You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 18 Cze 2025, 10:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #346243 Wysłany: 18 Mar 2010, 20:42; 
 Temat postu: Punto 1.1 55 s nie trzyma obrotów itd...
Offline
Forumowicz

Miejscowość: pomorze
Rejestracja: 18 Mar 2010,
Posty: 2
Witam. Mam punto mk1 z 97r z LPG od roku. Od jakiegoś czasu nie trzyma obrotów na zimnym ciepłym silniku. Obroty spadaja i gaśnie, po czym ciezko pali. Dodatkowo leci zimne powietrze z ogrzewania, a temp. silnika bliska graniczego poziomu. Co to może być ? Na benzynie i gazie praktycznie tak samo się zachowuje. Gdy zgaśnie to musze go kręcić długo i z gazem do "deski"


Góra
 Profil  
 

 
 Post #346374 Wysłany: 19 Mar 2010, 01:39; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Imię: Przemysław
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódz
Rejestracja: 17 Maj 2008,
Posty: 29
nie odpalaj silnik przegrzewasz i psujesz , to uszczelka pod głowicą , a z tyłu leci biały dym co śmierdzi palonym plastikiem itd . Masz koszty chłopak z 500 stówek poleci. ps oszczędzałeś autko wcześniej :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #346470 Wysłany: 19 Mar 2010, 12:44; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Pszczyna
Rejestracja: 30 Sty 2010,
Posty: 10
a płyn w chłodnicy?

_________________
Punto 1.1 SX 1997


Góra
 Profil  
 
 
 Post #346493 Wysłany: 19 Mar 2010, 13:29; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Radom
Rejestracja: 17 Lut 2009,
Posty: 25
Ja nie dawno mialem ten sam problem i nie byla to uszczelka pod glowica;] zauwazylem ze ucieka mi plyn. i nie wiedzialem gdzie bo nigdzie nie bylo widac gdzie ucieka. Poziom plynu po dolaniu na MAX, zawsze ubywał mi do poziomu MINIUM (nawet po pol godziny jazdy) - dolewalem i sprawdzałem poziom oczywiście na zimnym silniku (nawet zaopatrzylem sie do tego celu w latartke xD)
Nadmieniam ze płyn ubywał w tym czasie właśnie kiedy to samochód mial również problemy z gaśnięciem na gazie (i na benzynie!).
Pierwsza sprawa:
jaka zrobiłem to podjechałem na kompa: 0 błędów (oprócz wtrysku i sondy lambda) i czujnika temp silnika który to wykręcałem nie dawno.
Druga sprawa: o
dłączyłem gaz (tzn przestałem na nim jeździć), i zrobiłem około 200km na benzynie: PROBLEMU NIE BYŁO ani z gaśnięciem ani z odpaleniem.
Biorąc to wszystko pod uwagę, razem z Panami gaziarzami postanowiliśmy, że trzeba mu
Trzecia sprawa:
zrobić regulacje no i zrobiliśmy regulacje + chyba czyszczenie krokowca.

Zacząłem po tym jeździć na gazie i problemu z odpalaniem juz nie ma.
Najdziwniejsza rzeczą w tym jest to, że również płyn (po regulacji gazu) przestał mi spierdzielać. Nie jestem mechanikiem i nie pytałem też znawców, ale wydaje mi sie, że płyn nie powinien chyba w reduktorze mieszac sie, albo dostawać do obwodu dolotu gazu... Niech mądrzy się wypowiedzą, bo jest to dla mnie nie lada zagadką:) Reduktor przecieka?:)
Ja nie mam pojęcia.
Aczkowiek kolego redirox mi też kopcił na biało przy próbie odpalania, też musiałem trzymać gaz w podłodze - ledwo zaskakiwał po dość długim kreceniu. Na Twoim miejscu nie brał bym na samym początku pod uwagę tego że uszczelka jest walnięta. Mi pomogła regulacja a też z początku martwić sie zacząłem martwic o ta uszczelkę ponieważ w wakacje miałem przygodę w której mogłem ją przegotować. Ale skończyło się na ww. regulacji:)
Jeśli mogę, na koniec chciałbym polecić zakład, w którym mi pomogli. Szefem zamieszania jest Pan Piotr Sirak, zakład mieści się w Ślepowronie w Radomia (woj. mazowkieckie) kierunek Radom - Łódź. Naprawdę konkretni ludzie tam pracują, traktują klienta jak człowieka, a przede wszystkim znają się na tym co robią. Szczerze polecam.
A koledze redirox zyczę szybkiego rozwiązania problemu:)[/b]

_________________
<<<carlaik>>>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #347295 Wysłany: 21 Mar 2010, 16:50; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: pomorze
Rejestracja: 18 Mar 2010,
Posty: 2
Dzięki chłopaki. Uszczelka była robiona w czerwcu. Ojciec jechał i auto się zagrzało i bez płynu. Do wymiany mam także ten wiatrak, bo jak sie włączy to łożysko tam hałasuje. Ucieka mi płyn. I w środku śmierdzi płynem po włączeniu ogrzewania. Dolałem płynu i auto chodzi jak nowe ;O Nic zero problemu. Może być spaprana robota przy wymianie uszczelki ? I dokładnie kopcił na biało. Będę kontrolował płyn. Ostatnio tez zauważyłem że jak płynu nie było to na czymś od gazu pojawił sie szron . Taka gruba warstwa śniegu, a temp. na zewnątrz +12 st.

Auto mamy z 97 r z salonu. Cały czas jeździł kuzyn w Niemczech. Z tego co pamiętam na początku szedł na autobanie nawet 180 km/h oczywiście jak bł nowy. Oszczędzany to on nie był. Od roku jeździ w Polsce.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #347306 Wysłany: 21 Mar 2010, 17:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
zamarzl ci reduktor, dzieje sie tak jak jest zbyt niski poziom plynu,
calkiem mozliwe ze przez to za chwile padna ci membrany w nim

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO