|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 16:56
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
greg505 |
#386833 Wysłany:
11 Sie 2010, 00:04; Temat postu: Jakie ON do 1.3? |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
jaka rope lejecie do swoich dieslow?
do tej pory dci w renowce rodzicow zalewane bylo drozszym Ultimate Diesel,
czy w mulitjetach tez trzeba stosowac lepsze paliwo?
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Kamillo |
#386844 Wysłany:
11 Sie 2010, 06:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków Rejestracja: 19 Maj 2008, Posty: 1975 Pomógł: 10
|
greg505 MulitJet to ta sama technologia co dci w renówce, no, może nie aż tak delikatna, ale jednak... dlatego jeśli masz pewną stację gdzie zawsze tankujesz i nie miałeś przykrych doświadczeń to w okresie wiosna-lat-jesień spokojnie możesz lać zwykłe ON. Ojciec swojego MultiJeta zalewa a Shellu i jest bardzo zadowolony
_________________ Forza Italia !
Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ... Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ... Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ... GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html
|
|
Góra |
|
 |
daras |
#386850 Wysłany:
11 Sie 2010, 08:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 1970 Pomógł: 1
|
Myślę, że spokojnie możesz lać każdy ON, pod warunkiem tankowania na sprawdzonych stacjach.
Mojego byłego Multijeta 1.3 karmiłem przeważnie Lotosem Dynamic ale nie pogardził nawet paliwem tzw. rolniczym, które wlałem przez pomyłkę w Chorwacji.
Paliwa typu premium są ponoć bardziej czyste, co może mieć wpływ na jakość spalin i sadzy. Jak wiadomo łopatki turbiny i egr są raczej wrażliwe na zabrudzenie od spalin.
|
|
Góra |
|
 |
makkak |
#386919 Wysłany:
11 Sie 2010, 13:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Chrzanów Rejestracja: 06 Cze 2008, Posty: 230
|
Ja tam się nie przejmuje za bardzo, mam 1.9 JTD. Wiem że w regionie stacje mają raczej czystą ropę, tankuje na sprawdzonych stacjach, a jak jest okazja to chętnie jadę do jaworzna gdzie jest Lukoil i cena mniejsza o nawet 20 groszy na litrze. Generalnie polecam Lukoil i znane marki z dobrą ceną;)
_________________ Punto I 1.2 MPI 1997 + pijany na czołówke = kasacja
Punto II 1.9 JTD 2001
|
|
Góra |
|
 |
G360 |
#386933 Wysłany:
11 Sie 2010, 14:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 15 Lip 2009, Posty: 1217 Pomógł: 2
|
makkak napisał(a): a jak jest okazja to chętnie jadę do jaworzna gdzie jest Lukoil i cena mniejsza o nawet 20 groszy na litrze
Jechać z Chrzanowa do Jaworzna żeby na baku paliwa w najlepszym wypadku zaoszczędzić 8 zł ? A droga w 2 strony to pewnie około 50 km czyli oszczędność po byku 
|
|
Góra |
|
 |
sadoo |
#386937 Wysłany:
11 Sie 2010, 14:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Jelenia G. Rejestracja: 08 Mar 2007, Posty: 3135
|
G360 Niektórzy tak maja, jada do sklepu na drugą cześć miasta bo tam orzeszki ziemne tansze 15 groszy.  :D [ Dodano: 11 Sie 2010 13:54 ]Ja leje tylko paliwa premium. jedyną różnice jaka widzę do dnia dzisiejszego to to że jak ruszam z kopyta to nie ma sadzy za mną czyli mniejsza wioska
a jaki wpływ to ma na części silnika to nie jestem w stanie powiedzieć 
|
|
Góra |
|
 |
Kamillo |
#386955 Wysłany:
11 Sie 2010, 16:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków Rejestracja: 19 Maj 2008, Posty: 1975 Pomógł: 10
|
G360 no oszczędności pewnie nie ma, ale jest przyjemnośc z przejażdzki... choć nie znam tamtej drogi, więc nie do końca wiem czy gwarantuje ona przyjemną jazdę... jak to u nas.
_________________ Forza Italia !
Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ... Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ... Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ... GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html
|
|
Góra |
|
 |
kropekGP |
#387048 Wysłany:
11 Sie 2010, 21:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Polska Rejestracja: 18 Paź 2008, Posty: 257 Pomógł: 1
|
Napewno nie zaszkodzi lać lepsze paliwo - czystsze. Od początku leje paliwa tzw. premium, w 99% na shelu. Moim zdaniem silnik ciszej pracuje i spala mniej paliwa - mówimy o trasie. A nawet gdyby spalał tyle samo to koszty na rok przy 20 tyś km robią się około 200 zł, a przynajmniej mam spokój w duchu. Patrząc z drugiej strony to czy za 200 zł naprawisz coś w aucie jeśli chodzi o wtrysk common-rail? Bo podejrzewam że te paliwa premium u nas to to samo co na zachodzie zwykły ON.
_________________ Było: Grande Punto 1.3 16V 90KM MultiJet Powrót po 3 latach: Grande Punto 1.4 8V 77KM Estiva Blue&Me
|
|
Góra |
|
 |
sadoo |
#387057 Wysłany:
11 Sie 2010, 21:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Jelenia G. Rejestracja: 08 Mar 2007, Posty: 3135
|
kropekGP napisał(a): paliwa premium u nas to to samo co na zachodzie zwykły ON
Ta jest
tam paliwa są znacznie lepszej jakości.
ostatnio jak jechaliśmy do Holandii autem z LPG to była wyraźna różnica w jakości paliwa, odczuwalnie lepiej szedł i równiej pracował.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|