|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 09:17
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
krah |
#288165 Wysłany:
14 Wrz 2009, 18:22; Temat postu: do czego ten przewód -?? |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 14 Wrz 2009, Posty: 8
|
Witam serdecznie forumowiczów!
Jeżdżę puntem 1.1 z 95r
Dziś przyglądając się wnętrznością auta, zobaczyłem, że mam gniazdo wtyczki z niewetkniętą wtyczką, czy ktoś z Was jest w stanie stwierdzić, co to może być? Kabel biegnie do kabiny.
Oto widok z lewej:
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4aae6aab8c9f59220.jpg
i z prawej strony:
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4aae6bacc78433706.jpg
Poza tym zauważyłem jeszcze jeden przewód nigdzie nie podłączony, znajduje się on tuż za akumulatorem, pod jego podstawą
widok z góry, zza akumulatora:
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4aae6c1df2b532027.jpg
nieco bliżej
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4aae6c50d96ff9243.jpg
z boku
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4aae6c856b6d551.jpg
Za wszelkie podpowiedzi serdecznie dziękuję!
|
|
Góra |
|
 |
|
|
greg505 |
#288181 Wysłany:
14 Wrz 2009, 19:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
nie wiem od czego te wtyczki, ale wyciek masz niezly
cieknie ci z oringu od cewek, uszczelki pod pokrywa zaworkow
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
krah |
#288200 Wysłany:
14 Wrz 2009, 20:17; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 14 Wrz 2009, Posty: 8
|
 mechanik mówił też, że cieknie z pod głowicy... kosztowny samochodzik się zrobił...
to wszystko wymaga natychmiastowej interwencji, czy można jakoś z tym żyć i jeździć 
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#288208 Wysłany:
14 Wrz 2009, 20:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
jak uszczelka pod glowica to rob od razu
zreszta pozostale wycieki tez
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
unknown |
#288210 Wysłany:
14 Wrz 2009, 20:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 16 Gru 2007, Posty: 183
|
Z uszczelką pod pokrywą zaworów i koło cewek nie musisz sie tak spieszyć ale uszczelke pod głowicą musisz zrobić jak najszybciej
_________________ Fiat Punto I S55 | 1998r | 1.1 | 55 KM | 3D
|
|
Góra |
|
 |
misieq79 |
#288212 Wysłany:
14 Wrz 2009, 20:41; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Gród Kraka Rejestracja: 12 Mar 2007, Posty: 513
|
krah napisał(a): Crying or Very sad mechanik mówił też, że cieknie z pod głowicy...
Przede wszystkim umyj silnik - bez tego można tylko gdybać skąd cieknie. No chyba że masz masło pod korkiem oleju.
(Pojawia się gdy UPG jest tak zrypana że do oleju dostaje się chłodziwo).
_________________ Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba
Speed doesn't kill. Stupidity does, though.
|
|
Góra |
|
 |
set95 |
#288244 Wysłany:
14 Wrz 2009, 21:41; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: łódzkie Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 55
|
dosłownie w tamtym tyg. miałem wymienioną UPG, a olej już cieknie spod pokrywy zaworów. najlepiej chyba całość zaspawać 
_________________ Fiat Punto 1.1 55 KM, 95r, lpg
|
|
Góra |
|
 |
krah |
#288247 Wysłany:
14 Wrz 2009, 21:42; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 14 Wrz 2009, Posty: 8
|
dzięki chłopaki za podpowiedzi  , w takim razie trzeba będzie się wziąć za mycie i zobaczymy co będzie, mechanik też mówił, żeby najpierw umyć, może nawet to nie pod głowicą leci:)
a co do korka wlewu oleju to jest czyściutki -> są przebłyski nadziei 
|
|
Góra |
|
 |
Daniels |
#289221 Wysłany:
17 Wrz 2009, 16:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Włocławek Rejestracja: 24 Maj 2008, Posty: 309
|
krahTen przewod co pytales sie o niego to jest najprawdopodobniej od czujnika biegu wstecznego.
_________________ Śpiesz się powoli.
PUNTO 1.2 75km ELX 5D 1995-1996
|
|
Góra |
|
 |
krah |
#289248 Wysłany:
17 Wrz 2009, 17:05; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 14 Wrz 2009, Posty: 8
|
hmm, światło cofania świeci normalnie, nie wiem, czy to ma jakiś związek, ale jak wrzucam wsteczny to choć mam zawsze sprzęgło przy podłodze to czasami lubi zachrobotać, ale gdzie ten kabel powinien być przypięty-? obejrzałem wszystkie połączenia dokładnie i nigdzie gniazda żadnego nie widziałem, no poza tym, o którym pisałem...
silnik trochę wczoraj umyłem, powiedzcie, jak rozpoznać iż pękła uszczelka pod głowicą i czy uszczelkę z pokrywy zaworów i oringa robi się jak w II bo do ich wymiany znalazłem tutoriala 
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#289255 Wysłany:
17 Wrz 2009, 17:38; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
misieq79 napisał(a): No chyba że masz masło pod korkiem oleju. (Pojawia się gdy UPG jest tak zrypana że do oleju dostaje się chłodziwo). Niekoniecznie. Płyn może się dostawać do oleju a masełka być nie musi. Sprawdzone u siebie  krah napisał(a): nie wiem, czy to ma jakiś związek, ale jak wrzucam wsteczny to choć mam zawsze sprzęgło przy podłodze to czasami lubi zachrobotać 100% normalne  (niestety) krah napisał(a): jak rozpoznać iż pękła uszczelka pod głowicą
Ona raczej nie pęka tylko się wypala. Jeśli znika ci w tajemniczych okolicznościach płyn chłodniczy i nie ma widocznych wycieków to na 99% uszczelka. Chwilowe braki mocy itd to też może być jej objaw, podobnie jak zwiekszone zużycie oleju. [ Dodano: 17 Wrz 2009 16:38 ]Cholera, zaciekawiły mnie te wtyczki... Próbowałem coś znaleźć ale na razie nic. Przejrzałem swoje zdjęcia i tą za przepustnicą mam podpiętą, jutro się przejdę do garażu i sprawdzę gdzie to prowadzi, ale ta na skrzyni biegów... u siebie nic takiego (na zdjęciach) nie widzę 
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
Crazydrake |
#289273 Wysłany:
17 Wrz 2009, 18:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Połomia/Czudec/Rzeszów Rejestracja: 27 Cze 2009, Posty: 523 Pomógł: 12
|
Hmm.. mi to przypomina końcówki podłączenia sondy lambda. Mogę się mylić ale jak zaglądałem kiedyś u siebie pod taką czarna obudowę na górze przy przedziale silnika to była tam właśnie taka hermetyczna kostka. Sprawdź czy masz podpięty gdziekolwiek kable biegnący od sondy.
_________________ Jest Nowy kijek Było Mój "landrynkowy":E kropas
|
|
Góra |
|
 |
krah |
#289314 Wysłany:
17 Wrz 2009, 19:40; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 14 Wrz 2009, Posty: 8
|
sonda podpięta, także to nie ona...
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|