Może warto naprawić alternator, który już masz w Kropku?

Wydawanie kasy, na wątpliwej jakości podróbki (zamienniki) mija się z celem. Widziałem kiedyś rozrusznik, który rozsypał się przy próbie rozruchu silnika. Pewnie jakiś chiński wyrób, bo nie posiadał na sobie żadnych cech producenta i tylko optycznie i wymiarowo przypominał oryginał. Przy odrobinie zdolności manualnych można go naprawić własnoręcznie. Może to coś prostego i wystarczy np. wymienić szczotki?
[ Dodano: 19 Mar 2010 21:55 ]Wydaje mi się , że powinieneś mieć u Siebie alternator A127I 14V/85A o maksymalnym prądzie 85A. Alternator A1155I 14V/65A o maksymalnym prądzie 65A mam w swoim Kropku 1,1 SX. Twoja wersja to TD i powinien być raczej „większy”.

Na pewno jeśli Masz Klimę. Pozdro.
