|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 21:07
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Adas |
#317779 Wysłany:
16 Gru 2009, 21:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
 |
|
|
remind |
#317806 Wysłany:
16 Gru 2009, 22:06; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
Adas No ja teraz na III piętrze mam -18, to nawet nie chce wiedzieć ile jest przy gruncie. A zapowiadają, że w sobotę niedziele jeszcze zimniej... Jutro się okaże czy odpali. Zresztą to diesel , dobry akumulator i nie ma bata żeby nie odpalił.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
pieta |
#317866 Wysłany:
17 Gru 2009, 00:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
remind napisał(a): Adas No ja teraz na III piętrze mam -18, to nawet nie chce wiedzieć ile jest przy gruncie. A zapowiadają, że w sobotę niedziele jeszcze zimniej... Jutro się okaże czy odpali. Zresztą to diesel , dobry akumulator i nie ma bata żeby nie odpalił.
ja chwilowo jestem na wyjezdzie, puntolot wraz ze mna, podbijamy malopolske, co prawda przez 2 dni mial odpoczynek ale dzisiaj z 80 kilosow trzasnalem. Rano bylo dosyc slisko, krop co prawda lekko zawahal sie przy odpaleniu ale jednak dal sie przekonac do dalszej pracy
w bialym zawsze zimno ale tutaj tez powoli sie obniza temperatura wiec bedzie ciekawie.
Ja w tamtym roku w drugniu wymienilem akumulator, zapomnialem wylaczyc lampki w kabinie, przez cale swieta zdolal sie na amen rozladowac a ze mial prawie 3 lata to zmienilem centre na bosha. Co prawda jeden i drugi dziadowski ale bosh jeszcze daje rade 
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy  topic18886.html
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#317899 Wysłany:
17 Gru 2009, 08:58; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
No mój dzisiaj odpalił jeszcze od strzału przy -14 na 3 piętrze. Zdziwiła mnie też od razu równa praca. Ale świece grzałem 5x. Chociaż sąsiadów skoda i honda jazz odmówiły. Co dziwne. Najważniejsze to przygotować diesla do zimy - obowiązkowo szczotka zmiotka, skrobaczka, ściereczka lub gąbka z irchy.
[ Dodano: 17 Gru 2009 07:58 ]
pieta to generalnie dobrze że rozładował się przez lampkę 10W, można go było odratować przez ładowanie małym prądem. Sąsiadowi się też tak rozładował to przez żarówkę szeregowo i jeździ do tej pory.
Jeśli chcesz, żeby w przyszłości akumulator się nie rozładował do końca od lampki to można szeregowo wlutować diodę zabezp. 1,5KE11A, odetnie przy niskim napięciu, również przy rozruchu - na prawdę ciekawy efekt, bo jak kręcisz rozrusznikiem to podsufitka gaśnie w ogóle, zamiast przygasać.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
pieta |
#319135 Wysłany:
21 Gru 2009, 15:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
remind
ciekaw pomysl z ta dioda, ale jakos nie mam zamilowania do elektryki, zreszta nowy akumulator czy tez prawie roczny dal rade podczas pobytu w malopolsce.
W srode troche sie pozastanawial czy ma dzialac czy nie, ale za trzecim razem poszedl. W sobote jak ruszalem to za drugim razem zaskoczyl.
jak by nie patrzec w 9 dni 1300 kilosow przejechalem wiec troche duzo jak dla mnie (poprzedni rekord 800 w 7 dni w czego polowa to po miescie
poza tym wzialem civika z wielkim tlumikiem na obwodnicy kielc przy 120 km jadac lewym pasem czyli brudniejszym od sniegu, na prawym asfalt byl widoczny w postaci dwoch paskow. Mina hondziarza bezcenna 
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy  topic18886.html
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#319923 Wysłany:
23 Gru 2009, 21:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
świece mi zdychaja.... dzis rano grzał sie dłuzej niz zwykle a po odpaleniu zaczeła mrugac "sręzynka" (było 29 mignięc co sekundę). mam nadzieje ze to swiece a nie cos innego.
ngk 18Euro Bosch 16,5Euro kupie 4 Boscha bo tansze,
radio nadal nie działa  a bezpiecznik f49 (o ile dobrze pamietam) cały i zdrowy wiec zdechło same radio. w sumie byla to 1 razówka za 249zł kenłuda.
pozdroo
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#319960 Wysłany:
23 Gru 2009, 22:58; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
 |
pieta |
#320613 Wysłany:
26 Gru 2009, 18:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
sluchajta, wycieraczki mi sie zrabaly, wlaczaja sie samoczynnie i nie idzie ich wylaczyc, najwieksza szybkosc. dobrze ze teraz troche pada wiec jakos idzie jezdzic.
Sadze ze ma to zwiazek z tym ze troche mi poodklejaly sie uszczelki przy przedniej szybie zarowno w lewym jak i prawym dolnym rogu. A ze teraz wilgotno to dochodzi do jakiegos zwarcia. Wczoraj bylo troche bardziej sucho i problem nie wystepowal.
Jak to chwiliowo rozwiazac. W poniedzialek wracam do wawy a droga powrotna przy wlaczonych wycieraczkach zalatwi mi szybe na maxa jak bedzie sucho
A nie chcialbym zaczynac poniedzialku od wizyty w konrysie albo w polmozbycie o 7.00.
Jakies pomyslu jak to usunac przynajmniej na czas dojazdu do warszawy (sluszalem juz opinie zeby zdemontowac wycieraczki albo odlaczyc bezpiecznik odpowiedzialny na nie 
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy  topic18886.html
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#321648 Wysłany:
29 Gru 2009, 19:50; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
pieta ciesz sie ze chodza bo gorzej by było jakby zdechły
a ja nabyłem dzis swieczki boscha 0 250 201 053 w cenie 15 E sztuka. w czwatek wymiana.
(mam nadzieje ze ta sprezynka to własnie uwalone swiece, a nie np pompa........  )
pozdrawiam
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
pieta |
#321912 Wysłany:
02 Sty 2010, 16:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
639
w sumie tak, nie chce powtarzac wpisu o wycieraczkach ale ogolnie sie przydaly bo w drodze powrotnej. Od zambrowa zaczelo padac a w ostrowii to juz byl fest snieg ze tak powiem. Za to lesie miedzy markami a zabkami to malo co dzwona nie zaliczylem. Skonczylo by sie pewnie dachowaniem....
Wczoraj musialem pojechac do falenicy a pozniej do mechaniora a ze bylo sucho wiec widok innych kierowcow patrzacych na Ciebie jak na kretyna ... bezcenne
Krop obecnie u mechaniora. Cos on nie dzwoni wiec mam nadzieje ze to nic powaznego. Wstepna diagnoza to albo silniczek wicieraczek ma zwarcie albo lopatka zmieniajaca biegi wycieraczek ma zwarcie.
w drugim przypadku problem polega na tym ze jest to element zintegrowany z dzwignia kierunkowskazu, swiatel i wycieraczek.
Chyba nie ma sensownych zamiennikow a nowka magnetti marelli 592 pln w inter carsie (juz nie wnikalem czy brutto czy netto [ Dodano: 02 Sty 2010 15:52 ]echh
sylwester byl sredni. niestety mechanizm poszedl do wymiany a wiec w sumie 950 zl nieplanowanych wydatkow, przy okazji zrobilem zalegla poduszke skrzyni biegow....
rok 2010 rokiem oszczedzania
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy  topic18886.html
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#322594 Wysłany:
02 Sty 2010, 17:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
pieta Ile twój punto-lot w benzynie ma najeżdżane? Masz samochód na firmę, że tak dużo kasy pakujesz?  1000zł na naprawy samochodu to raczej oznaka skarbonki i trzeba gonić w ludzi. Ja w swoim oszczędzam ile się tylko da. Paliwo teraz po 3.85, nie pomaga nawet spalanie 4.3-4.5 ( podejrzewam, że to przez nowy, ustawiony rozrząd)
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
mentor_13 |
#322739 Wysłany:
02 Sty 2010, 22:16; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 08 Paź 2008, Posty: 67
|
remaind
możesz przybliżyć trochę sprzęt do diagnostyki ODB2 który posiadasz.
czy to te wynalazki na allegro po usb po 100zł ?
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#322741 Wysłany:
02 Sty 2010, 22:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
mentor_13 mam do obd2 na com, można skasować błędy na pompie lucas , można też odczytać, pokasować błędy w benzynowych i podejrzeć różne parametry. U mnie "fachowcy" w mieście biorą najmniej 50-100zł więc się opłaca mieć swój sprzęt.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
mentor_13 |
#322743 Wysłany:
02 Sty 2010, 22:32; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 08 Paź 2008, Posty: 67
|
żuć okiem na poniższy
http://www.allegro.pl/item861726523_naj ... cedes.html
masz coś takiego?
czy na twoim sprzęcie można dokonywać diagnostyki na jadącym aucie?
czytałem że te na tych USB nic nie można zdiagnozować
co najwyżej obroty pooglądać
a z jakiego oprogramowania korzystasz?
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#322872 Wysłany:
03 Sty 2010, 10:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
Ja mam w dieslu na lucasie i u mnie euroscan na nic się nie zda. Zresztą na pewno nie będzie lepszy od x431 czy KTS ponieważ tam z obsługi mojego silnika to dosłownie tylko podgląd. Do mojego taki int. jest niezbędny ponieważ błędy nie są kasowane po odłączeniu akumulatora.
A na z tym odb2 na com to można już co nieco, obsługuje nawet nowe multijet 1.3. Da się odczytać błędy i skasować. Podejrzeć pewne parametry. Z lepszych programów to np. scanmaster elm najnowszy.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
mentor_13 |
#323166 Wysłany:
03 Sty 2010, 23:15; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 08 Paź 2008, Posty: 67
|
@remind
mam dokładnie taki sam silnik jak ty
daj jakiś link, albo zdjęcie twojego kompletu do diagnostyki
z góry dzięki
|
|
Góra |
|
 |
pieta |
#323223 Wysłany:
04 Sty 2010, 10:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
remind,
nie sprzedam go bo jest na kredyt, ostatnia rata splacona bedzie 1 stycznia 2012 r. Zeby go sprzedac musial byc wszytsko splacic a az tyle wolnych srodkow nie mam.
Zreszta nawet jak bym go splacil to co sobie kupie ?
Pewnie drugie punto  Byle mial silnik mocniejszy i klime.
Tak naprawde chcialbym stilo albo jakas nowsza alfe ale to nie ten segment cenowy.
Na nowego mnie nie stac, zreszta obawiam sie ze nawet na uzywke za 25 tysi tez bym nie mial zdolnosci kredytowej
Czyli bede nim jezdzil to zajezdzenia czyli do 2012 albo i dluzej.
Aktualny przebieg to 117 tys, drugi user, kupiony w polskim salonie, u mnie od stycznia 2007 od 83 tys.
Bez wycieraczek raczej nie da sie jezdzic, szczegolnie zima. W grudniu cos duzo z niego zainwestowalem i ale jakos stracilem serce do modernizacji po tych wydatkach
Z wiekszych rzeczy ktore moga mnie spotkac to jeszcze:
wymiana sprzegla (troche twarde ale biegi ciagle wchodza)
wymiana amortyzatorow tylnych (ok 30 %-40 % sprawnosci)
wymiana tlumika koncowego (przerdzewialy ale jeszcze bez perforacji)
no i moze hamulce na wiosne bo ostatnio zmienialem przy 96 tys wiec moga sie juz zuzyc. No i olej na wiosne wraz z przekladka opon ale to standard.
Rozrzad to przy 150 tys bedzie robiony wiec troche czasu jeszcze jest.
Poza tym mam sentyment bo to moj pierwszy samochod 
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy  topic18886.html
|
|
Góra |
|
 |
mentor_13 |
#323335 Wysłany:
04 Sty 2010, 17:46; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 08 Paź 2008, Posty: 67
|
pytanie chyba do kolegi @remind
wiesz jakie czujniki występują na układzie paliwowym w 1.9D
mam następujący problem jak autko postoi całą noc wszystko ładnie śmiga
niestety jak trochę pojeżdżę na biegu jałowym bez gazu auto zaczyna nierówno pracować włącza się czerwona kontrolka pompy i auto gaśnie
po zapaleniu bez dodania gazu auto gaśnie od razu.
myslałem że to kwestia paliwa, wyjeździłem paliwo do rezerwy i na nowym zbiorniku to samo
na czwartek umówiony jestem z elektro-mechanikiem, który przez tel. mówił, że w naszym silniku na ukł. paliwowym są 3 czujniki i na 100% padł któryś z nich
nie wiem czy mnie nie kantuje bo stwierdził że czujniki ma na podmiankę do sprawdzenie, a cena w zależności od czujnika od 250 do 650 zl.
niestety nie mam dostępu do EPERA jak ktoś może to proszę o sprawdzenie
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#323430 Wysłany:
04 Sty 2010, 22:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
mentor_13
Ale obroty ci na chwilę np. rosną? - -później silnik gaśnie. Czy po prostu na biegu jałowym 800-900 obrotów i nagle gaśnie? Cała pompa jest opisana w delphi evolution, niestety nie posiadam własnej kopii. A z czujników to można wykluczyć generalnie zawór stopu i przestawiacza kąta wtrysku - bez nich to raczej nie odpalisz samochodu. chociaż przy prze stawiaczu będą obroty nierówne na mrozie oraz np. twarda praca. Chociaż te punto to ma dziwny silnik bo - samochód odpala przy -25 pomimo 4 lejących wtryskiwaczy. Ciężko powiedzieć co tam mogło paść. Generalnie jak pompa to są błędy do odczytania. Gaśnięcie po rozgrzaniu to może być czujnik położenia wału on niedrogi, nowy 70zł. Ale to można gdybać co padło bez komputera ( polecam kts-540,560...).
Filtr paliwa sprawdzałeś? cały zalany olejem?
A ja mam odb2 na rs-232 - demo board ELM327 coś tam, nie jest złe programy działają można odczytać, podobno można tam coś poprzerabiać ale na razie się nie bawiłem za dużo tyle co punto moje, znajomych punto  citroen xara w dieslu, panda i parę innych gratów. Tego nie ma na allegro. Ale myślę że do kasowania błędów wystarczy euroscan na USB...
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
mentor_13 |
#323439 Wysłany:
04 Sty 2010, 22:37; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 08 Paź 2008, Posty: 67
|
niestety nie mam obrotomierza
przez zgaśnięciem obroty wyraźnie falują
orientacyjnie 800 - 1500
ściągam EPERA
jutro bedę wiedział jakie czujniki i za ile się tam kryją
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#323447 Wysłany:
04 Sty 2010, 22:50; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
mentor_13 metoda jest taka - najpierw diagnoza dopiero wtedy naprawiasz  pod kompa podłącz będziesz wiedział, ale pamiętaj że błąd wirnika itp. nie koniecznie oznacza uwaloną pompę a np. zapowietrzenie...
i jeszcze jakbyś nie dał rade odpalić tego silnika to trzeba zerknąć na czujnik uderzeniowy w kabinie i na przekaźniki , kable:) bo znam takich fachowców co mówią że pompa do wymiany...
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
mentor_13 |
#323453 Wysłany:
04 Sty 2010, 22:55; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 08 Paź 2008, Posty: 67
|
jakie złącze jest u nas
3 pinowe
czy 16 pinowe obd2?
sprzedają tanie euroscany ELM327 na usb z możliwością zwrotu w ciągu 10 dni
chyba się skuszę
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#323476 Wysłany:
04 Sty 2010, 23:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
 |
mentor_13 |
#324753 Wysłany:
09 Sty 2010, 14:55; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 08 Paź 2008, Posty: 67
|
mam interfejs diagnostyczny ELM na usb
niestety nie udało mi się ucelować z połączeniem na zapaloną lampkę pompy
testowałem kilka programów i tylko na jednym udało mi się ściągnąć zawartość zamrożonych ramek - zdjęcie
niestety nie wiem czy coś z tego wynika, może ktoś potrafi to zinterpretować, pozatym nie mogę tych ramek skasowac
poza tym w moim fiacie 1.9D interfejs nie daje zbyt wiele możliwości
mogę sobie podejrzeć prędkość , obroty, temp. plynu z ukł. chłodzenia i temp powietrza
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#324965 Wysłany:
10 Sty 2010, 10:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
a ja jestem juz po wymianie swiec. niestety tylko 3 sztukimi koles wymienil bo do czwartej (tej pod pompa paliwa) nie miał dojscia i powiedzieł ze sie za to nie bierze.
po zmianie 3 swieczek sprezynka nadal sie swiecila. wkurzyłem sie bo myslelem ze to cos z ukladem paliwowym...
juz jechalem do innego warsztatu gdy zachciało mi sie zakurzyc i stanałem gdzies po drodze na papierocha. zapalam ponownie silnik i kontrolka znikęła  zapalam kolejny raz i wciaz sie nie pojawia. ale ze mielam przygotowane pieniądze na diagnostyke w innym warsztacie to podjechałem. podpiałem sie pod KTS 560 i były tylko 2 błedy tj EGR i od swiec. ten od swiec wykasował a egr wrócił.
zastanawia mnie jesdno. skoro przyczyna szarpania o ktorym była mowa jakis czas temu nie jest u mnie przepływka, nie sa tez koncówki wtrysków, na kts-ie nie wyskoczył zaden błąd dotyczacy nastawnika dawki w pompie to moze szarpie mi przez EGR??? bo to jedyny błąd w kompie.
Szarpanie zaczyna sie od ok 1700obr do 1950 (tak na oko) i to jest chyba przedział obrotów w którym EGR powienien sie zamykac i otwierac.
jak zjawie sie w kraju za ok 2-3 miesiace to skusze sie na tego EGRa i zawieche musze zrobic.
pozdrawiam
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|