|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 20:50
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 16 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Maniek4 |
#325604 Wysłany:
12 Sty 2010, 10:33; Temat postu: Niskie ciśnienie na dwóch cylindrach |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Cze 2009, Posty: 23
|
Witam,otóż od jakiegoś czasu zauważyłem że kropek jest jakiś dziwny brakuje mu mocy i troszkę klekocze.Sprawdziłem luzy zaworowe są w normie tak jak pisze książka.Pomyślałem sprawdzę ciśnienie w cylindrach i tu szok:11,6,6,11.Czy poszła UPG. Płynu mi nie ubywa nie wywala po odkręceniu korka, oleju też nie przybywa a wręcz ubywa na 6000km zjadł ok0,5l to chyba nie jest dużo.Punto II 1.2 8v 2000r przebieg 106000 według licznika 
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Melon |
#325680 Wysłany:
12 Sty 2010, 15:50; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: WARSZAWA/NADARZYN Rejestracja: 11 Paź 2008, Posty: 221
|
Masz w nim gaz ? bo mogły się zawory powypalać
_________________ I <3 my H
|
|
Góra |
|
 |
Maniek4 |
#325684 Wysłany:
12 Sty 2010, 15:52; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Cze 2009, Posty: 23
|
|
Góra |
|
 |
Melon |
#325825 Wysłany:
12 Sty 2010, 23:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: WARSZAWA/NADARZYN Rejestracja: 11 Paź 2008, Posty: 221
|
całkiem możliwe ,że pierścienie się powoli kończą
_________________ I <3 my H
|
|
Góra |
|
 |
Maniek4 |
#325846 Wysłany:
12 Sty 2010, 23:42; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Cze 2009, Posty: 23
|
Zrobiłem jeszcze dziś próbę olejową i ciśnienie wzrosło także jest prawdopodobne że pierścienie się kończą.
Jeżeli się okaże że to pierścienie to czy mam wymieniać na wszystkich tłokach czy tylko na tych dwóch i jeszcze jedno jaki jest koszt tej operacji
czyli towar + robocizna
|
|
Góra |
|
 |
fajgi |
#325849 Wysłany:
12 Sty 2010, 23:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: ukaszeeeekk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Brodnica-> CBR Rejestracja: 05 Sty 2009, Posty: 1252
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#325876 Wysłany:
13 Sty 2010, 00:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Maniek4 napisał(a): Jeżeli się okaże że to pierścienie to czy mam wymieniać na wszystkich tłokach czy tylko na tych dwóch
No to żeś koleś pojechał. Fakt faktem nie każdy musi się znać ale skoro 2 tłoki już poleciały to można wydedukować ze dwa kolejne to kwestia chwili aż dwa kolejne polecą. Pomysły jak mechanika na PGERze...
Dobrze żeś się spytał, ale każdy ogarnięty mechanik by Cię naprostował. I jak będziesz dawał silnik robić to każ sprawdzić czy oby nie poleciały przy tym cylindry, i czy na wale nie ma luzu na panewkach (choć ja bym je też wymienił skoro silnik rozkręcony).
|
|
Góra |
|
 |
Maniek4 |
#325979 Wysłany:
13 Sty 2010, 17:03; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Cze 2009, Posty: 23
|
Ok zastosuje się do twoich porad dzikidaniel i dzięki za nie. Jak wstawię go do mechanika to dam znać co i jak ale jeszcze trochę zejdzie bo z kasą krucho, ale będę starał się jak najszybciej to zrobić.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
pawi81 |
#329516 Wysłany:
26 Sty 2010, 18:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 07 Wrz 2008, Posty: 118
|
|
Góra |
|
 |
Maniek4 |
#329587 Wysłany:
26 Sty 2010, 21:55; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Cze 2009, Posty: 23
|
U mnie świece są ok spalanie ma dobre żadna ze świec nie była mokra czy zalana olejem nawet na tych dwóch cylindrach o mniejszym ciśnieniu.
Czytałem twój topic i powiem ci że mój kropek szedł trochę więcej niż twój bo 150km/h, tylko z tym że mu schodziło troszkę brakowało mu mocy.
Dziś w końcu wstawiłem go do mechanika i czekam na diagnozę i jak coś będę już wiedział ta dam znać.
|
|
Góra |
|
 |
pawi81 |
#329589 Wysłany:
26 Sty 2010, 21:57; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 07 Wrz 2008, Posty: 118
|
dzieki Maniek, u mnie zaczal palic jak smok i zalewa jedna swiecie, chodzi takze jak traktor, 3 swiece pala normalnie
tydzien temu wymienilem kable i swiecie, i po tygodniu znow swieca zalana, wiec przyczyna powazniejsza zapewne  no i bierze olej...
_________________ Fiat Punto II 99/00 1.2 8V
|
|
Góra |
|
 |
Maniek4 |
#329786 Wysłany:
27 Sty 2010, 18:21; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Cze 2009, Posty: 23
|
Byłem dziś u mechanika i diagnoza już jest.
1 tłok ok cylinder też
2 tłok wydarte pierścienie cylinder ok
3 tłok wydarte pierścienie (w mniejszym stopniu niż przy drugim) cylinder ok
3 tłok ok cylinder też
Będzie wymiana pierścieni na wszystkich tłokach ,wymiana panewek choć luzów nie ma ale tak na wszelki wypadek oraz głowica do gruntownego sprawdzenia.
Pawi81 mój palił przy tych mrozach ok 7l-8l na 100km w cyklu mieszanym na trasie nie sprawdzałem. Oleju też nie brał dużo tak jak napisałem wyżej.
O dalszych poczynaniach będę informował na bieżąco
|
|
Góra |
|
 |
pawi81 |
#329787 Wysłany:
27 Sty 2010, 18:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 07 Wrz 2008, Posty: 118
|
masz jakis wstepny kosztorys?
_________________ Fiat Punto II 99/00 1.2 8V
|
|
Góra |
|
 |
Maniek4 |
#329797 Wysłany:
02 Lut 2010, 22:33; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Cze 2009, Posty: 23
|
jeszcze nie bo nie wiem co z głowicą ale pytałem mechaniora że gdyby okazało się że głowica do roboty to do 1000zł powinienem się wyrobić ze wszystkim
pawi81 sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach? [ Dodano: 02 Lut 2010 22:33 ]Kropek już w domu.
1 Wymiana pierścieni na wszystkich tłokach
2 Wymiana panewek
3 Remont całej głowicy
no i wszystkie uszczelki z tym związane.
Całkowity koszt naprawy części+robocizna to 1050zł
Ale teraz kropek chodzi jak marzenie cichutko,równiutko jak nowy.
Teraz ciśnienie na wszystkich cylindrach jest po 12
|
|
Góra |
|
 |
xONx |
#332002 Wysłany:
02 Lut 2010, 23:05; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
Maniek4 napisał(a): Kropek już w domu. 1 Wymiana pierścieni na wszystkich tłokach 2 Wymiana panewek 3 Remont całej głowicy no i wszystkie uszczelki z tym związane. Całkowity koszt naprawy części+robocizna to 1050zł  Ale teraz kropek chodzi jak marzenie cichutko,równiutko jak nowy. Teraz ciśnienie na wszystkich cylindrach jest po 12
Ciesz się że w ASO tego nie robiłeś, bo byś zapłacił kilka razy tyle .....
No ale najważniejsze że wszystko działa sprawnie 
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
griszans |
#332039 Wysłany:
03 Lut 2010, 00:46; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Nowy Sącz Rejestracja: 16 Wrz 2009, Posty: 45
|
12 to cos mało ja robiłem ost silniczek 1.1 mpi w seju to po mojej pracy miał po 14 miod a jak zapierrrrrrrrrrr.;p;p
_________________ Czarne Punto sporting 1.2 16v i wytrzeszcz gał gosci w ns z golfów bmw calibr <kocham to> :D 11 s 0-100 jak narazie + -
Moj sportas:
http://fiatpunto.com.pl/topic18007.html
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 16 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|