You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 10:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #394343 Wysłany: 08 Wrz 2010, 16:25; 
 Temat postu: Punto 1 75 1995r
Offline
Forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Częstochowa
Rejestracja: 07 Wrz 2010,
Posty: 4
Witam ,

nabyłem takowe autko z dobrych rąk przebieg 185.000KM (prawdziwy) brak korozji ogólnie auto w bardzo dobrym stanie jako ze była to okazja odrazu stało sie moją własnością .

Zawsze lubiłem grzebać w silnikach i każde auto które posiadałem rozbierałem, przerabiałęm itd.. i tutaj pomysł zaturbienie tej konstrukcji dodam ze mam tutaj doświadczenie z silnikam VW zaturbiałem KRy,PL,2E .

myślę ze tutaj tez nie bedzie problemu choć mogę sie mylić.

mam kilka pytań:
Czy w tym silniku jest natrysk na denko tłoka ?
Czy ktoś orientuje sie na ile pozwoli dół by nie pokrzywić korb
jaką wydajność mają oryginalne wtryski (i tak je pewnie zamienie na te z 1.8T)
jak z intercoolerem czy mozna wsadzic od punto GT ? chodzi o miejsce (nie zdejmowalem zderzaka)

Jezeli chodzi o zawieszenie to pewnie bedzie Cupline (który dobrze sie spisywał w VW) ale niech ktoś sie wypowie

Prace rozpoczynam od listopada poniewaz musze mieć troche na zorganizowanie części.

Pozdrawiam

_________________
Image


Góra
 Profil  
 

 
 Post #394353 Wysłany: 08 Wrz 2010, 17:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Natrysk jest (wystarczy z szukajki skorzystać). Przy dobrym wystrojeniu dół wytrzyma 150KM+ (choć nie widzę sensu modzić skoro jest GT ze swoim 1.4T), ori wtryski pewnie do 100KM by starczyły, ale to już ich max. IC z GT jest strasznie mały więc lepiej o czymś innym pomyśl.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #394427 Wysłany: 08 Wrz 2010, 20:31; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Częstochowa
Rejestracja: 07 Wrz 2010,
Posty: 4
Jezeli chcialbym swapować na 1.4 to bym to zrobił lecz szukanie takiego silnika + remont kapitalny to napewno 2x wieksze koszta jak nie wiecej niz teraz. moc jaką chcialbym uzyskać to ok 120PS wiecej raczej nie potrzeba bo i tak przy tyej mocy ktora obecnie jest auto sprawuje sie całkiem przyzwoicie . Myslalem tez czy nie zastosować Eatona którego mialem w PoloG40 zamiast turba lecz chyba zbyt wiele on nie pozwoli ale do odważnych swiat należy :)

Jakbyście mieli jakieś wskazówki to bede bardzo wdzięczny


Pozdrawiam

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #394470 Wysłany: 08 Wrz 2010, 22:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
No właśnie sugestia jest taka że będziesz pakować xxxx zł w 1.2, a za te same pieniądze masz 1.4T. Jeśli myślisz ze to koszta 2x większe to się przeliczyłeś. Pewnie będzie porównywalnie jak nie taniej.
Kompresor? To jeszcze bardziej nietrafiony pomysł. Zrobisz jak uważasz.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #398860 Wysłany: 25 Wrz 2010, 15:19; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Częstochowa
Rejestracja: 07 Wrz 2010,
Posty: 4
Pojawił sie problem -

wtryski zmienione , wszsytko dziala auto odpala chodzi pare minut pozniej zapala się wtrysk i gaśnie pozniej trzeba odczekać ok 15min zanim podnownie odpali , wtryski sprawdzone sprawne wszystko dobrze podlaczone gdzie szukać bo coś tu mi nie pasuje..

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #398861 Wysłany: 25 Wrz 2010, 15:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
może pompa nie wyrabia z paliwem , kontrolka wtrysku sugeruje problem z paliwem.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #398955 Wysłany: 25 Wrz 2010, 22:24; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Częstochowa
Rejestracja: 07 Wrz 2010,
Posty: 4
Faktycznie sprawdzalismy pompe daje za niskie cisnienie nadaje sie do wymiany

Pozdr.

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO