|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 22:32
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 16 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
adrian8888 |
#381019 Wysłany:
16 Lip 2010, 18:29; Temat postu: Świecąca kontrolka wtrsyku punto I |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: ok. TaRnOwA Rejestracja: 16 Lip 2010, Posty: 11
|
Mam problem z moim punto I. Gdy silnik jest zimny, pali bez problemu i nie ma zadnych problemow z jazda, gdy juz sie zagrzeje wlacza sie kontrolka wtrysku, auto traci na mocy, szarpie. Wyglada jakby palil na 3 tloki. Wymienilem wszytkie przewody wysokiego napiecia i usterka wciaz jest obecna. Co to moze byc?? Dzieki!
|
|
Góra |
|
 |
|
|
wojtass18 |
#381020 Wysłany:
16 Lip 2010, 18:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
|
Góra |
|
 |
adrian8888 |
#381021 Wysłany:
16 Lip 2010, 18:36; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: ok. TaRnOwA Rejestracja: 16 Lip 2010, Posty: 11
|
no, ale jesli cewka, to czemu na zimnym silniku dobrze chodzi??
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#381022 Wysłany:
16 Lip 2010, 18:37; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
adrian8888 |
#381026 Wysłany:
16 Lip 2010, 18:51; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: ok. TaRnOwA Rejestracja: 16 Lip 2010, Posty: 11
|
dzieki! a nie moze miec na to wplyw filtr paliwa??
[ Dodano: 16 Lip 2010 18:51 ] gdy silnik byl goracy i nie palil na 4 tlokach, sprawdzilem cewki i jedna z nich nie podawala iskry na przewodach. Po ostygnieciu silnika problem znikl.
|
|
Góra |
|
 |
wojtass18 |
#381028 Wysłany:
16 Lip 2010, 18:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
nie, przez filtr przepływa paliwo i dalej jest prowadzone do wtryskiwaczy jak by z nim było coś nie tak to byś nie odpalił silnika [ Dodano: 16 Lip 2010 17:54 ]więc wsio jasne jak mówiliśmy cewka 
|
|
Góra |
|
 |
adrian8888 |
#381029 Wysłany:
16 Lip 2010, 18:55; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: ok. TaRnOwA Rejestracja: 16 Lip 2010, Posty: 11
|
aha. dzieki!  a moze miec na to wplyw czujnik temperatury??
|
|
Góra |
|
 |
wojtass18 |
#381031 Wysłany:
16 Lip 2010, 18:58; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
nie, jeśli cewka nie podaje iskry to oznacza jej uszkodzenie
|
|
Góra |
|
 |
adrian8888 |
#381033 Wysłany:
16 Lip 2010, 19:01; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: ok. TaRnOwA Rejestracja: 16 Lip 2010, Posty: 11
|
nie chce byc upierdliwym  , ale w takim razie dlaczego ona podaje iskre na zimnym silniku i jest wszytko ok, pala wszytkie tloki.
|
|
Góra |
|
 |
wojtass18 |
#381039 Wysłany:
16 Lip 2010, 19:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
tego to już nie wiem nie znam dokładnej budowy cewki
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#381049 Wysłany:
16 Lip 2010, 20:19; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Też tak kiedyś miałem, właśnie jak mi cewka padła, że na zimnym było ok, a na ciepłym już nie.
A czemu tylko na ciepłym? Temp ma wpływ na wiele spraw, także tych związanych z prądem 
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
misiaczek88on |
#381054 Wysłany:
16 Lip 2010, 20:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Michał
Samochód: Doblo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 25 Paź 2009, Posty: 598 Pomógł: 1
|
A nie falują ci przy tym obroty albo sam gaśnie?. Jak sie zachowuje jak dasz mu na chwilę ostygnąć?. Ja miałem podobnie i okazało się że miałem uszkodzoną pompę paliwa na zimnej było idealne ciśnienie a jak się rozgrzała to dawała tylko 1 bar a nie 3 więc nie dało się jechać.Przysłuchaj się czy cały czas ci chodzi pompa. Po za przewodami warto by było jak byś zainwestował też w nowe świece
|
|
Góra |
|
 |
adrian8888 |
#381086 Wysłany:
16 Lip 2010, 22:34; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: ok. TaRnOwA Rejestracja: 16 Lip 2010, Posty: 11
|
wiesz, co silnik nie ma falujacych obrotów i nie gasnie, tylko jedynie jest slabszy i chodzi jak cienki.  jak postoi z 3h to juz pali dobrze. jak narazie sprobuję wymienic ta cewke i zobacze czy pomoze. wielkie dzieki za pomoc!
|
|
Góra |
|
 |
AndyPol |
#381099 Wysłany:
16 Lip 2010, 23:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Ostatnio miałem podobny przypadek, ale tam problem stanowiły przewody wysokiego napięcia. Miały około 6 miesięcy. Pod wpływem temperatury zmieniały swoje parametry i silnik po nagrzaniu przerywał i słabł. Gdy był zimny to pracował prawidłowo. Na początku podejrzewałem cewkę , ale wpadłem na pomysł, że zmierzę rezystancję przewodów na ciepłym silniku i okazało się że jeden z przewodów niestety nie przewodzi prądu. Pozostałe miały lekko odbiegające od normy wartości. Po wymianie przewodów silnik działał prawidłowo. Kable zostały oddane do reklamacji, zobaczymy z jakim skutkiem. Pozdrawiam.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
 |
Loozny |
#381122 Wysłany:
17 Lip 2010, 01:12; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 08 Lip 2010, Posty: 8
|
ja miałem podobnie, ale wymieniłem świece, filtr powietrza (bo był ostro brudny) i wydech miałem dziurawy na tej miękkiej złączce. te wszystkie rzeczy dawały podobne objawy, ale u Ciebie chyba to nie to, bo nie warczy Ci, co?
|
|
Góra |
|
 |
adrian8888 |
#381134 Wysłany:
23 Lip 2010, 21:11; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: ok. TaRnOwA Rejestracja: 16 Lip 2010, Posty: 11
|
nie nie, warczec to on nie warczy, a po za tym filtr powietrza byl nie tak dawno wymieniany, wiec pewnie to jednak ta cewka, skoro kable juz wymienilem. dzięki Panowie za podpowiedzi [ Dodano: 23 Lip 2010 21:11 ]jednak okazało się, że to była wina cewki, wielkie dzięki Panowie. 
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 16 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|