|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 11:54
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
rajtek |
#357114 Wysłany:
18 Kwi 2010, 20:03; Temat postu: punto 2 fl 1.3 jtd przewód powietrza |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009, Posty: 243
|
witam,jakiś czas temu odebrałem z warsztatu mojego kropka,jako że niedawno nie miał przodu ,więc parę części trzeba było wymienić  i zauważyłem,że spod pokrywy filtra powietrza wystaje karbowana rura i .....wisi sobie,zapewne warsztat naprawiający auto nie zamontował dalszej części-pytanie -możecie wkleić jakiś namiar ,fotkę ,co powinno być na końcu tego przewodu?jest to zapewne zasysanie zimnego powietrza ,ale powinien być jakiś uchwyt mocujący,końcówka itd i gdzie to podłączyć w okolicach chłodnicy?zapewne nad nia ale w którym miejscu?na fotkach na allegro z autami z tym silnikiem widzę ze rura ta poprowadzona jest nad chłodnicę,a dalej już nie widać gdzie co i jak,pójdę do warsztatu aby to wyjasnic ale znając ich to auto odebrane jest juz odebrane  ,drugie pytanie-pęknięta była obudowa f. powietrza,zakleiłem ją klejem -takim ciekłym plastikiem z wałkach -będzie to trzymało?pęknięcia były z przodu,w okolicach wejscia z przepływomierza (ale nie przy nim,tylko wyzej)
|
|
Góra |
|
 |
|
|
gundzik |
#357161 Wysłany:
18 Kwi 2010, 21:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 14 Wrz 2008, Posty: 265 Pomógł: 1
|
Tam powinno być takie coś plastikowego przymocowane, taki jakby pierścień rozwarty, który przytrzymuje tę rurę na wysokości karoserii. Pewnie o tym zapomnieli.
A no tak, przód rozbity. Widocznie uznali, że to niepotrzebne dodatkowe koszty.
_________________ Moje auto: http://fiatpunto.com.pl/post676041.html
Przebieg 329000
|
|
Góra |
|
 |
rajtek |
#357259 Wysłany:
18 Kwi 2010, 23:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009, Posty: 243
|
ide zapytać jutro co i jak,a pytanko,macie moze jakąs fotę miejsca podłączenia tej "czerpni" do karoserii?
|
|
Góra |
|
 |
gundzik |
#357345 Wysłany:
19 Kwi 2010, 13:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 14 Wrz 2008, Posty: 265 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
 |
rajtek |
#357398 Wysłany:
26 Kwi 2010, 20:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009, Posty: 243
|
dzięki,już maja naprawiac,pojawił się inny problem,otóż auto po zdarzeniu drogowym nie chce się kręcić powyżej 3000 obr,tzn ma opory jakby mu zabrakło tchu-czy to turbina dostała czy przepływka?takie objawy mogą byc?) [ Dodano: 21 Kwi 2010 20:59 ]teraz tak,zamontowano co i jak,ale ponad 2400 obr nic sie nie dzieje,auto nie przyspiesza mimo wciskania gazu,odpiąlem kabel od przepływki ,nie zapaliła sie zadna kontrolka-myslałem ze powinna-zadnych zmian,auto nie zyje powyzej 2400 obr,nie kopci itd,jakby ok a nie ma mocy,trzeba zdemont przepływke?czy wystarczy odpiac kable? [ Dodano: 21 Kwi 2010 21:45 ]jeszcze szczegół-czy po odpieciu kabli z przepływki powinienem zdjąć klemę w celu skasowania pamięci ? [ Dodano: 22 Kwi 2010 17:00 ]już jest wstępna diagnoza-obudowa turbo nie jest okrągła  ,turbina jest zacięta-wymiana puszki itd to ok 900 zł , [ Dodano: 26 Kwi 2010 19:56 ]no i gotowe,puszka ok,turbo się wewnatrz sypnęło,pełna regeneracja,do tego aby była gwarancja wymana oleju itd ,troche kosztowało ale.....auto jedzie oki,a przepływke przemyto
|
|
Góra |
|
 |
ahar |
#359932 Wysłany:
26 Kwi 2010, 23:37; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 31 Mar 2008, Posty: 52
|
mam przepływkę jak chcesz ... używana z mojego kropka ale w 100% sprawna. Ja dostałem od kuzyna nową, chciałem przetestować i zamontowałem, ponieważ zapalał się check engine ale problem leżał w luźnym przewodzie od zaworu turbiny.
_________________ PUNTO II 1.2 8V BLACK 3D 261 kkm 2001 PUNTO II FL 1.3 MULTIJET CULT 3D 139 kkm 2005 SEICENTO 0.9 131 kkm 2001 FORD MONDEO MKIII 2.0 TDCI 130KM 163 kkm 2004
|
|
Góra |
|
 |
rajtek |
#360141 Wysłany:
27 Kwi 2010, 19:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009, Posty: 243
|
dzieki,moja też jest ok,co prawda odpiąłem na chwilę i faktycznie auto lepiej sie zbiera ,ale nie aż tak hiper lepiej rewelacyjnie,ale teraz auto jeździ ok,mój doktor podpiął nówkę boscha ,bo stał u niego jtd z przepływka do wymiany,no tutaj było podobno całkiem ok,ale szkoda mi 300 zł za boscha-mam poczekać aż czas odczucia ze weszła turbina przesunie się na ponad 2200 obr i wtedy pomyslec,teraz odczuwam wejscie ok 2000 obr czyli tak jak przed dzwonem
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|