|
Obecny czas: 25 Kwi 2025, 06:01
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
syncmaster87 |
#317510 Wysłany:
15 Gru 2009, 19:05; Temat postu: Korek spustowy Oleju- Jaki gwint? |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Polanka Wielka Rejestracja: 13 Lut 2008, Posty: 68
|
Witam. Mam problem z korkiem spustowym od oleju w Punto 1.9JTD. Jest problem go odkręcić bo w warsztacie objechali kluczem gwint na korku. Juz pod czas poprzedniej wymiany był z nim problem i musiałem kupować nowy a ze tylko w serwisie to płaciłem za niego ponad 40zł Teraz juz nie chce drugi raz tego robi wiec myślę sobie sam taki dorobić ale potrzebuje skok gwintu średnice i długość. Wie ktoś coś możne na ten temat?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
No Name |
#317574 Wysłany:
15 Gru 2009, 22:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Robert
Samochód: Alfa Romeo Giulietta
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna-Strumień Rejestracja: 29 Mar 2007, Posty: 499
|
nic nie kupuj tylko stuninguj stary korek tzn.dospawaj większą nakrętkę do korka i już (ja tak mam w swoim bo torx był objechany i nie było wyjścia)
_________________ Było>>>1.9 JTD<<< Było>>>GP 1.4 <<< Była>>>CROMA 1.9 mJTD 150 KM 2008<<< Jest Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
|
|
Góra |
|
 |
lk73 |
#317663 Wysłany:
16 Gru 2009, 09:26; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Konin Rejestracja: 13 Maj 2008, Posty: 47
|
No Name napisał(a): nic nie kupuj tylko stuninguj stary korek tzn.dospawaj większą nakrętkę do korka i już (ja tak mam w swoim bo torx był objechany i nie było wyjścia)
dokładnie mam tak samo zrobione, przyspawana większa nakrętka, chyba na klucz 19. Jak zobaczyłem, że ten korek w ASO kosztuje ponad 40 zl to dałem sobie spokój z kupowaniem. Z tego co wiem można kupić zamienniki (duuuużo taniej), tylko najlepiej kupować taki zamiennić mająć przy sobie oryginał.
_________________ 1.9 JTD z 2001r - 232 kkm
|
|
Góra |
|
 |
syncmaster87 |
#317676 Wysłany:
16 Gru 2009, 12:00; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Polanka Wielka Rejestracja: 13 Lut 2008, Posty: 68
|
No właśnie o to chodzi:) tylko ze jest problem go odkręci i boje się ze jak go odkręca w warsztacie to i tak nic do niego nie będzie. i dlatego chciałem dospawać ta nakrętkę w nowym korku albo dorobić sobie nowy w pracy:)
|
|
Góra |
|
 |
No Name |
#317711 Wysłany:
16 Gru 2009, 15:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Robert
Samochód: Alfa Romeo Giulietta
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna-Strumień Rejestracja: 29 Mar 2007, Posty: 499
|
Jak porządnie ją przyspawasz do tego który masz w aucie to powinno puścić bo się cała nakrętka razem z korkiem nagrzeje
_________________ Było>>>1.9 JTD<<< Było>>>GP 1.4 <<< Była>>>CROMA 1.9 mJTD 150 KM 2008<<< Jest Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
|
|
Góra |
|
 |
syncmaster87 |
#317970 Wysłany:
17 Gru 2009, 14:33; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Polanka Wielka Rejestracja: 13 Lut 2008, Posty: 68
|
Wszystko ok:) odkręcone przy pomocy majzla i młotka:) i przyspawane nowa nakrętka, Dziekii wszystkim za info.
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#317976 Wysłany:
17 Gru 2009, 14:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
Wydaje mi się, że jest tam gwint M20*1.5, może jakaś śrubę zwykłą. O ile pamiętam, to wkręciłem tą śrubę w filtr... oleju. Jak jadę wymieniać olej to biorę ze sobą imbus 6 na 1/2". Ludzie wsadzają tam gwiazdkę a to wystarczy, żeby objechać w środku śrubę.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#318004 Wysłany:
17 Gru 2009, 17:42; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
Korka sie mocno nie przykręca  do oporu plus troszeczkę, a nie na chama  Później nie ma takich kfiatków. Zalecany moment wg książki to 22Nm bodajże a to jest malutko [ Dodano: 17 Gru 2009 16:42 ]Jak Thomasowi-leonowi zmieniałem olej to przy odkręcaniu dynamometryk kliknął ustawiony na ponad 200Nm 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|