You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 00:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #277644 Wysłany: 06 Sie 2009, 08:58; 
 Temat postu: Silnik nie ciagnie na benzynie po zmianie licznika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
No i mam problem, :evil:
wczoraj zmienilem licznik na wersje z obrotkiem.
po podlaczeniu akumulatora i zapaleniu auta silnik zgasl, i tak ok 3-4 razy.

Dzis rano byl podobny problem, na swiatlach nie chcial ruszyc - dusil sie.
w koncu jak sie rozgrzal przelaczylem go na gaz i jedzie normalnie.

po drodze przelaczylem na benzyne i znowu problem z ruszeniem!

Pewnie jest to zwiazane z nowym licznikiem, gdyz przed wymiana nic sie takiego nie dzialo.
Zadne podejrzane kontrolki sie nie swieca
WTF?!

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 

 
 Post #277645 Wysłany: 06 Sie 2009, 09:00; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Może jakieś zwarcie jest albo coś? Ewentualnie nowy licznik mógł spowodować, że komp ześwirował.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277646 Wysłany: 06 Sie 2009, 20:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
no mozliwe, raz ciagnal ok, a raz sie nie dalo wogole ruszyc

a tak sie cieszsylem ze nie bede musial jechac do ASO na osiowanie, bo wyswietlacz nie migal...

[ Dodano: 06 Sie 2009 18:42 ]
odlaczylem akumulator, zobaczymy czy cos pomoze.

z tego co czytalem to objawy wygladaja na padnieta sonde,
przy leciutkim dodawaniu gazu wkreca sie na obroty, jezeli przycine mocniej dusi sie.

[ Dodano: 06 Sie 2009 20:06 ]
no i dalej nic...
jak juz mam ponad 2.5k obrotow to chodzi normalnie.
jutro zdejme ten licznik i zobacze czy pomoze :(

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277799 Wysłany: 06 Sie 2009, 23:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Sprawdź jeszcze pompę paliwa - odkręć osłonę, zdejmij wężyk i załóż jakiś przezroczysty i wylot do kanistra wsadź. Pokręć zapłonem i sprawdź, czy Ci pompa powietrza nie puszcza. No i pojedź gdzieś na szerszą drogę i powiedzmy na 3 biegu rozpędź się do 120-130km/h i tak chwilę jedź.

Kontrolka błędu silnika się zapala?

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277811 Wysłany: 07 Sie 2009, 08:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
kontrolka sie nie zapala
raczej przy wiekszych obrotach nic dziwnego sie nie dzieje,

problem wystepuje przy gwaltownym dodaniu gazu na niskich obrotach, czyli od 1000-2500

[ Dodano: 07 Sie 2009 07:26 ]
czy zabrudzona przepustnica moze miec na to wplyw?

[ Dodano: 07 Sie 2009 08:39 ]
mariuz do 120-130 na 3 biegu nie udalo mi sie rozpedzic jadac do pracy ;)
ale przez chwile jechalem 110 na 3, nie szarpal przy tej predkosci, wiec pompa paliwa raczej odpada.
dzis bylo troszke lepiej( albo juz sie naczylem zebym go wkrecic na obroty przed ruszeniem)

zastanawialem sie tez czy przyczyna moga byc swiece, ale z drugiej strony na gazie wtedy byla by tragedia.
wymienialem je jakies 10k temu

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277838 Wysłany: 07 Sie 2009, 11:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
greg505 napisał(a):
kontrolka sie nie zapala

A to u mnie się zapalała po przejściu na benzynę i gasła kilka sekund po przejściu na gaz :E

greg505 napisał(a):
raczej przy wiekszych obrotach nic dziwnego sie nie dzieje, problem wystepuje przy gwaltownym dodaniu gazu na niskich obrotach, czyli od 1000-2500

U mnie było podobnie, bardzo źle reagował na dodanie gazu, nie miał mocy na benzynie, przy wciśnięciu gazu do oporu przy obrotach biegu jałowego niemal gasł, po czym normalnie się rozpędzał (na luzie)
greg505 napisał(a):
czy zabrudzona przepustnica moze miec na to wplyw?

Możliwe, ale ja u siebie czyściłem tylko główny przelot u góry, nie czyściłem tego wąskiego kanaliku od silnika krokowego. Przepustnica sama w sobie nie powinna według mnie dawać takich objawów.


greg505 napisał(a):
mariuz do 120-130 na 3 biegu nie udalo mi sie rozpedzic jadac do pracy ;)

Napisałem tak, bo mi się samo autko naprawiło :roll:
A z moich nietypowych zachowań dzień wcześniej to była spokojna jazda przez ok.6km (minimalne wciskanie pedału gazu, nawet udało mi się nie zaświecić błędu silnika :E ). Potem na 2 biegu do odcięcia i na 3 jeszcze się rozpędziłem, bo chciałem zobaczyć, gdzie jest odcięcie na 3 biegu, ale też nie dotarłem do limitu z tego co pamiętam ;)
Dzień później przy odpalaniu zauważyłem, że nie ma tego przygasania po dodaniu gazu na luzie. W związku z czym zamiast przełączyć się na gaz przejechałem kawałek na benzynie. I problemu nie było ;)

P.S. mi w ogóle nie szarpał, przy małych obciążeniach silnika nawet się rozpędzał jako tako

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277846 Wysłany: 07 Sie 2009, 11:42; 
 Temat postu:
Offline
Mr Schaft
Awatar użytkownika

Imię: Sławek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna
Rejestracja: 29 Wrz 2008,
Posty: 1691
a probowales odlaczyc klemy na godzinke ;> zeby np zrobic "reset" ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277869 Wysłany: 07 Sie 2009, 12:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
wałek tak i nic nie pomoglo

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277875 Wysłany: 07 Sie 2009, 13:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Racibórz
Rejestracja: 03 Lut 2009,
Posty: 748
Pomógł: 5
to mogą byc świace. Po prostu na gazie im pasi, a na benzynie jest za duża luka np. i iskra źle przeskakuje.

Zrób tak. Odpal go na postoju. Daj benzynę i pod maską ciagnij za przepustnice i zwiększaj obroty. Na tych obrotach odłączaj po kolei każdą ze świec.

_________________
ESTIVA Blue@Me 2008 1.4 8V :)<----- Tu ją możesz zobaczyć :D

Fix It Again Tomorrow


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277876 Wysłany: 07 Sie 2009, 13:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
czego sie powinienem spodziewac, odlaczajac kolejne?
trafiajac na uszkodzona, rozumie ze nic sie nie powinno zmienic?

tylko dlaczego po przekroczeniu 2,5k obr wszystko jest ok?
po za tym na luzi chodzi ok, nie ma wahan w obrotach i wydaje mi sie ze chodzi na wszystkie 'gary'

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277879 Wysłany: 07 Sie 2009, 13:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Racibórz
Rejestracja: 03 Lut 2009,
Posty: 748
Pomógł: 5
greg505 napisał(a):
czego sie powinienem spodziewac, odlaczajac kolejne?
trafiajac na uszkodzona, rozumie ze nic sie nie powinno zmienic?


Powinieneś zobaczyć różnice. A możliwe, że po odłączeniu jednej świecy możesz nie zauwać żadnej różnicy. Wtedy będziesz wiedział która jest temu winna.

A nie będzie to winny kondensator zapłonu?

Kiedyś miałem tak w Polonezie.

_________________
ESTIVA Blue@Me 2008 1.4 8V :)<----- Tu ją możesz zobaczyć :D

Fix It Again Tomorrow


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277880 Wysłany: 07 Sie 2009, 20:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
mam zamiar jeszcze odpiac kostke od labdy, czy zrobic to na wylaczonym silniku?

[ Dodano: 07 Sie 2009 20:00 ]
odpialem lambde, zadnych zmian, wciaz sie nie wkrecal z jalowych obrotow.
jedyna roznica ze zapalila sie kontrolka 'check engine' - po podlaczniu ponownie znikla.
czyli co padnieta sonda?
czy cos innego... :|

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #278046 Wysłany: 07 Sie 2009, 23:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
a na LPG jak idzie ? U mnie LPG nie korzysta z lambdy :D. Gdy była lambda padnięta to miałem cyrki na benzynie, ale na lpg to zawsze dobzre działał. Po wymianie sondy działa suepr i na tym i na tym. Ale na oryginał wymieniłem. Jutro zamierzam, zajać się bębnami z tyłu, tak w garażu pod blokiem na spokojnie z piwkiem w ręku :D

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #278071 Wysłany: 08 Sie 2009, 00:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
Adas na LPG chodzi jak zawsze, czyli bardzo dobrze ;]
chyba sie jutro przejade do ASO zeby mi to sprawdzili...

jakie miales objawy przy padnietej sondzie?

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #278072 Wysłany: 08 Sie 2009, 00:18; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
greg505 wątpię,aby te wszystkie objawy były wynikiem zmiany licznika,być może to zbieg okoliczności ;)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #278075 Wysłany: 08 Sie 2009, 00:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
coraz bardziej tak mi sie wydaje ;P
ale wystapily od razu po zalozeniu... :|

dla swietego spokoju przeloze na chwile jutro stary

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #278081 Wysłany: 08 Sie 2009, 07:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: ukaszeeeekk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Brodnica-> CBR
Rejestracja: 05 Sty 2009,
Posty: 1252
greg505 i co doszedłeś co się dzieje ? a może luźny po prostu kabel na świecy ? ja tak miałem, wykręciłem świece, wyczyściłem, pociaśniłem końcówki od kabli WN tak, by ciasno wchodziły na świece i problem miałem z głowy :)

_________________
Twardo i nisko...jak mówi Pismo...
Ojciec niestety kupił Goilfa MK IV, bo kropka skasował mu gówniarz....a ja obecnie. Polo 6N mojego projektu :)
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #278089 Wysłany: 08 Sie 2009, 09:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
jeszcze nie,
jak na zlosc padl mi multimetr, chcial sprawdzic napiecie na sondzie.
coraz bardziej ja podjezewam bo tak jak pisalem, po odlaczeniu jej nie bylo zadnej zmiany oprocz zaswiecenia sie kontrolki

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #278092 Wysłany: 08 Sie 2009, 09:09; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
sama sonda nie bierze udziału wtedy kiedy chociażby wciskamy gaz mocniej,np.wyprzedzanie,albo wtedy kiedy puścimy gaz jadąc na biegu :)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #278098 Wysłany: 08 Sie 2009, 09:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 28 Lut 2009,
Posty: 639
jezeli chodz o jalowy bieg to jest odpowiedzialny silniczek krokowy. jezeli na wysokich obratach jest dobrze to pompa paliwa odpada zrob tak jak mowi mario-sz no chyba ze przez nowy licznik komputer nalapal tyle bledow ze ledwo chodzi co jest mozliwe ale bardzo malo prawdopoobne.

Zrob tak wlacz na Gaz na dluga prosa i przespieszaj caly czas z pedalem w podlodze caly czas i to tak 1000-3000rmp i nastepny bieg do 5 jezeli podczas tego strzeli pokrywa filtra powietrza to znaczy ze cos ze swiecami KWN albo glowica. Powiewaz gaz sie nie bede do konca wypalal.

_________________
"Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson

Moje obecne Punto - topic24359.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #278108 Wysłany: 08 Sie 2009, 10:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
a wiec zmienilem licznik i zadnej roznicy.

odpinalem po koleji kable WN napiecia, po odpieciu pojedynczo kazdego silnik chodzil tragicznie.

zdjalem obudowe filtra powietrza i przepustnica jest bardzo brudna.
przy okazji zauwazylem ze odpiety byl wezyk ten co idzie od silnika do filtra powietrza, podpialem go ale nic sie nie zmienilo.
btw. od czego on jest?

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #278111 Wysłany: 08 Sie 2009, 11:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: ukaszeeeekk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Brodnica-> CBR
Rejestracja: 05 Sty 2009,
Posty: 1252
pewnie chodzi o Odmę

_________________
Twardo i nisko...jak mówi Pismo...
Ojciec niestety kupił Goilfa MK IV, bo kropka skasował mu gówniarz....a ja obecnie. Polo 6N mojego projektu :)
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #278136 Wysłany: 21 Sie 2009, 19:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
niech mi ktos powie czy poprawnie mierzylem napiecie na sondzie:
odpialem kostke
zapalilem auto
- do - na aku
+ do czarnego kabelka w kostce
dobrze?
bo jezeli tak no caly czas mam 0V
sprawdzalem tez na szarmy i tez 0V

ide czyscic przepustnice ;]

[ Dodano: 08 Sie 2009 15:01 ]
wyczyszczona i nic sie nie zmienia, jednak bede musial sie wybrac do mechanika :(

[ Dodano: 10 Sie 2009 12:14 ]
moze ktos mi potwierdzic czy dobrze mirzylem napiecie na sondzie? :)

[ Dodano: 21 Sie 2009 19:21 ]
swiece zmienione, kable zmienione i jest troszke lepiej
ale wciaz od 900-1300rpm jest przymulka przy dodawaniu gazu na luzie.

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #281139 Wysłany: 21 Sie 2009, 21:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
kurde ale jaja z tą twoją całą sytuacją, ciekawe czy wymiana licznika jest z tym związana i wogóle co jest nietak:/

[ Dodano: 21 Sie 2009 21:22 ]
ps. a byłeś na diagnozie u elktromechanika, bo takto pół auta wymienisz w ciemno


Góra
 Profil  
 
 
 Post #281155 Wysłany: 01 Wrz 2009, 08:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
jeszcze nie bylem, jak na razie to same kable i swiece wymienilem.

nie mam pojecia co takiego robi problem na PB a na gazie chodzi bez problemu.
pierwsza bedzie sonda lambda, tylko ze ona zaczyna dopiero dzialac przy wyzszej temperaturze. a u mnie nie ma znaczenia czy silnik zimny czy cieply

[ Dodano: 01 Wrz 2009 08:40 ]
cos mi sie wydaje ze problemem byla zlej jakosci benzyna.
jest znacznie lepiej ;)

doleje jeszcze STP i mam nadzieje ze wszystko wroci do normy

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO