|
Obecny czas: 29 Kwi 2025, 07:33
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
miki_1988 |
#375236 Wysłany:
19 Cze 2010, 14:58; Temat postu: Wyciek płynu z pod pedału sprzęgła |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Kielce Rejestracja: 06 Wrz 2009, Posty: 41
|
Panie i panowie potrzebuje pomocy. Konkretnie wycieka mi płyn hamulcowy z pod pedału sprzęgła. Jadąc kropkiem zaświeciła mi się kontrolka od hamulca ręcznego, więc sprawdziłem czy jest płyn hamulcowy. Okazało się że nie ma więc dolałem i całość właśnie wylała się do wnętrza auta. Co to może być? Bardzo Was proszę o pomoc.
_________________ Standardowe 1.2 8v 60KM
|
|
Góra |
|
 |
|
|
lakikwap |
#375248 Wysłany:
19 Cze 2010, 15:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
no właśnie wylał sie płyn hamulcowy (który też jest "w sprzęgle") a cieknie ci taka pompka pod sprzęgłem. szukaj nowej albo na allegro, hej.
|
|
Góra |
|
 |
miki_1988 |
#376058 Wysłany:
22 Cze 2010, 23:22; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Kielce Rejestracja: 06 Wrz 2009, Posty: 41
|
Temat nie aktualny. Uszkodzona była pompa sprzęgła lub inna nazwa - "siłownik sprzęgła"- co kto woli. Wymienione. Koszt : 230 zł 
_________________ Standardowe 1.2 8v 60KM
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#376067 Wysłany:
23 Cze 2010, 01:03; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
oring pewnie puścił... trzeba było rozebrać to i iść do zakładu zajmującego się hydrauliką siłową czy nie mają takiego oringa [ Dodano: 23 Cze 2010 01:03 ]aaa i oczywiście wytargaj wykładzinę, wypierz ją i wyczyść to co jest pod nią... jak lakier przeżarło to przemaluj czymś...
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#377307 Wysłany:
28 Cze 2010, 21:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Eee tam bez przesady raczej to lakieru nie przeżre.
Ja miałem to samo
miki_1988 siłownik a pompa to zupełnie co innego.
miki_1988 napisał(a): Koszt : 230 zł Mad
Ale Cię złupili
Pompka dobrej klasy ( nie oryginał bo to plastikowe badziewie ) kosztuje 110 zl , przynajmniej ja tyle zapłaciłem.
U mnie wymiana Free
ipIV wymian oringa by nie pomogła , seryjna plastikowa pompka rozpada się od środka ( uszczelnienie tłoka).
miki_1988 a masz teraz jakieś problemy z elektroniką
Bo u mnie nieco po tym wylewie siadła - http://fiatpunto.com.pl/topic23180.html
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
 |
miki_1988 |
#378992 Wysłany:
06 Lip 2010, 16:52; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Kielce Rejestracja: 06 Wrz 2009, Posty: 41
|
Wykładzinę dobrze wytarłem i chyba ok, ale w przyszłości niedalekiej trzeba będzie chyba wyprać. Sama pompa kosztowała 140 zł ale za robotę doszło 90 zł i stąd te 230 zł. Z elektroniką nic się nie dzieje...przynajmniej nazrazie.
_________________ Standardowe 1.2 8v 60KM
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#379032 Wysłany:
06 Lip 2010, 20:37; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
lioton napisał(a): Eee tam bez przesady raczej to lakieru nie przeżre.
Proponuję popracować z 3-4h z rękami upapranymi z płynu hamulcowego
Masz przez tydzień takie wrażenie jakbyś zamiast skóry miał rękawiczkę.
No i na dodatek płyn hamulcowy nie wysycha wcale  Płyn chłodniczy schnie bardzo powoli w tych 20-30* ale hamulcowy ni huhu 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|