You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 10 Lis 2024, 21:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #201075 Wysłany: 21 Gru 2008, 13:57; 
 Temat postu: Stuki podczas zmiany biegow - 1.2 8V
OD kilku miesiecy zmagam sie z dziwnymi stukami podczas zmiany biegow (1-2,2-3). Stuki towarzysza tez puszczaniu sprzegla. Slychac, czuc szarpniecia a przy nik odglos pukania. Przy wsisnietym sprzegle podczas zmiany np z 2 na 3 slychac dokladnie jak dziala caly mechanizm-stuka. Serwis nie ma pomyslu. Wymieniono lape pod skrzynia biegow oraz kompletne sprzeglo (wada farbryczna), zawieszenie silnika ponoc OK. Mysle ze stuki pojawily sie od szarpacego sprzegla... Stukanie sie nasila, i jest glosniejsze przy nagrzanym silniku po dluzszej jezdzie... Bede wdzieczny za pomoc.


Góra
  
 

 
 Post #201085 Wysłany: 21 Gru 2008, 14:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Włocławek
Rejestracja: 21 Wrz 2008,
Posty: 739
Pomógł: 53
Witam,
może to być niedomaganie koła zamachowego dwumasowego. Tzw. osłabienie sprężyn w tym kole. Wtedy mogą być szarpnięcia. Takie koło jest montowane w naszych samochodach.

_________________
GP. MY2008


Góra
 Profil  
 
 
 Post #201102 Wysłany: 21 Gru 2008, 15:33; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1364
no i jeszcze można pomysleć o siłowniku hydraulicznym sterowania łapą sprzęgła ...może tam coś jest nie tak :?:

_________________
Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km
Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #201230 Wysłany: 21 Gru 2008, 23:12; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 30 Lis 2008,
Posty: 22
Yacek napisał(a):
Witam,
może to być niedomaganie koła zamachowego dwumasowego. Tzw. osłabienie sprężyn w tym kole. Wtedy mogą być szarpnięcia. Takie koło jest montowane w naszych samochodach.


jesteś pewien, że 1.2 ma dwumasowe koło zamachowe?

_________________
Fiat 199 1.4 16V


Góra
 Profil  
 
 
 Post #201259 Wysłany: 22 Gru 2008, 02:11; 
 Temat postu:
Powiem tak slychac wyraznie jak skuta ((slyszalne chrupanie, ruch dzwigni) przy zmianie biegow 1-2 i 2-3 oraz przy puszczaniu sprzegla. Dziwne bo kiedy sprzeglo jest wcisniete to nie sadze by az tak ruszalo silnikiem przy zmianie biegow... Przy wkreceniu do 3000 obrotow i zmianie biegow nie ma tych stukow. Przy zimnym silniku tez. Nowe sprzeglo dalo bardziej plynna zmiane biegow. ja stawiam na skrzynie... Moze gdzies na polosiach ??? 3 serwisy nie daja rady... To auto ma juz full nowych rzeczy mam dosc...


Góra
  
 
 
 Post #201274 Wysłany: 22 Gru 2008, 10:31; 
 Temat postu: mam podobną sytuację
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 29 Maj 2007,
Posty: 23
Witam,
Ja w swoim grande 1.4 8V mam dokładnie to samo. Nie za każdym razem gdy zmieniam biegi ale czasem słychać takie jakby "chrupanie" i stuki podczas zmiany biegu i puszczania sprzęgła...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #201278 Wysłany: 22 Gru 2008, 10:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Jarocin
Rejestracja: 06 Lis 2008,
Posty: 586
Pomógł: 1
I_MK napisał(a):
Powiem tak slychac wyraznie jak skuta ((slyszalne chrupanie, ruch dzwigni) przy zmianie biegow 1-2 i 2-3 oraz przy puszczaniu sprzegla. Dziwne bo kiedy sprzeglo jest wcisniete to nie sadze by az tak ruszalo silnikiem przy zmianie biegow... Przy wkreceniu do 3000 obrotow i zmianie biegow nie ma tych stukow. Przy zimnym silniku tez. Nowe sprzeglo dalo bardziej plynna zmiane biegow. ja stawiam na skrzynie... Moze gdzies na polosiach ??? 3 serwisy nie daja rady... To auto ma juz full nowych rzeczy mam dosc...



Miałem tak w MK II , 4 i pół roku jeździłem z tymi stukami i nic się innego nie działo, własnie podczas puszczania sprzęgła... Wniosek: dać sobie spokój :)

_________________
Grande Punto Energy 1.4 77KM listopad 2006


Góra
 Profil  
 
 
 Post #201347 Wysłany: 22 Gru 2008, 15:25; 
 Temat postu:
Jutro wymieniaja silownik sprzegla bo wsteczny nie wchodzi...
Praktycznie auto nie do uzytku, ciagle cos... Szajs...


Góra
  
 
 
 Post #201525 Wysłany: 23 Gru 2008, 11:21; 
 Temat postu: Re: Stuki podczas zmiany biegow - 1.2 8V
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Olkusz
Rejestracja: 26 Sty 2008,
Posty: 57
I_MK napisał(a):
OD kilku miesiecy zmagam sie z dziwnymi stukami podczas zmiany biegow (1-2,2-3). Stuki towarzysza tez puszczaniu sprzegla. Slychac, czuc szarpniecia a przy nik odglos pukania. Przy wsisnietym sprzegle podczas zmiany np z 2 na 3 slychac dokladnie jak dziala caly mechanizm-stuka. Serwis nie ma pomyslu. Wymieniono lape pod skrzynia biegow oraz kompletne sprzeglo (wada farbryczna), zawieszenie silnika ponoc OK. Mysle ze stuki pojawily sie od szarpacego sprzegla... Stukanie sie nasila, i jest glosniejsze przy nagrzanym silniku po dluzszej jezdzie... Bede wdzieczny za pomoc.


Mam slowo w slowo to samo w 6 biegowej skrzyni w 90KM MJTD... Daj znac jak uda Ci sie to naprawic i nie przejmuj sie moj samochod od zakonczenia gwarancji raz w miesiacu ma powazna i droga awarie :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #201860 Wysłany: 11 Mar 2009, 00:41; 
 Temat postu:
Silownik nowy... Biegi nie wchodza dalej... Mysle ze to kwestia regulacji jednak po calym drugim dniu stania w AMICAR nic nie zrobiono...

Stuki uspokoily sie bo sprzeglo ladniej wysprzegla i nie szarpie juz.

W sobote ciag dalszy...

[ Dodano: 30 Gru 2008 22:00 ]
Witam

Poniewaz bieg wsteczny dalej "zgrzyta" i byl problem z wlaczaniem innych biegow postanowiono wymienic pompe sprzegla. Diagnoza byla taka ze sprzeglo dalej nie do konca dziala...

Poradzcie cos...

z jazda do przodu jest lepiej, nawet stukania ucichly troche.

[ Dodano: 25 Sty 2009 23:25 ]
Po wymianie 30 grudnia pompy sprzegla nadal brak wstecznego... Stuki przy zmianie biegow pozostaly.
Od 2 stycznia auto w ADF FIAT do 15 stycznia. Wymieniono tuleje przesówne biegow 1-2 i 2-3. Odebralem auto i po 20 km stwierdzilem ze nic sie nie zmienilo. Auto ponownie 19 trafilo do ADF gdzie po raz drugi zmieniono sprzeglo. Stuki teraz bardzo wyrazne ze skrzyni podczas zmiany biegow zostaly ale da sie wlaczac ladnie wszystkie biegi.
Od 15 grudnia walcze i nic z tej walki nie wynika. Auto jak sprawne nie bylo tak nie jest. To bezwzglednie moj ostatni ROMANS z FIAT... Jutro wcam do nich bo tego stukania nie da sie wytrzymac...
3majcie kciuki moze teraz przypadkiem cos sie uda.

[ Dodano: 10 Mar 2009 23:38 ]
Od stycznia praktycznie nie rozstaje sie z serwisem.

Stukanie jest dalej (szczegolnie z biegow 1-2 i 2-3), szarpniecia, po naprawach doszlo szumienie lozyska oporowego sprzegla (lozyska w skrzyni tez mam juz nowe). Sprzeglo 3cie jakby ktos pytal...

Oto historia:
29 grudnia - decyzja o wymianie pompy sprzęgła – AMICAR Wrocław,
30 grudnia - wymiana pompy sprzęgła, brak poprawy po naprawie – AMICAR Wrocław,
02 stycznia – 15 stycznia – wymiana tulei w skrzyni dla biegów 1 i 2 oraz 3 i 4 – ADF Wrocław,
17 stycznia - trudności z włączaniem wstecznego i stuki, weryfikacja, brak działań – ADF Wrocław,
19 stycznia – 23 stycznia – ponowna wymiana sprzęgła – ADF Wrocław,
26 stycznia – stuki podczas zmiany biegów, dziwne odgłosy skrzyni biegów na zimnym silniku, brak działań, nie stwierdza się problemów, auto cechuje wzorowa sprawność – ADF Wrocław,
26 stycznia – stuki, weryfikacja i próba naprawy w AMICAR Wrocław, usterka nie wystąpiła podczas sprawdzenia.
03 lutego 2009 – nasilenie usterki, auto pozostawione w ADF Auto, usterka nie wystąpiła w obecności mechaników, po powrocie do domu 4 lutego problem powraca 5 lutego rano.
09 lutego 2009 – decyzja dotycząca wymiany wszystkich łożysk w skrzyni biegów i tych elementów, które podczas oględzin okażą się wadliwe – AMICAR Wrocław
12 lutego 2009 – nowa usterka, nieszczelna karoseria, woda w bagażniku – ustalanie przyczyny po 16 lutego – AMICAR Wrocław
16 lutego – 03 marca 2009 – wymiana łożysk w skrzyni biegów, uszczelnie nie mocowania lampy lewej tylnej, opinia rzeczoznawcy zaplanowana na 11 marca 2009.

[ Dodano: 10 Mar 2009 23:41 ]
Od stycznia praktycznie nie rozstaje sie z serwisem.

Stukanie jest dalej (szczegolnie z biegow 1-2 i 2-3), szarpniecia, po naprawach doszlo szumienie lozyska oporowego sprzegla (lozyska w skrzyni tez mam juz nowe). Sprzeglo 3cie jakby ktos pytal...

Oto historia:
29 grudnia - decyzja o wymianie pompy sprzęgła – AMICAR Wrocław,
30 grudnia - wymiana pompy sprzęgła, brak poprawy po naprawie – AMICAR Wrocław,
02 stycznia – 15 stycznia – wymiana tulei w skrzyni dla biegów 1 i 2 oraz 3 i 4 – ADF Wrocław,
17 stycznia - trudności z włączaniem wstecznego i stuki, weryfikacja, brak działań – ADF Wrocław,
19 stycznia – 23 stycznia – ponowna wymiana sprzęgła – ADF Wrocław,
26 stycznia – stuki podczas zmiany biegów, dziwne odgłosy skrzyni biegów na zimnym silniku, brak działań, nie stwierdza się problemów, auto cechuje wzorowa sprawność – ADF Wrocław,
26 stycznia – stuki, weryfikacja i próba naprawy w AMICAR Wrocław, usterka nie wystąpiła podczas sprawdzenia.
03 lutego 2009 – nasilenie usterki, auto pozostawione w ADF Auto, usterka nie wystąpiła w obecności mechaników, po powrocie do domu 4 lutego problem powraca 5 lutego rano.
09 lutego 2009 – decyzja dotycząca wymiany wszystkich łożysk w skrzyni biegów i tych elementów, które podczas oględzin okażą się wadliwe – AMICAR Wrocław
12 lutego 2009 – nowa usterka, nieszczelna karoseria, woda w bagażniku – ustalanie przyczyny po 16 lutego – AMICAR Wrocław
16 lutego – 03 marca 2009 – wymiana łożysk w skrzyni biegów, uszczelnie nie mocowania lampy lewej tylnej, opinia rzeczoznawcy zaplanowana na 11 marca 2009.


Góra
  
 
 
 Post #336790 Wysłany: 19 Lut 2010, 20:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Robert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Mielec
Rejestracja: 26 Sie 2009,
Posty: 248
Pomógł: 3
I_MK udało ci się coś zrobić z tym szarpaniem przy zmianie biegów?
też to mam i nie wiem gdzie szukać przyczyny.Myślę może spróbować odpowietrzyć siłownik sprzęgła

_________________
GP 1.3 MultiJet 110 KM ; 230 Nm EGR OFF
Dołożone : dodatkowe ogrzewanie PTC, ogrzewanie przednich foteli, czujniki parkowania PDC
, ABS/ESP/ASR/MSR/HBA/HHC-w trakcie
P II 1.2 8V


Góra
 Profil  
 
 
 Post #336806 Wysłany: 19 Lut 2010, 21:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
I_MK ja pierdziele w nowym aucie takie akcje.... no comment..


Góra
 Profil  
 
 
 Post #336898 Wysłany: 20 Lut 2010, 01:54; 
 Temat postu:
Historia po tym co tam przeczytales byla jeszcze dluga. Ostatecznie wymieniono mi auto na nowe :-)
Wracajac do tematu... Stuki podczas zmiany biegow powodowal przegub w kole lewym-tego nikt we wroc nie umial ustalic, popsuto za to skrzynie i pare innych rzeczy. Szarpanie powodowalo sprzeglo - tarcza sprzegla miala luz na wielofrezie. Konsekwencja tego szarpania prawdopodobnie bylo uszkodzenie przeguby ii te stuki o ktorych pisalem.
Ja przerobilem wszystkie mozliwe awarie tego samochodu...
ogolnie nie polecam serwisow we wroc, oni nawet nie umieja wymienic wkladu filtra kabinowego - lamia zatrzaski takiej pokrywki.
Pozdrawiam


Góra
  
 
 
 Post #336987 Wysłany: 20 Lut 2010, 14:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Robert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Mielec
Rejestracja: 26 Sie 2009,
Posty: 248
Pomógł: 3
I_MK a jaki miałeś przebieg że już się "wielofrez" na tyle zużył że miał luzy??

_________________
GP 1.3 MultiJet 110 KM ; 230 Nm EGR OFF
Dołożone : dodatkowe ogrzewanie PTC, ogrzewanie przednich foteli, czujniki parkowania PDC
, ABS/ESP/ASR/MSR/HBA/HHC-w trakcie
P II 1.2 8V


Góra
 Profil  
 
 
 Post #337114 Wysłany: 20 Lut 2010, 23:11; 
 Temat postu:
Ponoc wada fabryczna - 7 000km. najlepsze jest to ze zalozono potem tarcze nie z tego modelu i nie bylo biegu wstecznego.Zanim sie polapano wykonczono skrzynie biegow - rozebrali ja i przez dwa tyg. nie umieli zlozyc, wlosi slali zdjecia... Potem skrzynia chodzila jak w opisach wyzej... az po ekspertyzie rzeczoznawcy FIAT wymienil ja na nowa. Ogolnie FIAT jako FIAT zalatwia wszytsko profesjonalnie to na poziomie serwiu kreca, oszukuja i partoa robote. Wiele informacji do centrali FIAT dociera falszywych. To byla przygoda ... i to za wlasne zarobione pieniadze.


Góra
  
 
 
 Post #339968 Wysłany: 28 Lut 2010, 20:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Robert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Mielec
Rejestracja: 26 Sie 2009,
Posty: 248
Pomógł: 3
U mnie po każdej zmianie biegu na wyższy i puszczaniu sprzęgła jest taki stukot jakby luz był na przegubach i w momencie przyspieszania wystepuje takie jakby uderzania o siebie dwóch elementów.Np jadąc na 3 puszczę noge z gazu i za chwile dodaje gazu to ten stukot występuje i tak na każdym biegu-sam nie wiem gdzie szukać przyczyny i co to może byc??

_________________
GP 1.3 MultiJet 110 KM ; 230 Nm EGR OFF
Dołożone : dodatkowe ogrzewanie PTC, ogrzewanie przednich foteli, czujniki parkowania PDC
, ABS/ESP/ASR/MSR/HBA/HHC-w trakcie
P II 1.2 8V


Góra
 Profil  
 
 
 Post #470694 Wysłany: 05 Maj 2011, 21:33; 
 Temat postu: Pukanie z tyłu przy zmianie biegów
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 20 Lut 2010,
Posty: 25
U mnie z kolei przy zmianach biegów z 1 na 2 i z 2 na 3 szczególnie po rozgrzaniu silnika słyszę stuki co ciekawe...... stuki dochodzą z tyłu !!! Nadmieniam, że nie jest to paliwo. Paliwo też słychać ale dużo ciszej i inaczej. Nie mam pojęcia co to jest. Spotkaliście się z tym?

_________________
Grande Punto Active 1.4 77KM wrzesień 2006


Góra
 Profil  
 
 
 Post #628389 Wysłany: 28 Lis 2012, 21:51; 
 Temat postu: Re: stuki podczas zmiany biegów
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 04 Lip 2011,
Posty: 7
nissanek_3 napisał(a):
U mnie po każdej zmianie biegu na wyższy i puszczaniu sprzęgła jest taki stukot jakby luz był na przegubach i w momencie przyspieszania wystepuje takie jakby uderzania o siebie dwóch elementów.Np jadąc na 3 puszczę noge z gazu i za chwile dodaje gazu to ten stukot występuje i tak na każdym biegu-sam nie wiem gdzie szukać przyczyny i co to może byc??


Witam, czy kolega problem rozwiązał, bo mam tak samo i już zbieram kase na przegub jak pisał kolega wyżej ale nie wiem czy warto

pozdrawiam
Darek


Góra
 Profil  
 
 
 Post #730490 Wysłany: 18 Maj 2014, 18:52; 
 Temat postu: Re: Stuki podczas zmiany biegow - 1.2 8V
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Marki
Rejestracja: 26 Maj 2008,
Posty: 31
Te stuki przy zmianie biegów to nic inego jak tzw lizak przy skrzyni biegów, z jednej strony "Y" z drugiej guma. trzyma się na dwóch śrubach, wymień i po kłopocie.

_________________
buli21


Góra
 Profil  
 
 
 Post #836724 Wysłany: 15 Kwi 2018, 06:30; 
 Temat postu: Re: Stuki podczas zmiany biegow - 1.2 8V
Offline
Puntoświr

Imię: Krzysztof
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 15 Mar 2018,
Posty: 108
buli21 napisał(a):
Te stuki przy zmianie biegów to nic inego jak tzw lizak przy skrzyni biegów, z jednej strony "Y" z drugiej guma. trzyma się na dwóch śrubach, wymień i po kłopocie.

Mam podobne objawy,lecz nie zawsze.Przy tym jeszcze szarpie autem.Czy potwierdzi jeszcze ktoś,że to ten lizak?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #837625 Wysłany: 13 Maj 2018, 09:14; 
 Temat postu: Re: Stuki podczas zmiany biegow - 1.2 8V
Offline
Puntoświr

Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 16 Maj 2012,
Posty: 103
Pomógł: 2
U mnie stuki wynikały z luzów na półosi (krótszej, od strony skrzyni biegów). Wymienili i jak ręką odjął. Szarpanie przy zmianie biegów wynikało z rozwalonych poduszek (wymienione wszystkie) i zapowietrzonego sprzęgła. W tej chwili nic nie szarpie i nie stuka.

_________________
*************************************
This is my Punto.
There are many like it, but this one is mine.
My Punto, without me, is useless.
Without my Punto, I am useless.

*************************************


Góra
 Profil  
 
 
 Post #849003 Wysłany: 18 Sie 2019, 20:09; 
 Temat postu: Re: Stuki podczas zmiany biegow - 1.2 8V
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Marki
Rejestracja: 26 Maj 2008,
Posty: 31
Stuki przy zmianie biegów. Do tematu wróciłem po 170 tys przebiegu. Zmiana biegów zwłaszcza przy niskich prękosciach skutkowala denerwującymi stukami. Lizak wymieniony, poduszki silnika skrzyni ok.Okazało się ,ze wystarczyło wymienić obydwie półosie z przegubami i wszelkie klekoty zniknęły.Ja kupiłem GSP. Starczą na kolejne 100-150 tys. Nie ma co się bawic w wymianę samych pojedynczych przegubów, gdyż sumaryczny luz poczynając od mechanizu róznicowego na przegubie zewnętrznym koncząc powoduje ten przykry hałas. Cena wymiany i części nie wysoka spokój gwarantowany.

[ Dodano: 29 Lip 2019 21:07 ]

Stuki przy zmianie biegów. Do tematu wróciłem po 170 tys przebiegu. Zmiana biegów zwłaszcza przy niskich prękosciach skutkowala denerwującymi stukami. Lizak wymieniony, poduszki silnika skrzyni ok.Okazało się ,ze wystarczyło wymienić obydwie półosie z przegubami i wszelkie klekoty zniknęły.Ja kupiłem GSP. Starczą na kolejne 100-150 tys. Nie ma co się bawic w wymianę samych pojedynczych przegubów, gdyż sumaryczny luz poczynając od mechanizu róznicowego na przegubie zewnętrznym koncząc powoduje ten przykry hałas. Cena wymiany i części nie wysoka spokój gwarantowany.

[ Dodano: 18 Sie 2019 20:09 ]

Podaje nr półosi dla GP 1.4 77 km : GSP 217045 i GSP 217111

_________________
buli21


Góra
 Profil  
 
 
 Post #855334 Wysłany: 17 Lut 2021, 03:30; 
 Temat postu: Re: Stuki podczas zmiany biegow - 1.2 8V
Offline
Puntoświr

Imię: Krzysztof
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 15 Mar 2018,
Posty: 108
buli21 napisał(a):
Te stuki przy zmianie biegów to nic inego jak tzw lizak przy skrzyni biegów, z jednej strony "Y" z drugiej guma. trzyma się na dwóch śrubach, wymień i po kłopocie.

Miałeś rację.Wymieniłem i po kłopocie.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO