|
Obecny czas: 01 Maj 2025, 06:27
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
ipIV |
#349731 Wysłany:
29 Mar 2010, 00:54; Temat postu: 1.2 8V uszczelniacz wału korbowego od strony skrzyni |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Pytanie: Jak wymienić uszczelniacz wału korbowego od strony skrzyni?
Chciałbym przy okazji sprzęgła to zrobić, ale jak on siedzi w taki sam sposób jak uszczelniacz wałka rozrządu to ja dziękuję... bo wydłubać się da... ale ze wsadzeniem to trzeba było popuścić ostatnie łożysko wałka, bo się nie da
Czy olać sprawę  Ale nie chciał bym za 50kkm wyjmować skrzyni, demontować sprzęgła z powodu tego, że się rozcieknie.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
|
|
olek |
#351292 Wysłany:
02 Kwi 2010, 11:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 01 Lip 2008, Posty: 477
|
Wszystkie simmeringi są wciskane...
Dla świętego spokoju zmień. Roboty więcej, ale masz pewność na kolejne kilkadziesiąt kkm.
P.S
U mnie ELR ok 30zł...
[ Dodano: 02 Kwi 2010 11:38 ]
Dokładnie :
ELR 069.600 - 36zł
CO 12015268 - 28zł
_________________ When I grow up I'll be Ferrari...
http://fiatpunto.com.pl/topic13523.html
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#351357 Wysłany:
02 Kwi 2010, 16:43; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
To pozamiatane  przecież one siedzą tak ciasno  W dziale PI przeczytałem ze jest w jakiejś obudowie simmeringa odkręcanej i uszczelnianej na silikon [ Dodano: 02 Kwi 2010 16:43 ]Jeszcze wypadałoby wymienić uszczelniacz wałka sprzęgłowego 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
olek |
#351561 Wysłany:
02 Kwi 2010, 22:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 01 Lip 2008, Posty: 477
|
Jest specjalny ściągacz do simmeringów, tzw. "młoteczek". Nie używałem nigdy, ale podobno ułatwia sprawę.
Działa na zasadzie dźwigni, na jednym końcu ma coś na kształt pazura do podważenia a na drugim owy młoteczek ułatwiający oparcie...
_________________ When I grow up I'll be Ferrari...
http://fiatpunto.com.pl/topic13523.html
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#351615 Wysłany:
02 Kwi 2010, 23:10; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
zobaczę! ale jak stwierdzę że olać to oleje
Inna bajka  a jak to wygląda w przypadku simmeringu wałka sprzęgłowego? 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
olek |
#351688 Wysłany:
03 Kwi 2010, 06:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 01 Lip 2008, Posty: 477
|
W kropce nie wiem, nie widziałem - sprzęgło akurat zmieniał mi zaprzyjaźniony mechanik. Ale w Fieście jest dokładnie tak samo, czyli na wcisk...
Ja miałem ułatwione zadanie. Jak robiłem SWAP-a to silnik i skrzynie miałem na stole i był dobry dostęp... 
_________________ When I grow up I'll be Ferrari...
http://fiatpunto.com.pl/topic13523.html
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|