, 11:17; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Częstochowa Rejestracja: 21 Mar 2010, Posty: 19
|
Ja mam w marei 2,4 JTD (130 koni i 305 Nm). Daje całkiem niezłą frajdę. Tylko że jest o niebo cięższe od puncioka. Ale i tak można sobie poszaleć.
_________________ Punto II 1,9 JTD ELX
Marea weekend 2,4 JTD HLX FULL
|
|
Góra |
|
|
CINEK_ |
#352403 Wysłany:
19 Kwi 2010, 23:13; Temat postu: 130tka po sofcie |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 06 Maj 2009, Posty: 154
|
1.9mjtd 130 gp sport
Remap bezdymny na bezpiecznym dla sprężarki booscie, zaślepiony i wycięty programowo EGR (załamanie na wykresie to poślizg kół niezależny od obciążenia retardera - 20st C i zimówki 185mm szerokości )
Realnie auto ma po korekcji ~340Nm i do 165ps.
http://pionart.pl/~cinek/softy/kaza_final.pdf
Pozdro [ Dodano: 19 Kwi 2010 23:13 ]Kolejne 1.9 MJTD w GP 130 Sport:
http://pionart.pl/~cinek/softy/denus_mod.pdf
Seria 133ps i 272nm
Pozdro
_________________ Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet
www.cinsoft.pl
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 20 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|