|
Obecny czas: 28 Kwi 2025, 08:19
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Puntez |
#396942 Wysłany:
18 Wrz 2010, 14:27; Temat postu: Regulacja wolnych obrotów na LPG |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 10 Maj 2009, Posty: 334
|
Gdzie można podregulować wolne obroty ale tylko na LPG? Na PB jest wszystko OK, na LPG gaśnie jak zatrzymam się np. przed skrzyżowaniem. Byłem już na regulacji. Jak reguluje linką koło przepustnicy i jest OK na LPG to na PB znowu obroty są za wysokie. Gdzie można wyregulować od samego LPG? Na reduktorze? Są tam 3 śrubki (syf, mieszanka a ta trzecia nie wiem).
|
|
Góra |
|
 |
|
|
PoldasSs |
#396944 Wysłany:
18 Wrz 2010, 14:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: 6-Speed
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Kętrzyno / Lębork Rejestracja: 07 Sty 2010, Posty: 410
|
Na zdjęciu widać gdzie można jeszcze regulować

_________________ Punciak 94r 1.1 55KM 6 SPEED + LPG
|
|
Góra |
|
 |
Puntez |
#396955 Wysłany:
18 Wrz 2010, 15:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 10 Maj 2009, Posty: 334
|
No fakt, mam takie coś, ale tego też nie ruszałem, bo gaziarz tutaj chyba mi też regulował, ale nie dam sobie ręki uciąć.
A nie zrobi mi się wtedy bogatsza mieszanka przez tą regulacje na wężu?
|
|
Góra |
|
 |
PoldasSs |
#396957 Wysłany:
18 Wrz 2010, 15:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: 6-Speed
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Kętrzyno / Lębork Rejestracja: 07 Sty 2010, Posty: 410
|
Tego to już nie wiem.
Mądrzejsze głowy muszą się wypowiedzieć 
_________________ Punciak 94r 1.1 55KM 6 SPEED + LPG
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#396962 Wysłany:
18 Wrz 2010, 15:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#396983 Wysłany:
18 Wrz 2010, 16:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
Puntez napisał(a): A nie zrobi mi się wtedy bogatsza mieszanka przez tą regulacje na wężu?
bez analizatora spalin nie ruszaj
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
devon58 |
#397059 Wysłany:
18 Wrz 2010, 23:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 04 Maj 2008, Posty: 215
|
Tą śrubą na wężu (register) regulujesz wydatek przy wyższych obrotach, do regulacji na biegu jałowym służy śruba na reduktorze.
Jeżeli są dwie śruby w parowniku to jedna służy do regulacji napięcia membrany a druga odpowiada za obroty biegu jałowego.
Pozdrawiam.
_________________ PI - zielony kropas 1.2 60KM 97r. z podtlenkiem LPG. Wersja "Star" - było
Alfa Romeo 156 1.8 TS - jest
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|