|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 23:42
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 20 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Szpec |
#287715 Wysłany:
12 Wrz 2009, 23:48; Temat postu: PROBLEM Z SZARPANIEM |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 31
|
WItam.
Mam problem z moim punto hgt  przy rozgrzanym silniku strasznie nim szarpie. Swiece ok cewki ok a auto chodzi dziwnie i czym bardziej rozgrzany tym bardziej szarpie. Rano jak jest zimny i ma obroty 1000 badz wiecej to jest wmiare ok apozniej czym bardziej rozgrzany tym gorzej. Po rozgrzaniu obroty 850 i wtedy bardzo szarpie obrotomierz w miejsu stoi a silnik szarpie i jest to bardzo odczuwalne we wnetrzu. POMOCY pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
|
|
domin45670 |
#287729 Wysłany:
13 Wrz 2009, 00:22; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Hmmm... przepustnica, sonda? Byłeś sprawdzić, czy jakieś błędy się w kompie nie zapisały?
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
olek |
#287753 Wysłany:
13 Wrz 2009, 09:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 01 Lip 2008, Posty: 477
|
Pompa paliwa???
Jak jest zimny to jest włączone ssanie i wtedy jest ok ( dostaje bogatszą mieszankę ). Później po rozgrzaniu ssanie się wyłącza i zaczyna się owe szarpanie... To są moje przypuszczenia
_________________ When I grow up I'll be Ferrari...
http://fiatpunto.com.pl/topic13523.html
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#287756 Wysłany:
13 Wrz 2009, 09:54; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Szpec napisał(a): Rano jak jest zimny i ma obroty 1000 badz wiecej to jest wmiare ok apozniej czym bardziej rozgrzany tym gorzej Na zimnym silnik działa bez sondy, po rozgrzaniu zaczyna ona działać, więc może to właśnie z sondą lambda jest coś nie tak? olek napisał(a): Pompa paliwa???
Jak jest zimny to jest włączone ssanie i wtedy jest ok ( dostaje bogatszą mieszankę
Gdyby to była pompa, to raczej by problemy były także na ssaniu (w czasie jazdy nie dostarcza dostatecznej ilości paliwa a na ssaniu większą dawkę tak?) Tak mi się wydaje przynajmniej 
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
Szpec |
#287761 Wysłany:
14 Wrz 2009, 23:29; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 31
|
Pompa paliwa odpada. Mam gaz i na gazie to samo... kilka miesiecy temu byl na komputerze i nic nie wykazalo. a wtedy juz troszke szarpalo a ostatnio to bardzoo. Jak myslicie moga to byc np wyrobione walki rozrzadu tak jak ktos mi powiedzial ?? [ Dodano: 14 Wrz 2009 23:29 ]Bylem dzis na komputerze. Od strony elektronicznej wszystko w najlepszym porzadku zero bledow itp. Ma ktos jakis pomysl w czym jest problem  ??
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#288306 Wysłany:
15 Wrz 2009, 00:48; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
zmierzyli ci sonde na oscyloskopie albo chociaz zwyklym multimetrem?
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
Szpec |
#288331 Wysłany:
15 Wrz 2009, 08:46; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 31
|
NIee takiego czegos to nie robili. Ale dziala bo na komputerze pokazuje. Gosciu powiedzial ze od strony elektronicznej wszystko jest okey. Wiec nie wiem co mu dolega 
|
|
Góra |
|
 |
sunger40 |
#288503 Wysłany:
15 Wrz 2009, 18:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Kamil
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 08 Sty 2009, Posty: 164
|
W moim HGT pomoglo przeczyszczenie przepustnicy i silnika krokowego...
|
|
Góra |
|
 |
Szpec |
#288625 Wysłany:
15 Wrz 2009, 22:48; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 31
|
Kiedys czyszczenie przepustnicy pomoglo ale to na szalejace obroty. Tydzien temu czyscilem przepustnice i nie dalo to efektu. Zreszta obrotomierz stoi idealnie nie szaleje wogole a autko szarpie 
|
|
Góra |
|
 |
sunger40 |
#289249 Wysłany:
17 Wrz 2009, 17:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Kamil
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 08 Sty 2009, Posty: 164
|
na biegu jałowym Ci szarpie ? u mnie był wymieniany jeszcze czujnik biegu jałowego, naprawiane cos z niskimi obrotami... ale nie pamietam co... i od tego czasu nie szarpie...
|
|
Góra |
|
 |
Szpec |
#289390 Wysłany:
17 Wrz 2009, 21:56; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 31
|
Tak na biegu jałowym szarpie i jak jest zimny to nie. A jak sie rozgrzeje to szarpie. A pokazywalo Ci to na komputerze? Bo bylem ostatnio i nic zero bledow. Jestes w stanie dowiedziec sie co bylo nie tak u Ciebie ?
POZDRAWIAM
|
|
Góra |
|
 |
Pawel1304 |
#290098 Wysłany:
20 Wrz 2009, 08:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Grudziądz Rejestracja: 31 Paź 2008, Posty: 189
|
U mnie na takie objawy pomogła regulacja luzów zaworowych. Objawy identyczne, na zimnym ok, a po rozgrzaniu na biegu jałowym telepało silnikiem a w czasie jazdy szarpał, szczególnie przy przyspieszaniu i puszczaniu pedału gazu. Nie wiem czy w pII też jest regulacja luzu płytkami ale jeśli tak to obstawiam właśnie to.
_________________ Był Fiat punto 1,2 75 KM ELX
Obecnie Opel Astra II 2.0 DTI 101KM
|
|
Góra |
|
 |
krzy-ys |
#290100 Wysłany:
20 Wrz 2009, 08:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski Rejestracja: 19 Wrz 2009, Posty: 362
|
A może nie pali na wszystkie świece? Albo w jakimś przewodzie jest lewe powietrze? (ale to chyba raczej obroty by skakały, aniżeli szarpało)
_________________ "Co masz zrobić jutro, zrób pojutrze! Będziesz miał dwa dni wolnego."
|
|
Góra |
|
 |
Szpec |
#290154 Wysłany:
20 Wrz 2009, 10:39; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 31
|
Przewody swiece OK cewki tak samo. Problem w tym ze w tym tyg zmienilem olej na polsyntetyk (jakis czas jezdzil na mineralnym;/) po zmianie oleju szarpanie stalo sie jeszcze mocniejsze i zauwazylem ze szarpie nim juz zanim sie rozgrzeje [ Dodano: 20 Wrz 2009 10:39 ]A czy w punto II HGT zawory nie sa czasem samoregulujace ??  wie ktos mzoe jak to wyglada?
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#290159 Wysłany:
20 Wrz 2009, 10:50; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
nie zmienia sie mineralnego na polsyntetyk, moze to bardzo zaszkodzic.
dlaczego jezdziles na mineralnym?
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
Szpec |
#290165 Wysłany:
20 Wrz 2009, 10:54; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 31
|
Kiedy mu mocniej cisne to kopci bardzo i bierze olej. Dlatego mial mineralny ale podobno nie powinien jezdzic na mineralnym dlatego zmienilem spowrotem.
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#290166 Wysłany:
20 Wrz 2009, 10:55; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
greg505 ma racje. Długo na mineralnym jeździłeś?
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
Szpec |
#290170 Wysłany:
20 Wrz 2009, 10:57; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 31
|
Jakos w zimie zmienialem. Czyli jakies pol roku. Ale pomijajac zmiane oleju, macie jakies pomysly dlaczego nim tak szarpie? Dodam wlasnie jeszcze to ze jak sie mu mocniej depta to kopci i to ze bierze olej. Czy to moga byc te luzy zaworow? Ale czy ktos wie czy sa samoregulujace ??
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#290175 Wysłany:
20 Wrz 2009, 11:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
to ze ci kopci i bierze olej najprawdopodobniej jest zwiazane z tym ze zmieniles olej z mineralu na semi syntetic.
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
Szpec |
#290178 Wysłany:
20 Wrz 2009, 11:10; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 31
|
Nie niee on juz kopcil jak byl na polsyntetyku przed mineralnym. Dlatego zmienilem na mineralny bo kopcil i bral dosc duzo a mineralny tanszy :] Zmienilem na mineralny i tez kopcil i bral. Teraz ma spowrotem polsyntetyk i tak samo kopci i bierze 
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 20 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|