|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 17:35
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
domin45670 |
#301393 Wysłany:
25 Paź 2009, 15:11; Temat postu: Ma ktoś może nitownice do nitonakrętek? |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Poszukuję kogoś, kto ma nitownice z możliwością zaciskania nitonakrętek. Od razu mówię, że nie chcę pożyczyć  tylko przy okazji ewentualnie podjechać i zacisnąć 2 nitonakrętki  . Oczywiście chodzi tutaj o osoby z woj. śląskiego
[ Dodano: 25 Paź 2009 14:11 ]
Widzę, że chyba lipa. Jakbyście chociaż mogli spytać znajomych (np. osoby, które wpadną 5 grudnia na spota mikołajkowego na Śląsk) to byłbym naprawdę wdzięczny. Po prostu te dwie "pierdółki" są do zaciśnięcia w bagażniku.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
Ostatnio edytowany przez domin45670, 02 Paź 2010, 18:20, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
|
|
oko21 |
#301949 Wysłany:
25 Paź 2009, 16:22; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 5496 Pomógł: 26
|
domin45670 a czemu nie chcesz normalnie znitować?
|
|
Góra |
|
 |
80quattro |
#301962 Wysłany:
25 Paź 2009, 17:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Błażej
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Ustroń Rejestracja: 15 Lis 2008, Posty: 188 Pomógł: 1
|
Nitonakrętki można zacisnąć przy pomocy twardej śruby z nakrętką i podkładką .
Na śrubę nakręcasz nakrętę i nakładasz podkładkę . Wkładasz nitonakrętkę w otwór (otwór musi być ciasny żeby nitonakrętka się nie obracała) wkręcasz do niej tak przygotowaną śrubę (tak głęboko żeby cały gwint nitonakrętki złapał) .
Potem jednym kluczem trzymasz śrubę żeby się nie obracała a drugim kręcisz nakrętką tak żeby zgnieść nitonakrętkę .
Ja tak zawsze robię i działa bez problemu . Tylko śruba i nakrętka musi być twarda .
_________________ Fiat Punto GT Fiat Punto II 1.2 Fiat Grande Punto Sport T-jet. Audi A4 Quattro 1.8 T
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#301970 Wysłany:
25 Paź 2009, 17:39; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
No dobra Panowie... widzę, że muszę powiedzieć nieco więcej
Seryjny sub w PII jest łapany tuż przy mocowaniu bębenka nawijającego tylny pas. Fabryka przeznaczyła pod niego (pod sub) 2 otwory. Egzemplarze bez sub'a mają otwór i... nic więcej. Z kolei te, które są z sub'em w otworach mają nitonakrętki (których stałem się szczęśliwym posiadaczem  ). Po prostu chcę montować jak fabryka. Patent ze śrubą i nakrętką raczej odpada bo nie będzie dojścia do nakrętki (zamknięty profil) 
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
oko21 |
#301979 Wysłany:
25 Paź 2009, 18:14; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 5496 Pomógł: 26
|
domin45670 napisał(a): Fabryka przeznaczyła pod niego (pod sub) 2 otwory.
Sub jest montowany na 3 śruby. Dwie na górze, te o których mówisz, i jedną jest przykręcony do podłogi bagażnika.
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#301981 Wysłany:
25 Paź 2009, 18:20; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
oko21 napisał(a): domin45670 napisał(a): Fabryka przeznaczyła pod niego (pod sub) 2 otwory. Sub jest montowany na 3 śruby. Dwie na górze, te o których mówisz, i jedną jest przykręcony do podłogi bagażnika.
Aaa, tak... Racja
W każdym bądź razie 2, w których trzeba ścisnąć te nieszczęsne n.nakrętki 
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
80quattro |
#302009 Wysłany:
25 Paź 2009, 21:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Błażej
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Ustroń Rejestracja: 15 Lis 2008, Posty: 188 Pomógł: 1
|
Nie potrzebujesz dojścia od tyłu nitonakrętki . Wszystko wykonujesz z przodu , tak jak nitownicą . Inaczej nie miało by to sensu .
Śrubę wkrecasz z przodu nitonakrętki .
_________________ Fiat Punto GT Fiat Punto II 1.2 Fiat Grande Punto Sport T-jet. Audi A4 Quattro 1.8 T
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#400945 Wysłany:
02 Paź 2010, 18:16; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Już po fakcie, ale znalazłem fajny schemat zaciskania. W zasadzie nie potrzeba do tego żadnej nitownicy jeśli mamy do czynienia z sześciokątnymi otworami (i takimi samymi nitonakrętkami).
Prawdopodobnie wystarczy umieścić nitonakrętkę w otworze i użyć jakiejś mocnej śruby.
P.S. Znając zasadę zaciskania teraz rozumiem co 80quattro miał na myśli.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|