You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 20:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 
 Post #393386 Wysłany: 05 Wrz 2010, 11:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
no nie moje rejony ale mogę polecić dobrego w Rzeszowie :E

[ Dodano: 05 Wrz 2010 11:19 ]
zapytaj na regionalnym może ktoś poleci ?

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #393400 Wysłany: 05 Wrz 2010, 12:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
doprowadz uklad chlodzenia do porzadku, jak rzeczywiscie masz takie temperatury to niedlugo bedziesz musial wymienic UPG.
jak sie z tym uporasz to jedz na regulacje.

po regulacji auto nie powinno gasnac przy dojazdach do skrzyzowania, tylko sprawdz jak to wykonali, zdarza sie ze niektorzy gaziarze, zakrywaja wlot rury powietrza, wszystko ma byc jak fabrycznie.

co do przelaczania na PB, jezeli dzieje sie to podczas dynamicznego przyspieszania i wysokich obrotow, tzn ze reduktor zostal zle dobrany

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #394527 Wysłany: 09 Wrz 2010, 14:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1680
maly232 napisał(a):
Witam serdecznie!

Nie bede zakladal nowego tematu, podepne sie pod ten, poniewaz mam bardzo podobny problem do zalozyciela tego tematu:) Otoz...

Gdy juz mi przelaczy na gaz (w sumie wydaje mi sie ze teraz czas przelaczenia jest troszke nieregularny) samochod potrafi zgasnac dojezdzajac do skrzyzowania (w tym samym momencie wrzucajac na luz) potem sa duze klopoty zeby odpalic go na beznzynie (gaz - sekwencja, automatycznie przelacza na gaz).. tzn za pierwszym razem nigdy sie nie udaje, dopiero za drugim, trzeciem czasami bywalo wiecej razy. Tym samym smierdzi w kabinie gazem...

Filtr gazu wymieniony - nic nie pomoglo. Odrazu zapytam o jedna rzecz. Czy zawsze powinien znajdowac sie przy filtrze magnsik? Bo ja swoj albo zgubilem albo nie bylo.. ale filtr byl bardzo brudny:)

Druga sprawa to nagrzewanie silnika. Gdy uruchomie silnik i bez ruszania poczekam sobie.. temperatura potrafi dojsc do 3/4 skali a nawet troszke dalej. Nigdy tak nie bylo.. max polowa skali..

Tym samym zauwazylem ze przy takiej tempetraturze nie potrafie przelaczyc autka na gaz. Po ilus probach w koncu sie udaje.. Czy to jest rowniez normlane?

Trzecia ostatnia rzecz.. ostatnio zauwazylem ze jadac sobie na gazie, autko potrafi samoistnie przelaczyc sie z gazu na benzyne. Zima przy bardzo niskich temperaturach jeszcze rozumiem ale teraz?

Czy te wszystkie problemy moga byc od jednej rzeczy np termostatu? Czy np. nagrzewanie silnika i reszta problemow z gazem moga byc spodowowane innymi przyczynami? Chciaem wymienic termostat a pozniej jesli nic nie pomoze jechac do gazownika? Jak myslicie co zrobic?


Jakie auto, silnik? Jaka instalacja? Reduktor? Wtryski? Elektronika? Z fusów nie wywróżę a jak podasz informację może będę w stanie pomóc.

[ Dodano: 09 Wrz 2010 14:14 ]
greg505 napisał(a):
doprowadz uklad chlodzenia do porzadku, jak rzeczywiscie masz takie temperatury to niedlugo bedziesz musial wymienic UPG.
jak sie z tym uporasz to jedz na regulacje.

po regulacji auto nie powinno gasnac przy dojazdach do skrzyzowania, tylko sprawdz jak to wykonali, zdarza sie ze niektorzy gaziarze, zakrywaja wlot rury powietrza, wszystko ma byc jak fabrycznie.

co do przelaczania na PB, jezeli dzieje sie to podczas dynamicznego przyspieszania i wysokich obrotow, tzn ze reduktor zostal zle dobrany


Przełączanie na benzynę również może być od tego że wielozawór jest zamontowany w niewłaściwą stronę t.j. w stronę przodu auta.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #395442 Wysłany: 13 Wrz 2010, 18:04; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: MkM
Rejestracja: 11 Mar 2010,
Posty: 46
ja miałem podobny problem , tylko ja to miałem po wymiane membran w reduktorze. Dostawal za dużo powietrza, tyle wydumalem ze wskaźnika analizatora spalin. Teraz trzyma obroty i nawet można wyprzedzać :P

_________________
Kropas 1.1 SPI pb+lpg Black 3d


Góra
 Profil  
 
 
 Post #447080 Wysłany: 01 Mar 2011, 15:44; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 01 Mar 2011,
Posty: 3
Witam
Podepne się pod temat.

Moje Punto 1 1.2 8v ma instalacje LPG II gen. z czujnikiem temp. Auto chwile postoi, złapie temperatury i gdy się przełącza na gaz, gaśnie. Nie raz nawet jak już jest nagrzany i w trakcie jazdy przełączy się na gaz, gaśnie.

Filtr gazu do wymiany? Może reduktor/parownik pada? Z regulacją w mojej okolicy będzie ciężko :(


Góra
 Profil  
 
 
 Post #447100 Wysłany: 01 Mar 2011, 17:13; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: MkM
Rejestracja: 11 Mar 2010,
Posty: 46
Hmm filtr raczej nie powinien mieć aż takiego wpływu na silnik, aczkolwiek nie dam się zabić za to. Ja bym zaczął od wymiany uszczelek itp w parowniku, to da rade zrobić samemu , sam u siebie wymieniłem tylko ja miałem I gen a nie wiem jak jest z II. Części oczywiście z wszechmajacego allegro. Co do regulacji to bez analizatora będzie problem.

_________________
Kropas 1.1 SPI pb+lpg Black 3d


Góra
 Profil  
 
 
 Post #447113 Wysłany: 01 Mar 2011, 17:56; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 01 Mar 2011,
Posty: 3
misqn napisał(a):
Ja bym zaczął od wymiany uszczelek itp w parowniku

Chodzi o membrany?

Różnice w I i II generacji gazu, to polega ona tylko na elektronice (inny komputer/sterownik, silniczek krokowy (aktuator)- nie ma śruby i jakieś dodatkowe komputerki w postaci emulatora wtrysków, sondy lambda).
Mam u siebie adapter do diagnostyki i ustawiania instalacji gazowych firmy STAG, a z tego co widze, w Punto mam instalacje właśnie tej firmy.

Czyli pewno będzie trzeba zregenerować parownik.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO