|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 10:28
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
fioriski |
#320567 Wysłany:
26 Gru 2009, 14:09; Temat postu: Problem z uruchamianiem silnika |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Chełm Rejestracja: 14 Lis 2009, Posty: 2
|
PUNTO I 75 SX pełny wtrysk , na gazie .Wcześniej pojawiały się problemy odpaleniem . Po jeździe na benzynie z oczyszczaczami wtrysków , bóle ustąpiły. Kilka dni temu / w czasie tych dużych mrozów / wstawiłem samochód do garażu .Dzisiaj analizując przypominam sobie zapach w samochodzie , niespalonej benzyny , czadu , duszący zapach .Dalej , następnego dnia odpalił na chwilę na dwóch cylindrach /tak mi się wydaje / po czym zgasł i pojawił sie syk przemieszczający sie do wylotu rury wydechowej , syk którego nigdy nie miałem . Po kilku próbach poddałem sie , akumulator osłabł .Temperatura na zewnątrz wynosiła ~ -18 st.C , w garażu było -15 . Postanowiłem poczekać do zapowiadanej odwilży i spróbować / uznając ,że jest to wynikiem zamarzania wody w paliwie . Nie czekając wlałem do zbiornika flaszkę denaturatu . Od kilku dni mamy odwilż , a problem pozostał . Proszę o pomoc w zrozumieniu awarii.
Syk z rury wydechowej wprawił mnie w takie zaniepokojenie że szybko zakręciłem zawór na butli gazowej .
fioriski
|
|
Góra |
|
 |
|
|
dzikidaniel |
#320574 Wysłany:
26 Gru 2009, 14:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Może dojdziesz do wniosku że masz zatkany wydech.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
Łodziak |
#320575 Wysłany:
26 Gru 2009, 14:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Inny
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 08 Mar 2008, Posty: 1501 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#320610 Wysłany:
26 Gru 2009, 18:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
karolbednarski |
#320612 Wysłany:
26 Gru 2009, 18:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Lodz Rejestracja: 29 Paź 2008, Posty: 489
|
|
Góra |
|
 |
fioriski |
#320619 Wysłany:
26 Gru 2009, 20:13; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Chełm Rejestracja: 14 Lis 2009, Posty: 2
|
Wracam właśnie z garażu ,dzisiaj temperatura powietrza wzrosła w moim garażu do + 5 st C, samochód odpalił ,powoli wszedł na wszystkie cylindry /wtryski / , chociaż lampka wtrysku paliła się jeszcze przez 10 minut .Z rury wydechowej wydobywał się charakterystyczny zapach dykty .
Z rury wydechowej lała się woda / skroplona / z oparami benzyny i denaturatu . Doprowadziłem do rozgrzania silnika ,aż do momentu włączenia się wentylatora . Jestem już uspokojony , wynika z tego wszystkiego ,że padłem ofiarą kraszenia benzyny woda . Mam świadomość tego ,że po 100 tysiącach km na gazie , wtryski mogą być już niedrożne . Myślę o tym , aby zdemontować całą listwę i wysłać do czyszczenia , do Krakowa , do firmy Gładysek .Może macie Koledzy jakieś doświadczenia z czyszczenie wtrysków ultradźwiękami . Nie mam pojęcia jaki to jest efektywny zabieg . Jak sprawdzić , które wtryski szwankują ?
[ Dodano: 26 Gru 2009 19:13 ] jeśli macie jakieś doświadczenia , proszę o rade
|
|
Góra |
|
 |
Larson |
#321099 Wysłany:
28 Gru 2009, 14:25; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Mar 2009, Posty: 17
|
A nie miales przypadkiem zatkanej rury wydechowej lodem przez te mrozy? Byl gdzies tutaj taki temat...
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|