|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 21:10
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Thomas |
#40055 Wysłany:
19 Sie 2007, 23:50; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
|
|
makobos |
#40117 Wysłany:
20 Sie 2007, 10:51; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Puławy Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 19
|
ja chce uzyskac efekt Audi a4 czy tez mercedesa chodzi mi o taka barwe lamp:) wie ktos ile to K???
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#40124 Wysłany:
20 Sie 2007, 11:25; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Pomyślę o 4100 czy 4300 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
EDi |
#40133 Wysłany:
20 Sie 2007, 11:49; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Miejscowość: Dębica Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 1516
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#40136 Wysłany:
20 Sie 2007, 11:57; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
EDi napisał(a):
Właśnie dlatego  Tylko Palniki ksenonowe wytrzymują dużo dłużej niż BV 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Hubi |
#40203 Wysłany:
20 Sie 2007, 16:23; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Skierniewice Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1176 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#40204 Wysłany:
20 Sie 2007, 16:26; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Hubi napisał(a): ja mam żarówki 7500K 
Miałeś je na spocie? bo wydawało mi sie, że moje osram silverstar +50% ze 3000K Świeciły troszke lepiej 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Hubi |
#40211 Wysłany:
20 Sie 2007, 16:38; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Skierniewice Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1176 Pomógł: 1
|
miałem  wiesz ze tak pisze to wcale nie znaczy ze tak jest  ja tylko mowie co pisze na opakowaniu
_________________ witam i zapraszam na topic922.html http://hubimar.wrzuta.pl/
- pierwszy był Fiat 126p około roku używany, - następnie przez ponad 5 lat Fiat Uno 1,0 Clip 118000km, - Punto II 2002/2003 1,2 8V wersja Activ po delikatnym tuningu - SPRZEDANE I-2014 po 10 latach jazdy i 161000km Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl - następnie nowe BRAVO topic34381.html aktualnie przebieg 268000km, z LPG - ostatnie kupione GP 1,4 z przebiegiem 131000km post707897.html#p707897 i sprzedane - aktualnie Skoda Superb 2,0 170 KM DSG kombi 337000km no i oczywiście Bravo
|
|
Góra |
|
 |
makobos |
#40526 Wysłany:
22 Sie 2007, 08:50; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Puławy Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 19
|
heh noo to ja chyba kupie z zarnikami 6000K:)
|
|
Góra |
|
 |
EDi |
#40542 Wysłany:
22 Sie 2007, 09:46; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Miejscowość: Dębica Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 1516
|
|
Góra |
|
 |
Maras |
#40588 Wysłany:
22 Sie 2007, 14:35; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Silesia Superior Rejestracja: 27 Sty 2007, Posty: 34
|
Beton napisał(a): [...] Jednak dodalem fotke podgladowa. To sa dwa punciaki. Nie musze mowic, ktory jest ktory  Wpadnij do Bytomia na obwodnicę  Ostatnio Miśki coraz częściej sprawdzają lampy. Na wspomnianej obwodnicy trzepali Avensisa z zenonami. Poza tym bez choćby spryskiwaczy, montaż zenonów to głupota do kwadratu [ Dodano: Sro Sie 22, 2007 1:31 pm ]makobos napisał(a): a i jeszce jedno podnosil ktos moc silnika swojego puncioka chodzi o 2 z 2000r silnik 1.9jtd jest dosc fajna firma w wawie ktora to oferuje Vtech zastanawiaja mnie + i - tej inwestycji chcialbym rozniez zamontowac xenony czy ktos juz ma punto na xenonach i wie czy byl z tym jakis problem  80 bez żadnych problemów samym boxem wyciągasz na 110 PS. wyżej już wypadałoby zmienić IC i sprzęgło i jedziesz w górę Co do minusów, nie widać żadnych spalanie deko wzrośnie i tyle. Zenony....cóż PODSTAWA to spryski, bez tego nie radze w ogóel podchodzić do tematu. Samopoziomujący układ to inna historia, ale dobra regulacja, plus pilnowanie się (bagaże, te sprawy) i można to obejść. Ale bez sprysków, wystarczy lajtowe zabrudzenie lampy i walisz wszystkim po oczach. Na koniec pozostaje sprawa przeglądów no i ewentualnych kontroli drogowych... [ Dodano: Sro Sie 22, 2007 1:35 pm ]Cytuj: Przeszkodą w podnoszeniu mocy jest beznadziejne sprzęgłoi brak jakiś mocniejszych wytrzymalszych zamienników wobec czego jetronik proponuje +20koni i 40nm co zważywszy na ich doświadczenie z modyfikowanymi autami myśle że należy mieć na względzie.
Do 110 PS na boxie V-teca spokojnie jedziesz. Potem zawsze można wrzucić sprzęgło ze Stilo 115 PS plus większy IC i idziesz pod 145-150 PS i ca 400 Nm
_________________ MKII 16V Cziken Edition
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#40589 Wysłany:
22 Sie 2007, 14:38; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Maras napisał(a): Na koniec pozostaje sprawa przeglądów Raz na rok można wsadzić zwykłe żarówki  Maras napisał(a): ewentualnych kontroli drogowych...
Każą wyciągać żarówkę?  to wyciągasz z przeciwmgielnych  Pewna część gliniarzy dałaby się na to nabrać 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Maras |
#40594 Wysłany:
22 Sie 2007, 14:59; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Silesia Superior Rejestracja: 27 Sty 2007, Posty: 34
|
ipIV napisał(a): Maras napisał(a): Na koniec pozostaje sprawa przeglądów Raz na rok można wsadzić zwykłe żarówki  Maras napisał(a): ewentualnych kontroli drogowych... Każą wyciągać żarówkę?  to wyciągasz z przeciwmgielnych  Pewna część gliniarzy dałaby się na to nabrać 
Słuchaj ale tutaj już nawet nie chodzi o to. Druta każdy umie zrobić, a porządny zestaw zenonów, to wydatek od 7 stówek w górę, to raz. Dwa, to musowo spryski. Nie dość, że jeżdżący miszczowie kierownicy nie ustawiają/regulują zwykłych żarówek i rażą okrutnie, to co dopiero zenon na brudnej lampie dający Tobie i innym po oczach.
Co do gliniarzy, może i powinno skończyć się na zabraniu dowodu. Pamiętajmy, że taki montaż jest niezgodny z przepisami.
_________________ MKII 16V Cziken Edition
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#40597 Wysłany:
22 Sie 2007, 15:03; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Spryski można zaadoptować z innego auta, jak ktoś się postara. Do tego najsłabsze ksenony te 4100K - dla porównania BV mają ponoć 4000K, pilnować ustawienia świateł i regulacji w zależności od obciążenia i nie powinno być tak źle 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Beton |
#40612 Wysłany:
22 Sie 2007, 16:10; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 11 Lip 2007, Posty: 66
|
Hej hej hej. 1. Polowa avensisow ma Xenon, bo montuja fabrycznie. 2. Spryskiwacze? To jest glupota dopiero. Kontroluje czystosc praktycznie codzien i nigdy nie musialem nawet przetrzec lampy! Odkad mam fure to z tym problemow jakos nigdy nie bylo! Szyby mam brudniejsze od lamp! Jedynie uklad samopoziomujacy ma sens! Bo kto w tym kraju reguluje swiatla. A jesli sie nie wozi ludzi/bagazu to co ten uklad wyreguluje?? Poza tym sam pamietam jakby co o regulacji. (oczywiscie wiesz pewnie, ze taki uklad reguluje lampy po przekreceniu kluczyka przed jazda a nie na biezaco podczas jazdy, takie rzeczy to tylko w erze lub A8  ). Teraz najlepsze ZNACZNIE bardziej slepi krzywa zarowka w 126p niz xenon chocby o 1 stopien za wysoko. Wczoraj ladnie mijalem znow drogoweczke i panowie nawet sie nie spojrzeli (specjalnie dla nich zwolnilem wczesniej  )
_________________ PUNTO II 1.2 8V SOUND 3D krwista czerwien (po przerobkach drastycznych)
Kocham swoja kropke
|
|
Góra |
|
 |
szymlorek |
#40614 Wysłany:
22 Sie 2007, 16:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 16 Sie 2007, Posty: 128
|
Maras napisał(a): Do 110 PS na boxie V-teca spokojnie jedziesz. Potem zawsze można wrzucić sprzęgło ze Stilo 115 PS plus większy IC i idziesz pod 145-150 PS i ca 400 Nm
Masz może link do jakiejkolwiek wzmianki na necie o przeprowadzonej takiej operacji? Jestem niemal pewny że to sprzegło niepodpasuje co zresztą potwierdzil jeden z ludzi w miare ogarniajacych mechanike, ale chętnie dam się przekonać że masz racje 
|
|
Góra |
|
 |
Maras |
#40615 Wysłany:
22 Sie 2007, 16:20; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Silesia Superior Rejestracja: 27 Sty 2007, Posty: 34
|
Beton napisał(a): Hej hej hej. 1. Polowa avensisow ma Xenon, bo montuja fabrycznie. 2. Spryskiwacze? To jest glupota dopiero. Kontroluje czystosc praktycznie codzien i nigdy nie musialem nawet przetrzec lampy! Odkad mam fure to z tym problemow jakos nigdy nie bylo! Szyby mam brudniejsze od lamp! Jedynie uklad samopoziomujacy ma sens! Bo kto w tym kraju reguluje swiatla. A jesli sie nie wozi ludzi/bagazu to co ten uklad wyreguluje?? Poza tym sam pamietam jakby co o regulacji. (oczywiscie wiesz pewnie, ze taki uklad reguluje lampy po przekreceniu kluczyka przed jazda a nie na biezaco podczas jazdy, takie rzeczy to tylko w erze lub A8  ). Teraz najlepsze ZNACZNIE bardziej slepi krzywa zarowka w 126p niz xenon chocby o 1 stopien za wysoko. Wczoraj ladnie mijalem znow drogoweczke i panowie nawet sie nie spojrzeli (specjalnie dla nich zwolnilem wczesniej  )
I co z tego że połowa ma, jesli na kloszu nie będzie odpowiedniego oznaczenia, to DR papa  Spryskiwacze to głupota  dobreeee. W każdym razie mam nadzieje Cię nie spotkać na drodze, a zasad rozpraszania światła ksenonowego Ci nie będę tłumaczył....
Co do regulacji, tak znam działanie tego ustrojstwa, sam zresztą przerabiałem temat zenków, ale dałem sobie siana. Przy mojej jeździe 40 kkm/rocznie po całym kraju za duże ryzyko...
_________________ MKII 16V Cziken Edition
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#40628 Wysłany:
22 Sie 2007, 18:16; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Beton napisał(a): Kontroluje czystosc praktycznie codzien i nigdy nie musialem nawet przetrzec lampy!
Wystarczy pojechać w deszczu/albo po deszczu za jakimś tirem, żeby mieć światła usyfione do potęgi 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
EDi |
#40634 Wysłany:
22 Sie 2007, 18:24; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Miejscowość: Dębica Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 1516
|
Beton napisał(a): 2. Spryskiwacze? To jest glupota dopiero. tęższe głowy nad tym myślały i skoro wymyśliły że xenonek musi mieć automatyczną korekcje poziomu świecenia i spryskiwacz/wycieraszke klosza to wierzę że tak musi być Beton napisał(a): ZNACZNIE bardziej slepi krzywa zarowka w 126p niz xenon chocby o 1 stopien za wysoko
może tego nie doświadczyłeś bo siedzisz po tej drugiej stronie
ponizszy artykuł wiele wyjaśnia
http://www.vtuning.com/zarowki.html
_________________
Punto II FL 1.2 8V 2004r. - info i foty
Honda VTX 1800F 2005r. - info i foty
|
|
Góra |
|
 |
Beton |
#40789 Wysłany:
23 Sie 2007, 10:31; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 11 Lip 2007, Posty: 66
|
Maras: O dziwo zasade rozpraszania znam. Nie musisz mi tlumaczyc. Skro spryskiwacze to takie cudo to czemu nie wlaczaja sie automatycznie jak sa brudne reflektory tylko razem ze spryskiwaczem szyby ktorego nikt nie uzywa codzien. Pewnie wyjatki sie znajda. I jakos mozna jechac i 1000km bez przeczyszenia a to takie wazne przeciez. Jezdze polowe tego co Ty i tez po calym kraju i zero problemow. ipIV: co jak co ale reflektory baaardzo sporadycznie mam usyfione. Do tego mam Plyn do szyb i sciereczke na wyposazeniu  Uzylem tego doslownie raz. Wlasnie po dlugiej jezdzie za tirem. Ale w sumie nie byly jakos specjalnie usyfione, jedynie lekko skurzone. EDi: wlasnie w ten sam dzien po zamontowaniu, zamienilem sie z kims na fury, zeby posprawdzac w roznych warunkach czy to slepi  Wiec dlatego podalem przyklad 126p. Sprawdzalem tez wysokosc swiecenia i rozpraszanie na scianie. Niczym sie nie rozni od halogena.
A tak wogole to panowie popadaja w jakas paranoje. To tylko swiatelka. Nie mam wstawionych 100W halogen prosto w kosmos, zeby innym robic na zlosc. Znam aspekty i konsekwencje prawne. Ale wiem tez ze to nie slepi jak sie pamieta o regulacji i te reflektorki nie sa uwalone, a na szczescie nie zdarza sie to. A policja i inne sluzby to kompletnie olewaja. Trzeba sie naprawde przyczepic, zeby zlapac za kolor swiatel, ktore nie slepia! Jakby swiecily w kosmos to drogowka chyba by zatrzymala prawda?
_________________ PUNTO II 1.2 8V SOUND 3D krwista czerwien (po przerobkach drastycznych)
Kocham swoja kropke
Ostatnio edytowany przez Beton, 23 Sie 2007, 10:36, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#40791 Wysłany:
23 Sie 2007, 10:35; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Ja to bym sobie zmontował układ który by je włączał zaraz po przekręceniu kluczyka i co 1-2h jazdy  poza tym jak by była potrzeba to razem z spsikiwaczami szyby 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
pilachgt |
#40824 Wysłany:
23 Sie 2007, 12:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 16 Maj 2007, Posty: 112
|
ipIV napisał(a): Ja to bym sobie zmontował układ który by je włączał zaraz po przekręceniu kluczyka i co 1-2h jazdy  poza tym jak by była potrzeba to razem z spsikiwaczami szyby 
tak i odpalajac samocho np. na parkingu pod hipermarketem chlapal bys ludzi akurat przechodzacych kolo samochodu  .
Naprawde z tymi spryskiwaczami to wam sie cos uwalilo w glowie. Nawet lincoln navigator takowych nie ma, majac xenony.
A z tymi stratami dowodu płaczecie jak dzieci z przedszkola. Az przeraza mnie to jacy grzeczni i posluszni ludzie jezdza puntami 
|
|
Góra |
|
 |
Patryk80 |
#40841 Wysłany:
23 Sie 2007, 12:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Sieradz/Opole Rejestracja: 18 Maj 2007, Posty: 366
|
to nie do konca jest tak ...
Kazda lampa ma homologacje . Ta homologacja dotyczy rowniez tego co jest zrodlem swiatla (na kazdym reflektorze jest napisane co jest zrodlem swiatla ) . W przypadku montazu xenonow lampa traci homologacje .
Europejskie przepisy ECE nakazują zakładanie oczyszczania klosza i samopoziomowania w każdym aucie z xenonami.
Co do pojazdow na rynek USA ... czyli lincon itp ... tam maja inne przepisy ...
Po pierwsze amerykańskie światła mijania mają zarys symetryczny, czyli świecą tak samo z lewej i prawej strony drogi. Natomiast europejskie muszą mieć zarys asymetryczny. Strumień światła po prawej stronie jest odchylony do góry aby pobocze drogi było lepiej oświetlone. Nie ma tam przepisu mowiacego o spryskiwaczach czy regulacji przy xenonach . Auta importowane indywidualnie "jakos" maja przeglady jednak wersje samochodow sprzedawane w salonach w europie juz sa dostosowane do wymogow tego rynku . Przyklad ? Chrysler 300C na rynek EU posiada juz spryskiwacze i regulacje - taki sam na rynek usa - nie posiada tych bajerow . I oba posiadaja xebnony !!
BIALY WERSJA USA , CZARNY WERSJA EU ....

Jeszcze inna sprawa - moze lincoln navigator czy nowy misiek evo z xenonem nie wzbudza podejrzen wsrod policji ale bez urazy 15 letnia calibra czy golf II z xenonem na pewno . Dlaczego ? bo w tych czasach nikt jeszcze nie slyszal o xenonach ...
_________________ www.team50.pl
|
|
Góra |
|
 |
pilachgt |
#40846 Wysłany:
23 Sie 2007, 13:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 16 Maj 2007, Posty: 112
|
Patryk80 napisał(a): Jeszcze inna sprawa - moze lincoln navigator czy nowy misiek evo z xenonem nie wzbudza podejrzen wsrod policji ale bez urazy 15 letnia calibra czy golf II z xenonem na pewno . Dlaczego ? bo w tych czasach nikt jeszcze nie slyszal o xenonach ...
s6 2 lata mlodsza od kalibry juz miala xenony  - spryskiwacze tez 
|
|
Góra |
|
 |
Patryk80 |
#40849 Wysłany:
23 Sie 2007, 13:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Sieradz/Opole Rejestracja: 18 Maj 2007, Posty: 366
|
s6 ?? od ktorego roku mialo xenony ??
_________________ www.team50.pl
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|