|
Obecny czas: 07 Maj 2025, 05:41
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
liedar |
#281185 Wysłany:
22 Sie 2009, 00:40; Temat postu: Punto 1.2 16 - kolektor soft-turbo. |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 02 Lis 2007, Posty: 35
|
Witam,
Mam pytanie z czego da się tanio zrobić taki kolektor, albo może z czegoś pasuje (w co raczej wątpię). Prosiłbym o jakieś zdjęcia jeśli ktoś ma taki kolektor.
Pozdrawiam
Daro
_________________ Fiat Punto II 1.2 16V Dynamic 2002r. + ELPIGAZ
|
|
Góra |
|
 |
|
|
posti |
#281452 Wysłany:
23 Sie 2009, 11:37; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
nie wiem o co chodzi i dokladnie o jaki kolektor jezeli o wydochechowy to wiem ze z punto 75km pasuje do mk2 1.2 8 kolektor 4-2-1 nie wiem jak do 16
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#281459 Wysłany:
23 Sie 2009, 11:51; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#281481 Wysłany:
23 Sie 2009, 13:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Tanio będzie jeśli wszystko sam zrobisz. Wtedy licz ok 200zł no chyba że masz dostęp do materiałów za friko. Inaczej to zabulisz.
Poza tym sam kolektor to pikuś. Reszta to koszty. I raczej odpuść już teraz bo kolektor to ani 1/10 ceny kolekrota.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
liedar |
#281512 Wysłany:
23 Sie 2009, 15:50; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 02 Lis 2007, Posty: 35
|
Ok, czyli trzeba będzie zrobić nowy. Z tym nie problem mam kumpla, który "opiekuje" się moim autem (mechanik), mówił, że kolektor może zrobić jak będę chciał.
PS. Myślałem, żeby coś takiego dać i zrobić jakieś przejście na turbinę http://allegro.pl/item715998994_kolekto ... 2_16v.html dałoby radę ?
_________________ Fiat Punto II 1.2 16V Dynamic 2002r. + ELPIGAZ
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#281514 Wysłany:
23 Sie 2009, 16:04; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Kolektor to najmniejszy problem  Znajdziesz kogoś kto ogarnie centralkę i wystroi to bez druta to kłaniam się do stóp
BTW. tłoki będziesz robić na zamówienie czy kanapke zrobisz? 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#281518 Wysłany:
23 Sie 2009, 16:41; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#281529 Wysłany:
23 Sie 2009, 17:04; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
STax napisał(a): czyli może sie obyć bez strojenia Podro Stuku puku i upg ni ma. Wątpię czy centralka jest w stanie ogarnąć wałek 260* a co dopiero T bez modyfikacji. Przy doładowaniu 0,25bar (bardzo bardzo soft T) potrzeba 1/4 wiecej paliwa. Będzie ubogo to będzie stuku, EGT 800-900 itp STax napisał(a): i na seryjnych tłokach
W 8V da rade 9,5:1 ale przy sprężaniu 11:1 fajne kuku bedzie 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#281531 Wysłany:
23 Sie 2009, 17:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
ipIV, nie przesadzaj z tym puku, ale bez strojenia się nie obejdzie, STax znowu gada o czymś o czym pojęcia nie ma.
liedar, ten Twój mechanik robił jakieś turbo do wolnossącego silnika?
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#281532 Wysłany:
23 Sie 2009, 17:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
liedar daj sobie spokoj, chcesz miec T z lpg? 
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
misieq79 |
#281533 Wysłany:
23 Sie 2009, 17:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Gród Kraka Rejestracja: 12 Mar 2007, Posty: 513
|
Był na forum jeden kropek z turbo wystrojonym na sekwencyjnym lpg
http://fiatpunto.com.pl/topic12890.html
_________________ Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba
Speed doesn't kill. Stupidity does, though.
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#281546 Wysłany:
23 Sie 2009, 18:22; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
misieq79 napisał(a): Był na forum jeden kropek z turbo wystrojonym na sekwencyjnym lpg To nie tak do końca... to jest drut grabowskiego plus normalne LPG. Auto zasilane i beną i lpg. Normalnie LPG plus 2 wtryski benzynowe w orurowaniu. Druciarnia Pana Grabowskiego. -> http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm Patent dobry i tani ale do 2 auta "eksperymentalnego" - jak wybuchnie to nie będzie katastrofy, że nie ma czym jeździć  Jeśli chodzi o mnie musi być porządnie - niedopuszczalne jest kuku. Normalne wydajniejsze 4 wtryski zamiast seryjnych i wystrojone odpowiednio. dzikidaniel napisał(a): ipIV, nie przesadzaj z tym puku Długo nie polata na seryjnym sprężaniu imho. [ Dodano: 23 Sie 2009 18:22 ]greg505 napisał(a): chcesz miec T z lpg
Można i tak, z tym że jak mówiłem eksperymenty w 2 aucie
W aucie do jazdy na codzień -> zagrożenie wybuchem musi być minimalne 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#281547 Wysłany:
23 Sie 2009, 18:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
ipIV napisał(a): dzikidaniel napisał(a): ipIV, nie przesadzaj z tym puku Długo nie polata na seryjnym sprężaniu imho. 
Zależy jak będzie wystrojone i na jakim doładowaniu. Wiadomo na 8V więcej można dmuchać i głowica mocniejsza...
Ale jak mają być efekty coś z tym zrobić trzeba.
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#281548 Wysłany:
23 Sie 2009, 18:31; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
dzikidaniel: chyba coś mówiłem o odzywkach? Masz coś do mnie to na PW mi napisz albo na gg.
A sam nie masz bladego pojęcia o czym piszesz, turbo to chyba jedynie na zdjeciu widziałeś.
Strojenie jest potrzebne, ale standardowa centralka z niewielkim sprężaniem (0,1-0,2b) spokojnie sobie poradzi. Znajomy ma w seju zrobione 1.2 8v T bez strojenia, na sofcie i już przeszło rok bez problemu jeździ. Tłoki to inna sprawa, faktycznie 16v ma wyższy stopień sprężania (w mk I 16v miał bezpieczniejsze 10,2) ale też tłoki z plasteliny nie są.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#281557 Wysłany:
23 Sie 2009, 19:32; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
STax napisał(a): dzikidaniel: chyba coś mówiłem o odzywkach? STax napisał(a): A sam nie masz bladego pojęcia o czym piszesz, turbo to chyba jedynie na zdjeciu widziałeś.  Tyle w temacie STax, daj spokój. Zobaczę jakiekolwiek przegadywanki tutaj, to osty polecą i nie ważne kto jaką ma rangę. STax napisał(a): Strojenie jest potrzebne, ale standardowa centralka z niewielkim sprężaniem (0,1-0,2b) spokojnie sobie poradzi. Znajomy ma w seju zrobione 1.2 8v T bez strojenia, na sofcie i już przeszło rok bez problemu jeździ. Tłoki to inna sprawa, faktycznie 16v ma wyższy stopień sprężania (w mk I 16v miał bezpieczniejsze 10,2) ale też tłoki z plasteliny nie są.
0,1 0,2b to bezsens, w n/a podobnym kosztem uzyska się tyle samo.
Poza tym ciekawe jakie egt i afr ma kolega 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#281559 Wysłany:
23 Sie 2009, 19:36; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
ipIV napisał(a): 0,1 0,2b to bezsens, w n/a podobnym kosztem uzyska się tyle samo Możliwe, chociaż turbo przynosi lepsze efekty jeśli chodzi o moment obrotowy. ipIV napisał(a): Poza tym ciekawe jakie egt i afr ma kolega Kto to wie?  Ale coś koło 105-110km ma i pod 130nm. [ Dodano: 23 Sie 2009 18:36 ]ipIV napisał(a): Zobaczę jakiekolwiek przegadywanki tutaj, to osty polecą i nie ważne kto jaką ma rangę
Mam nadzieję, że dotrzymasz słowa.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#281561 Wysłany:
23 Sie 2009, 19:37; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
STax napisał(a): Możliwe, chociaż turbo przynosi lepsze efekty jeśli chodzi o moment obrotowy. 10x wole n/a niż taki turbo mega drut. STax napisał(a): Kto to wie? Szczerbol Ale coś koło 105-110km ma i pod 130nm.
Długo polata 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#281564 Wysłany:
23 Sie 2009, 19:39; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
ipIV napisał(a): Długo polata
Na razie rok ostrej jazdy... Zresztą gość często zmienia auta, bo się rozbija co chwilę  więc mu na długowieczności silnika nie zależy.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#281578 Wysłany:
23 Sie 2009, 20:08; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
"Prawidłowe" strojenie =
Wersja optymistyczna:
Pesymistyczna:

_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#281613 Wysłany:
23 Sie 2009, 21:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
ipIV, drugie zdjęcie przedstawia urwany zawór bo zetknięciu z tlokiem a nie wypalny tłok  Nie strasz 
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#281627 Wysłany:
23 Sie 2009, 22:25; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
dzikidaniel napisał(a): ipIV, drugie zdjęcie przedstawia urwany zawór bo zetknięciu z tlokiem a nie wypalny tłok  Nie strasz 
Ale ogólnie wygląda podobnie i podobne koszty 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#281630 Wysłany:
23 Sie 2009, 22:37; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Mniejsze. Głowicy nie trzeba robić 
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
liedar |
#281639 Wysłany:
24 Sie 2009, 13:55; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 02 Lis 2007, Posty: 35
|
Trudno zaryzykuję lgp z turbo . . . Będę musiał wymienić reduktor na większy i być może listwę wtrysku gazu na szybką . . . Koleś u którego serwisuje instalację gazową ma już klientów z lgp + turbo i mówi, że nikt nie narzeka, no chyba, że nie potrafią się z turbiną obchodzić (szybkie gaszenie czy jazda na maxa na zimnym). Najwyżej zobaczę jak silnik się rozpada [ Dodano: 24 Sie 2009 12:55 ]BTW. Coś mnie naszło. Próbował, ktoś z forum wrzucić g40 lub g60 (kompresory) do punto?? Jeśli jest w ogóle tak możliwość
_________________ Fiat Punto II 1.2 16V Dynamic 2002r. + ELPIGAZ
|
|
Góra |
|
 |
xONx |
#281760 Wysłany:
24 Sie 2009, 15:01; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
z tym kompresorem chyba raczej nie
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#281762 Wysłany:
24 Sie 2009, 15:03; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Wszystko się da. Ktoś kiedyś na forum wrzucał fotki punciaka (chyba 1.2 16v ale głowy nie dam) z anglii z turbo i kompresorem. Ale na pewno będzie to trudniejsze i droższe niż zwykłe turbo.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|