You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 01:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 48 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #34797 Wysłany: 23 Lip 2007, 23:31; 
 Temat postu: Problem z chłodzeniem !! HELP
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2007,
Posty: 160
Witam, mam problem z chlodzeniem. Punto 1, 1.1 cm3, 106 tys km, 97 r., instalacja gazowa od niecałego roku.
Problem zaczoł sie po dolaniu płynu do chłodnicy i oleju do silnika (Lotos Semisyntetic). Zapomniałem odpowietrzyc układ chlodzenia... i nie mam 100% pewności ze nie nalałem za duzo oleju (podczas dolewania bylo mniej niz w polowie dlatego dolalem).
W chwili obecnej olej jest w polowie, wymieniłem plyn.
Uszkodzony jest wlacznik wentylatora z chlodnicy to zrobilem obejscie i ręcznie go właczam.
Problem jest tego typu ze temperatura przekracza polowe i zbliza sie do przed ostatniej kreski, i nawet idzie poza nią zbliżając sie do czerwonej !!
Nawet jak włącze wentylator z chlodnicy jak jest zimny silnik to temperatura sie podnosi przewaznie podczas jazdy pod gorke, albo na trasie jak jade spokojnie na 5 biegu 100-110 km/h to temperatura wynosi tak gdzies 3/4 przy pracy wentylatora.
Jednym slowem wentylator nie jest w stanie wychlodzic silnika do normalnej wartosci, czyli tak zeby wskazowka pokazywala polowe tak jak dawniej. Jedyne co pozostaje mi robic to jak temperatura zbliza sie do przed ostatniej kreski to wlaczam ogrzewanie na maxa i wtedy silnik sie chlodzi tak do 1/2. Ale w te upały co teraz są to nie najlepsze rozwiązanie :/
Pompa wody pracuje, chlodnica ma gdzies 2/3 lata.
Wiem ze napewno trzeba wymienic wlącznik wentylatora bo niedziała, ale to nie rozwiąże problemu z przegrzewającym sie silnikiem...
Byłem dzisiaj u mechanika i powiedział mi że może ty byc: "termostat i uszczelka pod głowicą" koszt termostatu 30 zl, wymiana uszczelki pod głowicą 250 zl + uszczelka... jednym slowem bedą wymieniać co popadnie... :/
Nie chce majątku zapłacic, może miał ktoś kiedyś z was podobny problem ??


Góra
 Profil  
 

 
 Post #34813 Wysłany: 24 Lip 2007, 06:59; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
A może po prostu weź i odpowietrz układ? Potem dolej płynu i zobacz czy dalej będzie się grzać. Uszkodzony termostat może mieć co najwyżej wpływ na niewłączanie się wentylatora, na samo chłodzenie mieć chyba nie powinien. Uszczelka... A ucieka ci płyn? Czy stale jest go tyle ile nalałeś?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #34819 Wysłany: 24 Lip 2007, 07:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2007,
Posty: 160
Układ odpowietrzylem... zaobserwuje teraz czy ucieka plyn tzn. woda... bo narazie wody tam wlalem...
Chodzi o ten termostat co jest przy silniku z lewej strony, nie o ten co wlącza wentylator (bo ten od wentylatora jest napewno uszkodzony, dlatego recznie włączam).
No nic, do poniedzialku bede musial jakos to przeczekac... bo dopiero wtedy moge go na warsztat oddac :(


Góra
 Profil  
 
 
 Post #34820 Wysłany: 24 Lip 2007, 07:45; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Wody? OMG... Jak najszybciej zmień wodę na normalny płyn, przecież to może być przyczyna... I zobacz czy na tym plastiku pod filtrem oleju nie ma kropel płynu, bo może pompa wody ci go przepuszcza, ja już tak miałem.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #34833 Wysłany: 24 Lip 2007, 09:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Przeworsk
Rejestracja: 11 Cze 2007,
Posty: 136
przy wskazówce na 1/2 skali chyba powinien się właczyć wiatrak ja bynajmniej tak mam

_________________
świece bosch, cewka bosch, a maszyna nie idiosz


Góra
 Profil  
 
 
 Post #34866 Wysłany: 24 Lip 2007, 12:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2007,
Posty: 160
1. Wode musialem wlac. Chcialem odpowietrzyc uklad i spuscilem caly plyn i wlalem wody zeby nie marnowac plynu, bo pewnie mi go jeszcze nie raz by spuscili, wiec wode mam tymczasowo... (przegrzewanie juz sie zaczelo jak byl plyn w chlodnicy)
2. Tak przy 1/2 sklai wlaczał sie wiatrak, ale czujnik od włączania wiatraka jest uszkodzony, i wiatrak włączam recznie, ale to nie jest przyczyna przegrzewania, bo juz jak wiatrak pracuje od samego początku to temperatura dochodzi do przed ostatniej kreski... dopiero wlaczenie dodatkowo ogrzewania na 3 pomaga i temperatura trzyma sie 1/2.

Jeszcze zauwazylem ze na filtrze powietrza na tym plasitku w srodku bylo troche oleju tak jakby go tam wycislo z silnika...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #34867 Wysłany: 24 Lip 2007, 12:29; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Olej to chlapie tam spod rozrządu, przynajmniej u mnie, ale pościeraj tam i zobacz za jakiś czas, czy nie ma tam wody

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #34868 Wysłany: 24 Lip 2007, 12:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2007,
Posty: 160
Ale jak z pod rozrzadu olej mogl sie dostac do srodka obudowy z filtra powietrza?
Nie wiem co mam wymienic, czy termostat ten co jest kolo silnika czy to faktycznie uszczelka pod glowica :/ a to dosc drogi koszt, wiec szkoda to robic jak jest ok uszczelka :/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #34874 Wysłany: 24 Lip 2007, 12:37; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Sorki, zle popatrzyłem, ty o filtrze powietrza, a ja o tym plastiku co na dole... Olej w filtrze to normalka, dostaje się przez tą rurkę co z boku filtra odchodzi.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #34875 Wysłany: 24 Lip 2007, 12:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2007,
Posty: 160
Spoko :)
A gdyby to byla walnięta uszczelka pod glowica to by mi ubywalo plynu z chlodnicy ? I czy to mozliwe zeby sie az tak bardzo przegrzewal z powodu uszczelki ??

_________________
| 1.1 SX 55 | LPG | 5 D | CB | '97 | Cz. Parkowania | 185x60x14 | CB Alan 101 |


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35100 Wysłany: 25 Lip 2007, 19:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 205
Tak jest to mozliwe mialem to samo! Dochodzilo nawet do czerwonego pola!

_________________
Punto 1 1,2(jedno punktowy wtrysk 60Km) 93rocznik 140000km. 3 dzwi.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35108 Wysłany: 25 Lip 2007, 20:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 23 Lip 2007,
Posty: 150
Zmień termostat i powinno być po kłopocie.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35118 Wysłany: 25 Lip 2007, 20:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2007,
Posty: 160
Lutek i co zrobiles ????

_________________
| 1.1 SX 55 | LPG | 5 D | CB | '97 | Cz. Parkowania | 185x60x14 | CB Alan 101 |


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35336 Wysłany: 27 Lip 2007, 13:49; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 27 Lip 2007,
Posty: 1
SnakeX napisał(a):
Jeszcze zauwazylem ze na filtrze powietrza na tym plasitku w srodku bylo troche oleju tak jakby go tam wycislo z silnika...


Wiatm.

Miałem coś takiego ostatnio i wystarczyło korek do chłodnicy wymienić. W korku powinien przy jakimś tam ciśnieniu otworzyć się zawór, jak odkręcasz korek to "syczy",jak zaworek się nie otworzy to się duże ciśnienie robi. Zresztą korek kosztuje okło 15zł. U mnie pomogło
Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35349 Wysłany: 27 Lip 2007, 15:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2007,
Posty: 160
Hmm ciekawe, musze to sprawdzic. Na gwint nawine jakas taśme izolacyjną i go zakrece. Wteyd napewno bedzie szczelny. Oby to cos dalo... lepiej zaplacic 15 zl niz 300 zl za wymiane uszczelki pod glowicą...

_________________
| 1.1 SX 55 | LPG | 5 D | CB | '97 | Cz. Parkowania | 185x60x14 | CB Alan 101 |


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35371 Wysłany: 27 Lip 2007, 17:46; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Tu nie chodzi o to, czy jest szczelny czy nie, wręcz przeciwnie, jeśli byłby nieszczelny to by aż tak nie przeszkadzało jak 100% uszczelnienia. Chodzi o sam zawór w korku, który mógł się zawiesić i spowodować za duże ciśnienie.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35402 Wysłany: 27 Lip 2007, 21:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2007,
Posty: 160
I juz po fakcie... auto zepsute... pompe wody szlak trafil i teraz cieknie...
Ale doszedlem do tego ze czujnik który włącza wentylator działa tylko włącza sie przy innym wskazaniu... najprawdopodobniej jest uszkodzony czujnik który wskazuje temperature... szkoda gadac...
Zna ktoś jakiś warsztat w Katowicach czynny w sobote ??:/

_________________
| 1.1 SX 55 | LPG | 5 D | CB | '97 | Cz. Parkowania | 185x60x14 | CB Alan 101 |


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35403 Wysłany: 27 Lip 2007, 21:16; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Wymiana pompy to żaden problem, trzeba tylko uważać, żeby pasek rozrządu dobrze założyć (w sensie żeby się rozrząd nie przesunął) i można to spokojnie samemu zrobić. Pompa kosztuje +/- 150zł i do tego trochę silikonu termoodpornego.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35405 Wysłany: 27 Lip 2007, 21:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2007,
Posty: 160
A tak to wyglądało:
Image
Image

Image
Tak p.s te wskazania nie są prawdziwe... woda dopiero sie zaczeła gotowac jak kreska dochodzila do czerwonego a jak by wskazówka dobrze wskazywała to juz by sie w połowie gotowała...
Pewnie przez tą wode spierdo***em sobie pompe wody :[:[ :/

Szkoda gadac...
A właśnie wlałem mu płynu... :/

_________________
| 1.1 SX 55 | LPG | 5 D | CB | '97 | Cz. Parkowania | 185x60x14 | CB Alan 101 |


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35407 Wysłany: 27 Lip 2007, 21:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 205
Woda nie zawinila bo dmuchawa wlancza sie przy temp 94-96 a wrzenie ejst ok 110oC bo dochodzi jeszcze kwestia zwiekszonego Cisnienia!

_________________
Punto 1 1,2(jedno punktowy wtrysk 60Km) 93rocznik 140000km. 3 dzwi.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35408 Wysłany: 27 Lip 2007, 21:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2007,
Posty: 160
Ja tam miałem od piątku zwykłą wode z kranu... :/ Słyszalem dzisiaj jak tam wszystko bulgotało...
A ciekawe jest to ze robilem dzisiaj proby na placu i wszystko bylo ok nigdzie nie cieklo...
Wymienilem tylko na płyn i zaczeła pompa przeciekać :/

Domyślam sie że trzeba całą pompe wymienic ?:/

_________________
| 1.1 SX 55 | LPG | 5 D | CB | '97 | Cz. Parkowania | 185x60x14 | CB Alan 101 |


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35417 Wysłany: 27 Lip 2007, 22:30; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
No jeśli pompa przecieka to trzeba ją wymienić, jak wspomniałem nie jest to wielki problem. Przygotuj się też w najbliższym czasie na wymianę chłodnicy, bo jazda na wodzie z kranu się tym na 100% skończy. Co innego woda demineralizowana, którą od biedy można wlać, a co innego kranówka. Jak mi wysiadł wentylator to płyn zagotował się dopiero właśnie przy czerwonej kresce.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35419 Wysłany: 27 Lip 2007, 22:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2007,
Posty: 160
Wiem ze nie powinno sie kranówy wlewac... ale mam nadzieje ze przez tydzien nic zlego sie nie stalo... Znalazlem linka z opisem jak to zrobic, no nie wyglada az na tak trudne... tylko nagorzej jest z tym pasekiem pozniej :/ zeby go dobrze ustawic... :/ Rano pojade gdzies kupic pompe i zobaczymy najwyzej bardziej to zepsuje i lawetą pojade na warsztat... :/

_________________
| 1.1 SX 55 | LPG | 5 D | CB | '97 | Cz. Parkowania | 185x60x14 | CB Alan 101 |


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35422 Wysłany: 27 Lip 2007, 22:53; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Najlepiej, jeśli nie umiesz znaleźć na tych kółkach od rozrządu odpowiednich znaków to ręcznie przekręć silnikiem (za to dolne koło) do takiego momentu aż będzie najciężej (wtedy nie powinien sam się dalej ruszyć) ew wrzuć bieg, to też powinno zatrzymać wszystkie części w stałym położeniu. A w razie czego to tak jak mówisz - laweta i warsztat.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35546 Wysłany: 28 Lip 2007, 21:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2007,
Posty: 160
Zrobione !! :D :D
Po zdemontowaniu pompy wody okazalo sie ze jest dobra... ale juz wymienilem na noą bo kupiłem... przy okazji sie rozrząd wymieniło :)
Przyczyną przegrzewania był termostat ten co jest kolo silnika. Bo po wymianie pompy nadal sie przegrzewał a wentylator włączał sie w roznych momentach jak bylo ponad pół temperatury, czasem jak wchodzilo na czerwone... czasem wogole... Czujnik temperatury tez byl dobry, nie potrzebnie wymieniłem...
Po zdemontowaniu termostatu okazało sie ze jest caly zapchany ledwo dalo sie go ręcznie otworzyc...
Wyżuciłem wszystko z niego, tą spręzyne i reszcze rzeczy.
Teraz jest czysty prześwit :) Skręciłem i wszystko wróciło do normy :D
Tylko ze na jesień bede musiał to wymienić, narazie tak zostawie :)
Temat uważam za zamknięty.

_________________
| 1.1 SX 55 | LPG | 5 D | CB | '97 | Cz. Parkowania | 185x60x14 | CB Alan 101 |


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 48 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO