|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 23:00
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Driver |
#343526 Wysłany:
10 Mar 2010, 21:29; Temat postu: Trzęsie i buczy przy małych obrotach |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Ełk Rejestracja: 29 Lip 2007, Posty: 37
|
Witam mam punto 1.2 sx z gazem mam taki problem punciak zachowuje sie jakby "było mu zimno" /:P od jakiegos czasu trzęsie się i głośno burczy szczególnie czuć to przy małych obrotach ok. 1,5 tys. Dodam jeszcze ze mam problem z ruszaniem trzeba go dobrze przygazować i puszczać powolutku sprzęgło żeby pojechał. Na wyższych obrotach od 3000 jest już lepiej i gdy jeżdzi się na wyższych obrotach nie odczuwa sie już tak straty mocy ale po niżej 3000 to masakra . Ma ktoś pomysł co to może być ?
Ostatnio edytowany przez Driver, 11 Mar 2010, 19:29, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
|
|
woncki |
#343556 Wysłany:
10 Mar 2010, 21:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 11 Lis 2009, Posty: 250 Pomógł: 10
|
Pali na 3 gary?
Sprawdź iskrę.
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#343727 Wysłany:
11 Mar 2010, 15:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
Driver |
#343787 Wysłany:
11 Mar 2010, 19:33; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Ełk Rejestracja: 29 Lip 2007, Posty: 37
|
No właśnie kable już wymieniłem i nic nie pomogło:/ 55 zł w plecy:/ slyszałem że można sprawdzić cewki kładąc świece na silniku i kręcąc rozrusznikiem tylko nie wiem czy mam wyjąć i położyć wszystkie świece czy po koleji wyciągać kłaść i sprawdzać?
|
|
Góra |
|
 |
woncki |
#343788 Wysłany:
11 Mar 2010, 19:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 11 Lis 2009, Posty: 250 Pomógł: 10
|
Jeśli zdejmiesz końcówkę kabla wysokiego napięcia ze świecy i wsadzisz kawałek druta lub pręta np gwóźdź i przysuniesz do bloku włączonego silnika, to będzie widoczna iskra.
I tak po kolei ze wszystkimi kablami.
Jest to metoda na "szybko". Zbyt długie takie zabawy mogą uszkodzić katalizator.
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#343888 Wysłany:
11 Mar 2010, 22:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
Driver |
#344462 Wysłany:
13 Mar 2010, 18:07; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Ełk Rejestracja: 29 Lip 2007, Posty: 37
|
hmmm wpadłem na taki pomysł ze jeśli by palił na 3 gary tylko to wystarczy zdjąć jeden kabel ze świecy wtedy wcale nie zapali bo na dwóch cylindrach nie pociągnie , chyba że zdjąłbym ten na którym i tak nie ma iskry ale mozna spróbowac po kolei i zobacze czy to jest to. jak nic nie da to zrobie eksperyment z tym gwoździem 
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#344476 Wysłany:
13 Mar 2010, 18:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
Driver |
#350332 Wysłany:
30 Mar 2010, 20:33; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Ełk Rejestracja: 29 Lip 2007, Posty: 37
|
Dzięki za wszyskie porady  Właśnie wymieniłem filtr paliwa i świece , wcześniej jak już pisalem wymienione zostały kable w/n .Popawa jest ale tylko o jakieś 30 % Iskra jest na każdej świecy sprawdzalem kładąc je na silniku, chociaż ta iskra jest dość mała nie wiem czy taka powinna być... ale na każdej świecy jest ta iskra taka sama więc podejrzewam że jest ok Wieczorem patrzyłem czy nie ma przebicia na cewkach ale nie zauważyłem tam iskier . Czy jest możliwe że cewki sie zużyly bo są stare i dają za małą iskre ? A jeśli to wtryski czy mozna to jakoś sprawdzić ? Ktoś może już wymienial sam wtryski albo regenerował?
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|